April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mislukt :p

Welkom thuis Tascha \:D/

2. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Hahahaha jaa mislukt! Bedankt voor je verhaal! Rust lekker uit! En bedank je moeder voor haar updates, erg lief van haar. Ik hoop dat je ook mijn kaartje nog ontvangen hebt, ik had het pas gisteren verstuurd.

Ik ben ook naar VK geweest vandaag, was wel grappig want ze voelde en hij schopte tegen haar aan. Mijn bloeddruk was nog steeds hetzelfde 70/120. Ze zei ook dat vocht vasthouden normaal is, omdat je lichaam keihard moet werken en de kleine soms tegen bloedvaten aandrukt, dat verklaart misschien de bult in mijn linkerbovenbeen. Verder alles goed gelukkig. Ze zei ook dat de meeste kindjes met week 41 op de wereld komen, dus dat zou voor mij betekenen tussen 2 en 9 april... ben heeel benieuwd!

Annabel wat een luxe in België, wordt er gewoon ieder keer gekeken of er activiteit is en mag je iedere keer je wondertje bewonderen ... WAUUWW dat zullen we hier wel nooit meemaken denk ik.

Hmm nog steeds niets gehoord van Evon... ?

Ik heb ook heerlijk even van het weer genoten! Boodschapjes gedaan, naar de markt geweest en in het park gewandeld. Ik merk wel dat ik heel veel naar baby's kijk hihi! En ik merk ook dat iedereen die langs loopt eerst naar mijn buik kijkt en dan naar mij haha..

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn te horen dat alles in orde is Oempje, ja vocht is een bekend probleem, hoeven we daarom nog niet leuk te vinden hè.

De meeste in de 41e week, dus voor mij is dat tussen 14 en 21 april pffffff, dat is nog wel een heel eind weg zeg.

Vanmiddag vroeg mijn buurman hoe het gaat met de aanstaande moeder, :confused: het is dus toch wel opgevallen dat ik zwanger ben. Gelukkig maar.

4. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nou Loeki, gelukkig maar, anders vragen ze straks waar je die baby gekocht hebt (grapje)!
    Of hij heeft gezien dat de meubeltjes geleverd werden, hahaha!

Toch aardig dat ie er naar vraagt!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik heb steeds geroepen dat ze vast denken dat ik een kindje geadopteerd heb ;) onze meubels zijn 2e hands, dus hebben ze niet kunnen zien.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Tascha, aan de ene kant lekker dat je weer in je eigen bed ligt maar kan me goed voorstellen dat je het ook wel eng vind zo, voor je vriend lijkt het me ook moeilijk om je elke dag weer achter te moeten laten als hij naar zn werk toe gaat. Blijft je moeder in R'dam om je te helpen? Bedank haar maar voor de updates, was erg fijn om elke keer te horen hoe het met je ging.

Ben benieuwd hoe het met Taschke gaat en natuurlijk Evon, daar hebben we ook al even niks meer van gehoord.

Annabel nog gefeliciteerd met je zoontje, hopelijk heeft hij een leuke dag gehad, het weer zat hem iig mee (of was het niet zo zonnig bij jullie?)

Oempje, als je ook in tijdschriften leest over zwanger en bevallen, lees je ook vaak dat de meesten rond 41 weken bevallen, dus het zou maar zo kunnen. Ik hou gewoon rekening met 42 weken, kan het iig niet tegenvallen.

Nou mn dochtertje is weer snotverkouden, echt ze lijkt wel chronisch verkouden te zijn met tussendoor flinke koorts en veel hoesten en daarna word het wel minder maar over gaat het niet :(

Ik ga dr even troosten, ze is verdrietig omdat ze zich niet lekker voelt.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Zorra, wat vervelend, mijn neefje is ook weer aan het hoesten en overgeven, het heeft erg veel tijd nodig blijkbaar.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zo ik kan internetten via de laptgop, dus ik kan morgen lekker mee kletsen, maar ik ga nu even lekker tv kijken met mijn mannetje. We hebben elkaar toch een week moeten missen he.
    prettige avond en tot morgen.

9. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

ja hoor zorra het was hier prachtig weer en ja ie heeft ervan genoten echt buiten geravot en nu zitten ze beiden te weken in het bad! :)

Heb deze namiddag nog enkele spulletjes gaan halen zoals bad, verzorgingskussen, lakentjes voor in de voiture...

hm,hm aftellen geblazen nu..
    Tot week 41 lopen amaai ik word zot denk ik. Maar bij een derde zal dat wel het geval niet zijn zeker en anders vraag ik voor inleiding..sh..t dar kan niet bij jullie zeker, dat hebben jullie me al verteld.

tascha geniet maar van u avondje met u ventje kan het gelmoven dat jullie elkaar gemist hebben.

zorra hopelijk gaat het al wat beter met u dochtertje?

Annabel

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tascha, geniet er van met z'n tweeen.

Annabel, inleiden gebeurt hier alleen als de gezondheid van moeder en/of kind in gevaar is en anders meestal pas tussen de 42 en 43 weken.

11. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben weer bij met lezen eindelijk... Heerlijk al dat herkenbare geklets over hoe het nu met ons aanstaande moekes gaat. Ik heb sinds vandaag verlof, heerlijk al moet ik ook nog wel even wennen ontstressen zeg maar.
    Vandaag meteen met mijn vriend en zoontje (herstellende van waterpokken) de babykamer meubeltjes gehaald en mijn vriend zet het nu in elkaar! We hebben ook een badset gekocht en na lang dubben is het de turquoise geworden. Nu alle andere dingen die nog gedaan moeten worden.. one by one want ik voel mijn rug en ben snel moe. Morgen naar de VK hopelijk geen stuit meer!

Natanya26; ik fietste met mijn eerste toen hij een maand of 3 was terwijl hij in de draagzak zat op mijn buik. Dat ging prima! En ik ben ook een echte strandganger (helaas verhuisd van Bergen naar Schagen) dus naar het strand gaan we zeker ook met de baby alleen nu waarschijnlijk met de auto.

Ik ben benieuwd hoe het met Taschke gaat en ik ben blij voor tascha dat ze thuis is al kan ik me ook wel voorstellen dat je misschien al gehoopt had op de baby met al die weeën maar nu kan het kindje wel nog even groeien!
    Ik kijk ook echt uit naar de bevalling en neem de pijn voor lief. Ik ben vooral benieuwd hoe en wanneer het gaat beginnen! Houd moed allemaal waarschijnlijk gaan we allemaal een prachtige en zeer indrukwekkende tijd te gemoet!
    Liefs Messie

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja loeki dacht dat het zoiets was maar was het niemeer zeker. Ja het geheugen laat me toch nog dikwijls in de steek.

Allé kga nog beke tv zien en dan slapen ben doodop.

tot morgen,
    slaapwel,
    Annabel

13. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Fietsen met een draagzak zal je mij echt nooit van mijn leven zien doen. Ik vind het levensgevaarlijk, en ik krijg pijn in mijn rug en schouders van een draagzak.

14. Niet meer actief

hoi tascha fijn dat je weer terug bent, geniet maar lekker vanavond van je mannetje. En hopelijk krijgt je lichaam nu eindelijk eens wat rust.

Als iets bekend over hoi taschke? En is Evon al boven water?

Vannacht is het weer flink aan het rommelen geweest tot ruim half 3 :( Kon niet liggen, staan, zitten, lopen, ik was blij dat het uiteindelijk weer wegtrok. En mijn mannetje slaapt gewoon overal doorheen, als hij straks bij het echte werk maar wakker wordt..... :rolleyes:
    Ben net terug van de verloskundige en alles was weer in orde. Drukke dag gehad vandaag. Ik heb een boxmatrasje gemaakt, en ben nu bezig met een boxkleed. Hierna nog een hemeltje voor boven de box, en dan is dat ook weer klaar. Dan kan prulleke lekker beschut in de box slapen als ik beneden ben. Want om nou elke keer weer op en neer te moeten is ook niet goed voor mijn bekken.
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik ben doodop, dus ik ga mijn bedje opzoeken.
    groetjes doegggg
    O,ja ik ben weer een halve kilo afgevallen, vraag me niet hoe het kan :(:

Zwanger:
    01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +9,3 kg (35+3) hoofdlig. bijz=
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (37+3) gew + 9kg (37+3) hfdlig. inged VAST bijz=
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz=
    04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz=
    05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz=
    06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 2 (36) inged. bijz=
    07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz=
    08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz=
    09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz=
    10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd verlof= 19 mrt bijz=
    11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling
    12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz=
    13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+4) cbibi bijz= ZH-bevalling
    14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk
    15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz=
    16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg ) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz=
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz=
    18.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz=
    19.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers
    20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz=

Bevallen
    01. Meliske (22) Dochtertje 19-01-2007*
    02. Dientje (21) Zoontje11-03-2007 Thyron Alessandro

15. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Tascha, fijn dat je weer thuis bent!

Taschke, veel succes en we hopen snel wat van je te horen.

Loeki, leuk dat de buurman dat vroeg!

Ik ga zo lekker mijn bed in, want morgenvroeg ga ik met de oma's winkelen. Moet nog gordijntjes en lampen halen en wat kleine dingetjes.

Welterusten en tot morgen.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Wat is het rustig geweest hier. Niet erg veel gekletst zie ik.

Tascha: fijn dat je weer thuis bent. :p Nu dus rustig aan. Gelukkig heb je een laptop en kun je fijn meekletsen.

Zorra: Ik hoop dat je dochtertje zich snel weer beter gaat voelen.

PRMD: een halve kilo afgevallen, hmmm, misschien ben je te druk? Leuk idee trouwens, een hemeltje boven de box. Misschien ga ik dat ook wel doen. Ik heb nog een hemel over van het ledikant.

Sandra: heerlijk winkelen.Ik kan dat niet zo heel goed meer, te pijnlijk in mijn benen, maar ik zou erg graag weer lekker onbezorgd even willen shoppen, ;)

Messie: ik hoop dat je baby gedraaid is, laat je het nog even weten?

