Natanya, wat grappig! Ben jij ook brandweervrouw? Bosi: Ik blus trouwens niet meer hoor! Werk nu op de meldkamer (is een stuk minder stoer). Ben daar wel de enige vrouw. Zorra, fijn weer wat van je te horen! (lijkt weer een eeuw) Enne incontinent zijn we volgens mij allemaal ondertussen. hihi Idd bijna over de vroeggeboortegrens, gaat de goeie kant op! Voor de tijd na de bevalling ben ik dan weer helemaal niet bang... Alleen al het idee dat ik het kleintje onbeperkt kan kussen.... Hmmm was het maar zover! Bambino, fijn dat alles goed was. Loeki, dat is wel raar zeg, van die naald en die kleine. Lekker dat je weer energie hebt! Doe je wel rustig aan op de fiets? Zo verschiet je al je kruid! Ik ben (alweer) een rijsttafel aan het maken. Krijgen eters vanavond en manlief had op lopen scheppen over mn kookkunsten. Heel schattig, maar t is zoveel werk! haha... Ik ga weer eens even in de rendang roeren! Krijgen jullie ook zoveel energie van de zon? Ik ben er zo blij mee! Kan veel meer aan ineens! Alleen jammer dat de hond besloten heeft om giga te gaan verharen!
O ja en annabel, strippen: Met strippen werkt de vk met haar vingers de vliezen iets los, hiervoor moet je geloof ik wel iets ontsluiting of verweekte bmm hebben.. Schijnt dat dan de bevalling sneller doorzet, maar helpt niet altijd en schijnt pijn te doen...
Heerlijk ja, vooral goed voor je humeur die zon Heb ook meteen zin om allemaal dingen te gaan doen! Vandaag de hele dag door bezoek, dus zal niet zoveel tijd hebben om te kletsen hier. Gisteravond bed op klossen gezet, dus we slapen nu op grote hoogte. Wat eng zeg om de eerste keer dat hoge bed in te stappen! Fijn Tascha dat je naar huis mag als ze verder nu toch even niks doen. Maar het zal ook wel een beetje eng zijn in het begin. Hopelijk mag je er nog even van genieten. Fijn om te horen dat het allemaal weer goed is bij diegenen die bij de VK zijn geweest. Bosi: die krampen die je beschrijft heb ik ook heel veel gehad en het was idd indalen. Nu de kleine vast zit in het bekken heb ik het niet meer terug gehad. Dat is maar goed ook want het doet ERG pijn.
Beesten zijn hier ook giga aan het verharen, dat had het konijntje van harley dus ook, iets te veel haar binnen gekregen.
Ach dat zie ik dan wel weer. De zon is nog niet zo heel erg fel, dus dat zal wel meevallen en anders zie ik het snel genoeg. En ik denk niet dat het hier open trekt. Ik denk dat het zo gaat regenen. Het wordt steeds donkerder.
Vriendin van me dacht dat ook, maandag even een uurtje in de zon kan geen kwaad ... nou ze loopt met een heel mooi zw-maskertje hoor dus roep niet te snel dat het jou niet zal gebeuren.
Met dit weer krijg ik echt zin in voorjaars dingen: aardbeien, asperges en Hollandse nieuwe hebben jullie dat nou ook?
Nou, ik moet het doen met witlof met ham voor vanavond helaas, geen asperges nog bij de C1000 hier, maar al wel aardbeien
Hahaha nee ben geen brandweervrouw hoor, maar zo noemen de buren me wel altijd als ik bezig ben met mijn hogedrukspuit Nou de bakken zijn weer netjes en de straat ook. Net nog maar even een wasje naar buiten gedaan, en nu ga ik een paar druiven wassen en hier op het pleintje heerlijk oppeuzelen in het zonnetje.............geweldig. We hadden het er net al over dat het dit jaar lastig wordt om naar het strand te gaan met een baby, kan de baby niet meenemen op de fiets en lopend is net te ver eigenlijk. Maar het alternatief is al bedacht, met de bus naar het zwembad....ook lekker! Verheug me er nu al op Nou geniet ze van de zon allemaal! En Tascha, welkom terug thuis!
Ow wat lekker Tascha dat je weer thuis bent! Lekker je eigen bedje! Hmmm ja lekker asperges en aardbeien! Zag ze laatst in de winkel,aardbeien,maar ze roken nog niet zo lekker. En vind ze van de groenteboer vandaan ook net iets lekkerder. Ow en lekker mango,galiameloen of kiwi gold...mjam mjam! @Loeki,witlof met ham is ook erg lekker Wij eten vanavond gebakken aardappeltjes,steak en sperzieboontjes opgebakken met ui,knoflook en pijnboompitjes. Heb ook zin om weer eens te bbq-en...lekker in de tuin eten in het zonnetje... Zo ga weer verder met de was,ben lekker alle dekens en kussens aan het wassen!
vanmorgen zat ik nog lekker in pyama kwam een vriendin met de kleine van 5 maanden langs, gezellig hoor, maar ik schaamde me wel een beetje hoor, om half 11 nog niet aangekleed, hihi. toen de kleine begon te huilen begon de hond te piepen, ben benieuwd hoe dat straks gaat met onze baby! hier is het bewolkt, jammer! ga zo even wat boodschapjes doen.
