Ja bij ons kunnen ze alles bezorgen, maar he groene kruis zit hier 5 minuten vandaan, dus ik vond dat een beetje onnodig.
Ja hard was het zeker,maar ben niet op mijn buik gevallen en voel de baby nu op dit moment lekker trappelen.
Ja, wist ik ook niet Bosi. Maar ik belde gisteren en toen zei ze, 'ben je morgen thuis, dan komen we ze morgen bezorgen.. RELAXED! Ze komen ze ook weer ophalen. Hopelijk gaat alles goed met je buurvrouw Pientje, je lijkt me trouwens echt een perfecte stay at home mommy.. echt lief broodjes smeren voor je man, zo zorgzaam!
Pientej, mooie foto's. Dientje, je hoort bij ons hoor, dus je mag niet eens naar de maart-mama's Nee oempje, helaas is mijn laatste dag vandaag nog niet. Ik moet to vrijdag door. Loeki, sorry ik moest lachen over je tube verf. Ik zag het al helemaal voor me. Zo hehe, alles bij gelezen. Zijn jullie ook telekns zo duizelig? Ik val al 3 dagen bijna flauw. Ik eet me gek aan de drop, maar dat werkt ook niet meer. Dalijk toch even aan de vk vragen. Ik hem me toch een lijst met vragen. Maar goed daar zijn ze voor. Pientje , ik zou bellen als ik jou was. ( staat bij ons in de folder)
Ik moet vanmiddag dus ik bel maar niet ( hihi) Mijn bloeddruk is altijd netjes 65-110. Maar nu is het al 3 dagen zo. Ik word zo gek van die vlinders in mijn hoofd.
ja als je straks gaat hoef je niet te bellen, dat had ik niet gezien. 65-110 is prima. Ik heb de hele zwangerschap 80-120/130 Succes straks, Ik zit nu lekker in de tuin, 8) Ingesmeerd in verband met zwangerschapsmasker. Ik ga maar eens aan de studie geloof ik. Ik moet vandaag en morgen nog wat afmaken en dan ben ik voorlopig even klaar.
hai meiden, heb me hier al en keer gemeld maar weinig tijd gehad om het te allemaal te volgen. nu lekker velof dus dacht ik ga ik weer gezellig bij de april mama's kletsen. gaat nu allemaal zo snel groetjes susanne
amaai wat hebben jullie wat afgebabbeld, ist door mooi weer! loeki toch, hopelijk krijg je alles er terug mooi af; pientje bel toch maar even liever ne keer teveel dan teweinig e. tascha meisje toch ik zo ook de moed alten zakken hoor maar toch blijven doorgaan é en wie weet... ik ben deze morgen gaan wandelen met hond 't was zalig maar eenmaal thuis wat denk je harde buiken a volonté... alle kga nu nog beke rusten en dan badje nemen want straks om 17u45 naar gyn. Verlang er echt naar. kom jullie dan wel brieven wat ze vetteld heeft; tot later, Annabel
Zo, moest weer ff 20 pagina's bijlezen.... Lekker weer he? Verlof voelt voor mij nog steeds als spijbelen. Niet ziek, geen vakantie, gewoon niet naar je werk gaan. Zondagnacht de hele nacht iedere 10-15 minuten weeen gehad, tenminste leek er erg op. Ze werden alleen niet erger. Gisteren naar VK geweest: kleine is nu helemaal ingedaald en ligt vast met het hoofdje, dat is het geweest. Ze zei dat het echt aan kan voelen als echte weeen. Nog even volhouden tot vrijdag...dan mag het thuis. Meliske; mooie foto van je kleine meisje zeg. Ze ziet er echt helemaal af uit. voor diegenen die de dagen lang vinden duren: sterkte met de laatste loodjes en voor de rest.....lekker genieten! Dientje: ben heel benieuwd naar foto's. Fijn om te horen dat het zo goed gaat met thyron. Tascha: ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Hoop dat het snel duidelijk wordt wat er nu precies gaat gebeuren. traplopen is duidelijk niet aan hoogzwangeren besteed; Pientje ik hoop dat het een beetje meevalt!
