Loeki, laat het varen. Je kan er toch niets van zeggen. Nu zit je je druk te maken om iets wat mss helemaal niet nodig is. En al zou je er 36 uur over doen, ja het zij zo. Dan kan je er nog niets aan veranderen. Ik heb er eerlijk gezegd heel veel zin in. Mensnen wensen me strekte en dan denk ik: sterkte? Man het is machtig mooi. Ik heb er helemaal zin in. Laat het gewoon op je afkomen. Je kan er toch niets aan veranderen.
Ja moeilijk,zolang je er zelf niet vanuit gaat dat het 3 uur duurt,want anders kan het nog flink tegenvallen. Zou iig nog goed met je vk overleggen kwa MI enzo. Misschien voel je je dan ook wat geruster als je meer zekerheid hebt?
nou dat snap ik idd ook niet,heel veel mensen zeggen ook sterkte tegen mij...vind ik zo somber klinken. Zeg maar veel succes denk ik dan!
Ja dat heb ik ook. Of veel plezier. Ik heb er echt zin in. Ik weet dondersgoed dat het pijn kan doen, maar daarna heb je toch zoiets moois. En lichamelijke pijn is wel te doen, geestelijke is erger.
Nou als je tenminste 2x per week hoort dat je het wel snel zal gaan doen, dan ga je er ook in geloven en daar ben ik misschien nog wel het bangst voor, dat ik reken op een uurtje of 3 en er dan 33 uur over ga doen.
Ja, nou ik vind het toch niet echt passen als mensen me 'veel plezier' wensen, sterkte en succes is welkom, maar plezier zal ik niet hebben denk ik. Voel me zo'n jojo op dit moment. Kan heel optimistisch zijn, maar 5 minuten later ben ik weer helemaal down en zie ik er als een berg tegen op.
Mijn oma heeft ze ook allemaal uitgepoept en dat is tegen mij ook gezegd dat die kans erg groot is. Ivm hypermobiliteit. Nou daar ga ik van uit, maar ben wel realistisch dat het ook langer kan duren. Ja je zal het toch moeten doen meis. iemand anders kan dat niet voor je. maar je krijgt toch een ruggeprik. Ik wil perse geen prik, dus ik ga heerlijk door alle pijn heen. Ja sorry ik kan je ook niet helpen, want ik voel niet wat jij nu voelt. Ik heb er mega zin in. Ook al duurt het 33 ipv 3 uur. En mss duurt het wel 3 uur. Dan zit je je nu al druk te maken om niets eigenlijk.
hihihi tegen mij mogen ze wel veel plezier zeggen,heb er enorm veel zin in. (straks tijdens de bevalling zal ik wel anders piepen ) Hoop wel dat het dit keer sneller gaat dan de 1e keer,ben dan ook zooo benieuwd hoe deze bevalling gaat lopen. Zo ben klaar met ontbijten,ga even wat doen!
Nee, er is nog niets gezegd over pijnbestrijding, mijn VK is daar niet zo happig op en is nog niet akkoord. Mijn fysio zou met haar gaan overleggen, maar ik heb nu alleen nog maar aangegeven dat ik poliklinisch wil bevallen. mijn VK doet het nog steeds liever bij mij thuis. Tenminste de VK die ik vorige week had. Volgende week hoop ik meer info te krijgen en misschien die MI, maar ik reken er maar niet op. Ja mijn moeder verloor haar kinderen en was bij de meeste binnen een uurtje klaar. Zelfs persen was bij 3 van de 4 niet nodig en bij mijn zusje was het in 3 uurtjes gepiept.
Je zit echt in een dip ja. Meid laat het op je afkomen, je verandert er toch niets aan. Je zit jezelf nu helemaal in de put te werken en mss doe je er maar 3 uur over. Dan heb je deze ellende voor niets op de hals gehaald. En weet je krijgt er iets supermoois voor terug. Mss wordt je nu wel boos over wat ik ga zeggen ( maar iets wat ik altijd in mijn gedachten houdt): Jij krijgt er iets supers voor terug. Denk aan Meliske ( en anderen), die ging met veel pijn uit het zh weg. Zonder haar kindje. Je hebt al veel pijn gehad dus dit kan je ook echt wel aan hoor. En dat kind steekt geen 33 uur uit jou. Dus die weeen, ach die kom je ook wel door.