Hey dames, Zo hier weer even een berichtje van mij. Ik schrijf niet zo heel lang, want ik moet weer plat, maar we gaan even kijken of ik het internet kan aansluiten op de laptop, zodat ik gewoon vanaf de bank kan posten. Ik weet dat mijn moeder jullie op de hoogte heeft gehouden en dat vind ik heel fijn, maar hier even een klein verslagje van mijzelf. Vorige week maandag waren mijn moeder en ik lekker bezig in de kinderkamer en was er de hele dag niets aan de hand. 's Avonds ging ik lekker vroeg naar bed want ik was moe en toen begon de ellende. Het begon met een harde buik die ik wel voelde maar negeerde, want die had ik vaker dus niks interesant dacht ik. Totdat ik merkte dat ze om de ongeveer, 5 minuten kwamen. Mijn man is toen mijn moeder gaan halen en die vond het nodig dat de vk gebeld werd. Zij raade aan om een paracetamol te nemen en even te gaan douchen. Werkte dit, waren het oefen weeen en anders moesten we na een uur weer terug bellen. Het ging niet over dus we hebben om 23.15 uur weer gebeld. Ze is toen gekomen en heeft even gevoeld. De weeen kwamen ondertussen om de 3 a4 minuten en duurde tussen de 40 seconden en de minuut. Ik bleek ondertussen 1cm ontsluiting te hebben, dus dat viel even tegen. Ik ben toen met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Daar ben ik gelijk aan de ctg gelegd en hebben ze even mijn bloed onderzocht op onstekingen en mijn urine of ik eventueel een blaasonstekking had. Dit was allemaal niet het geval, dus het waren echt weeen. Ik heb toen gelijk weeen remmers gehad en een injectie om de longetjes te rijpen. De weeen zakte toen wel iets af. Ik ben naar zaal gegaan en toen was het afwachten. Ik bleek op een zaal te liggen met hele leuke meiden en we hebben dan ook week lang lol gehad. Dinsdag avond begon het helaas weer. Ik zou dinsdag op woensdag nacht nog een prik krijgen voor de longrijping, maar het zag er toen niet naar uit dat ik die nog ging halen. Ik had alleen niet meer ontsluitig gekregen en ze hebben extra weeen remmers toegedient. Ook heb ik een slaap middel gekregen om in ieder geval weer op krachten te komen, want ik was behoorlijk uitgeput ondertussen. Dit hielp gelukkig en de weeen werden weer iets minder. Zo is het eigenlijk de hele week door gegaan. Ik heb nu nog steeds weeen, maar ze zijn niet krachtig en regelmatig genoeg om de bevalling daadwerkelijk op gang te brengen. Ik ben nu dan ook naar huis gestuurd om hier verder weeen te ontwikkelen en dan mag ik terug komen. Ze gingen de bevalling toch niet meer stoppen. Wij zijn er alleen niet heel erg blij mee, omdat ik nu alleen thuis ben als er wat gebeurd en in het ziekenhuis, had ik natuurlijk iemand bij me voor het geval dat. Mijn man kon dan ook iedere ochtend met een gerust hard naar zijn werk gaan en dat kan hij nu niet meer, maar we proberen er het beste maar van te maken. Ik mag nu mijn eigen brood maken en drinken inschenken en voor de rest mag ik eigenlijk niks. Best frustrerend. Thuis wil je toch gauw te veel doen. Maar we gaan het maar uitzingen. Als de weeen blijven, zullen ze me vast niet tot week 40 laten lopen. Ik moet nu volgende week woensdag weer terug naar het ziekenhuis voor ocntrole en mocht er eerder wat zijn, dan kan ik altijd bellen. Ik wil jullie in ieder geval heel erg bedanken voor jullie steun. Ik heb jullie kaartjes gehad en ik was daar erg gelukkig mee en verbaasd, had het niet verwacht. Ik heb ook een kaartje gekregen van Meliske en toen moest ik echt even slikken. Mijn kinderkamer is ondertussen klaar en dat ziet er echt schitterend uit. Ik hoop dat de verbinding op de laptop lukt, dankan ik weer even lekker bijkletsen met jullie. Ik spreek jullie snel. Hele dikke kus en knuffel, Liefs Tascha