Pientje: een beetje laat, maar een mooie buikfoto, die laatste in je album,

Annabel: ik ben ook een zeef hoor

Jopie: nog een beetje gezellig thuis, ;)

Bambino, hoe gaat het met jou? Ik las dat de baby al ingedaald is, :p en ook goed gegroeid, dat is echt heel fijn.

Loeki: Wat leuk van de buurman, :p ja je ziet het echt wel hoor dat je zwanger bent.

Oempje: ik kijk nu ook meer naar baby's en kinderwagens. Ze lachen nu ook allemaal naar mij.

natanya26: ik vind fietsen met een heel kleintje ook wel eng, maar zou een draagzak echt zo gevaarlijk zijn?

Iemand nog iets gehoord van evon, harley en almira?

Ik heb vandaag de klossen gehaald en de bedpan. :) En volgende week lekker geen school meer. Daar ga ik morgen naartoe en lever het laatste in. Tentamens doe ik denk ik niet meer. Heel misschien die van 30 maart, maar dat zal wel niks worden.
    Vanavond weer veel harde buiken gehad, maar niet pijnlijke.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Sandra, veel plezier vandaag met winkelen

@ Bosi, succes vandaag, doe het rustig aan hè.

Ik zou nooit met een draagzak durven fietsen.

Vanaf welke leeftijd
    Het is niet verstandig een baby jonger dan 3 maanden op de fiets te vervoeren. Tussen de 3 en 9 maanden is beperkt fietsvervoer mogelijk, maar zorg voor een goede ondersteuning van het hoofdje. Hou steeds contact met de baby en stop met fietsen als je kindje gaat huilen of op een andere manier laat blijken dat het zich niet prettig voelt. Ga nooit met een baby in een draagdoek fietsen!

(consument en veiligheid)

Hier een onrustige nacht. Man is standby en werd er op 2.45 uur uit gebeld. Ik weet niet of de kleine schrok van de telefoon of dat ze wakker werd van mijn reactie, maar het heeft zeker een halfuur geduurt voor ze weer rustig was en ik deed geen oog meer dicht en om 6.15 uur was manlief weer thuis om 30 minuten later weer door de wekker wakker gemaakt te worden. :-#

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou ik ben ook weer wakker en heb even rustig gegeten, om nu weer tijd aan jullie te kunnen besteden.

Ik heb gisteravond wel wat traantjes gelaten hoor. Er is in zo'n korte tijd zoveel op mij af gekomen, dat ik dat even moet verwerken allemaal. Ik werd ook een paar keer wakker vanacht en toen moest ik gewoon wennen aan het feit dat ik niet thuis was. We hebben nu ook mijn bed omhoog gezet, zodat dat gelijk geregeld is, dus het is ook voor even niet mijn eigen bed. Verder is alles rond in huis. Mijn moeder is weer naar haar eigen huis en die komt morgen weer even buurten. Mijn man is naar zijn werk, dus die zie ik vanavond weer. Ik krijg vanmiddag nog wel even bezoek, om deze dag te overbruggen. dus dta is wel gezellig. Ik ga in ieder geval weer lekker mee lezen met jullie.

Zijn er nog echt spannende dingen gebeurt die ik moet weten. Ik weet dat Dientje bevallen is. Die heb ik al een bericht gestuurd. Maar verder weet ik het niet. Ik ga een poging doen om alles terug te lezen, maar ik zal niet reageren, want dan krijg je een lijst :)

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nou ik ben ook weer wakker en heb even rustig gegeten, om nu weer tijd aan jullie te kunnen besteden.

Ik heb gisteravond wel wat traantjes gelaten hoor. Er is in zo'n korte tijd zoveel op mij af gekomen, dat ik dat even moet verwerken allemaal. Ik werd ook een paar keer wakker vanacht en toen moest ik gewoon wennen aan het feit dat ik niet thuis was. We hebben nu ook mijn bed omhoog gezet, zodat dat gelijk geregeld is, dus het is ook voor even niet mijn eigen bed. Verder is alles rond in huis. Mijn moeder is weer naar haar eigen huis en die komt morgen weer even buurten. Mijn man is naar zijn werk, dus die zie ik vanavond weer. Ik krijg vanmiddag nog wel even bezoek, om deze dag te overbruggen. dus dta is wel gezellig. Ik ga in ieder geval weer lekker mee lezen met jullie.

Zijn er nog echt spannende dingen gebeurt die ik moet weten. Ik weet dat Dientje bevallen is. Die heb ik al een bericht gestuurd. Maar verder weet ik het niet. Ik ga een poging doen om alles terug te lezen, maar ik zal niet reageren, want dan krijg je een lijst :)

20. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nou ik heb ooit een vrouw heel hard zien vallen met de fiets met een draagzak op haar buik. Ze bleef tijdens het opstappen met de draagzak in het stuur hangen, en viel dus met fiets en al om, bovenop haar kind................dus mij niet gezien!

Wat doet je man voor werk dan Loeki?
    Wat een tijd!
    Nou ik ga mijn zoon naar het KDV brengen.

Deel Deze Pagina