hallo meiden er wordt wel veel gekletst hier, gezellig hoor! komt vast omdat we met veel al thuis zitten met verlof. vanmorgen ben ik bij de vk geweest, alles was goed, buik was nu 38 cm en de baby wordt op 8 pond geschat met 40 weken! ben ook al behoorlijk aangekomen en weeg me ook niet meer, haha. zit al rond de 20 kilo! vanafdeze week thuis bevallen, ben benieuwd wanneer t komt, heb al wel voorweeen maar dat zegt niks zeggen ze. nou ik ga even boodschapjes doen. doeiii
haha, nou ik vind juist dat er de laatste weken steeds minder gekletst word, het is nog heel makkelijk bij te houden, geen 10 pagina's in een middag meer. Meliske weg, Zorra en Janne veel minder online, Tascha in het ZH, Jopie's man terug het haalt ons gemiddelde aardig omlaag hoor dames Ik ben weer even 2 uurtjes van de wereld geweest en nu is alles dichtgetrokken, geen zin meer om nu nog te gaan fietsen het is al zo sterk afgekoeld. Ja, alle verf is weer opgeruimd hoor, maar ik hoorde zo hoest...kwak...shit...en ja hoor verf overaf en nog wel zwart ook @ Janne ik hoop dat alles bij de VK in orde is. Niet nu net voor je verlof gaan kwakkelen hè, JIJ moet er straks ook nog van kunnen genieten. @ Bosi, bijna klaar met de studievoorbereidingen? @ Em, rustig aan doen hè, we willen de rest van het lijstje een klein beetje op volgorde doen en niet nog meer van voren naar achteren @ Stitch en Celia, klets maar lekker mee hoor en houd je het niet bij, gewoon een samenvatting vragen, het is vaak toch erg veel blabla.
Verstandig cilia, wegen doe ik ook niet meer hoor, Em: ja ik denk dat ik ook moeite ga krijgen met niks doen. Annabel: de hond uitlaten is best lekker, maar inderdaad bij terugkomst is het toch best vermoeiend geweest. Ik hoop dat ik het nog een beetje kan doen als ik 37 weken ben. Stitch: gewoon aanschuiven hoor, en als je het niet bijhoudt maakt ook niet uit, is normaal, hoe gaat het met jullie: Zorra en Harley? Volgens mij al een poosje niks van jullie gehoord, of wordt ik toch echt dement.
Nou je het zegt waar is Harley de laatste dagen. we moeten wel tabs houden op iedereen hè. Zorra was hier gisteren nog. Oh wacht Harley zou tot morgen zonder internet zitten weten jullie nog
Ja is ook zo, gelukkig Ik ben moe, en ik zal mijn studie dus even moeten laten rusten. Ik ben bijna klaar. Ik ga denk ik rond 16.30 het even afmaken. Nu even niks doen. Hier is het ook al weer iets afgekoeld
Valt weer mee hoop ik, als ze zich morgen ook niet meld ga ik me pas zorgen maken. Lekker even niets doen is ook goed hoor Bosi.
Hallo! Stitch en Celia, welkom! Loeki, hihi grappig verhaal, gelukkig heb je alle verf er af gekregen! Loeki, denk je nogsteeds dat we de 2007 gaan halen? Ben benieuwd hoor! Nou, de zon is hier ook weer weg. Heb weer een heel klein stukje tuin af. Wel fijn, het begint er weer een beetje op te kijken. Nu nog gaan bloeien enzo, maar goed. ik ga morgen met een hogedrukspuit de tegels doen, want dat antialgenspul is niks. Heb alleen nog nooit zo'n ding gebruikt. Kan dat wel als je zwanger bent? Staat toch amper druk op zo'n ding? (ben brandweervrouw, dus ben wel wat druk gewend)
Mo666 ben je echt brandweervrouw? Stoerrr! Ik was even in het huis bezig, ga er zo weer mee verder.. Ja, ik vind het ook goed bij te lezen...normaal moest ik soms echt in die paar uur 5 pagina's of meer teruglezen haha. Ik merk dat alles nog meer gaat opzwollen bij mij.. zelfs in mijn linkerbovenbeen voel ik een bult die ik maar niet kan verklaren, en heeft dezelfde pijn als de andere plekken waar ik vocht heb zitten. Mijn rechteronderarm (is ook dikker dan de linker) kan ik bijvoorbeeld niet meer strekken, heel vervelend als ik iets wil pakken of op wil vouwen, maar ja.. Ik las dat vocht vast houden ook te maken kan hebben met een verhoogde bloeddruk, tot nu toe heb ik elke keer 70/75-120 dus dat zat elke keer wel goed. Moet morgen weer naar VK, dus zal t dan weer bekijken. Hmm ja wegen... ik doe t ook niet zo vaak meer, maar hoop dat ik veel kilo's in liters vocht heb