Je mag toch zelf weten of je naar het zh gaat? En 33 uur?... ach dat zeggen mensen als ze bij de 1e wee al gaan piepen. Bij de 1e wee lig je echt nog niet ko hoor. Dan kan je best nog in huis rommelen. Dat is iets wat tegenwoordig in is. Zeggen dat je zolang bezig bent. ja vanaf de 1e wee mss, maar het echte werk duurt echt geen 33 uur.
Je zult wel gelijk hebben Janne. miss valt het ook allemaal reuze mee, maar ik heb nu zo iets, spuit me bij de eerste wee maar plat en snij de boel open ale: dan zie ik wel wat het geworden is als ik wakker word. Weet dat dit natuurlijk heel onrealistisch is, maar zo voelt het nu wel. Ik doe mijn kleine meid er verschrikkelijk te kort mee weet ik, maar heb gewoon mijn dag niet helemaal.
Taschke, heel veel succes! Spannend hoor. Janne, fijn dat alles goed is! (Wat was het nou met je bloeddruk?) Tascha, heel veel succes vandaag! Sandra, fijn dat de beeb is gedraaid, hopelijk blijft t zo! Loeki, ik zie er ook tegenop hoor. Met vlagen dan. Het ene moment heb ik er superveel zin in en ben ik net Janne en het andere moment voel ik me net zo als jou. Weet je, die persweeen daar zie ik niet tegenop. Ik geloof heilig dat je dan al zo ver heen bent, dat het allemaal niet meer zo heftig voelt als dat het is. (door dat spul wat je aanmaakt) Alleen ik ben zo bang dat ik idd 48 uur lang om de 3 minuten superpijnlijke weeen heb.. Als iemand me nou zou zeggen, weeen duren 3 uur, bevallen 1. Prima, geen paniek. Of ze zeggen t duurt 48 uur, waarvan 4 uur hele erge pijn en de rest is wel te doen, prima, geen probleem. Maar dit... Nee dit is ook niks voor mij hoor!
Weet je al Enne je moet wel denken als jij troep binnen krijgt de kleine dat ook krijgt in haar bloed. Wil je dat? En een wee is echt niet zo pijnlijk hoor. Iets meer pijn dan als je ongesteld wordt. Mo, mijn bloedvaten worden slapper dus daardoor komt het. Meiden volgens mij heeft er nog nooit iemand 48 uur om de 3 minuten weeen gehad. Ach mss zie ik het wel te simpel
Mo, fijn te lezen dat ik niet de enige jojo ben. Ja, die onzekerheid maakt het er gewoon niet fijner op. Maar er is niemand die iets zinnigs kan zeggen over de bevalling en in mijn geval al helemaal niet. Dat is misschien toch wel het aller vervelendste.
Meiden, mijn tijd zit er weer op voel ik. Ik ga op de bal. Mss dat ik vanmiddag nog even naar boven "hol".
hahaha, wete je, je krijgt nu ook alle spookverhalen hoor! Toen ik net zwanger was zei niemand iets en nu willen ze allemaal vertellen hoe erg het is. Ik zeg ook steeds, ik wil het niet weten. Maar de totaal-rupturen vliegen je om de oren hiero... En idd, dat ze zo vreselijk veel pijn hadden enzovoorts... Kijk mn schoonzus zei dat een wee zelfs fijn kon zijn, dat geloof ik ook niet. Maar als de weeen zijn zoals ze nu zijn bij mij, dan is het prima te doen, ook om de 3 minuten. Al heb ik zo'n vermoeden dat het wel wat pijnlijker gaat worden! (aangezien ik mezelf nu al heb aangeleerd gewoon door te lopen tijdens een wee)
Nou een wee kan echt wel heel erg pijn doen hoor! Bij mij was dat echt veel meer pijn dan menstruatiekramp en die waren al pijnlijk bij mij. Je kan van te voren gewoon niet zeggen hoe het gaat verlopen. Maar Mo,ik heb echt goeie hoop voor jou dat het snel gepiept is met die voorweeën