April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Natanya, mijn man is systeembeheerder bij Philips, dus als er een systeem plaat gaat moet hij daat's nachts heen. :(

Tascha de belangrijkste ontwikkelingen:
    - Jopie d'r man is thuis en we hebben haar sinds dat moment pas 1x hier terug gezien ;)
    - Bij Taschke zijn waarschijnlijk haar vliezen gebroken, dus die is waarschijnlijk nu (aan het) bevallen.
    - Bij Evon zou maandag gekeken worden of de kleine met een keizersnee gehaald zou worden, we hebben sinds dien niets van haar gehoord, dus we hopen ook dat zij haar kleine inmiddels heeft.
    - Meliske is weer iets opgeknapt en komt weer op het forum, alleen niet bij ons. In haar album staat een foto van haar kleine meid.
    - Harley zou tot woensdag zonder internet zitten, dus we wachten op berichten van haar.

Ja, dat is het meest opvallende.

2. Niet meer actief

Laat de traantjes maar vloeien hoor Tascha, dat zal opluchten. En lucht je hart ook hier maar, beter als alles opkroppen.
    En Bosi zover ik weet ben ik niet te druk, ik kom mijn huis zo goed als niet meer uit ivm de bi. Ik verander ook elke keer braaf van positie, zitten, lopen, staan, liggen. Dus vraag me niet waar die halve kilo is gebleven :rolleyes: Stom eigenlijk eerst wou ik afvallen en toen kwam ik alleen maar aan. En nu wil ik het niet en het gebeurd gewoon.
    Hebben jullie trouwens ook steeds meer last van je banden en schaambeen? Omdat het hoofdje zo zit te drukken? Af en toe kan ik gewoon niet rechtop staan van de pijn, bij die andere had ik dat niet :(
    En wat betrefd de box, je ziet het steeds vaker hoor in de babyzaken. Moet je maar eens opletten. Volgens mij kun je het ook kant en klaar kopen bij babywalz ofzo. Ik hoop maar dat ik hem nog op tijd af krijg hihihi.
    Want volgens de verloskundige lag prulleke al startklaar :baby: Ze verwacht ook niet dat het nog lang gaat duren. Nou dat kan kloppen want het is nog 17 dagen \:D/
    Morgen eerst maar eens de verjaardag van mijn meissie, nou ja meissie? 8 jaar een hele dame alweer dus pfffff. En dan zaterdag en zondag de visite voor haar verjaardag. En daarna maakt het voor mij niet meer uit....
    Ik ga nu weer even aan de naai en daarna de traktatie naar school brengen. Misschien tot straks groetjes doeggggggggg

3. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    hoi allemaal.... :oops: sorry dat ik even niets van me heb laten horen, ik ben helaas nog niet bevallen...
    Ik vind het lief dat jullie naar me hebben gevraagd!

Maandag ben ik bij de Gyn. geweest om de keizersnee te bespreken, een natuurlijke bevalling is in ons geval niet slim en een draaipoging wilde wij helemaal niet vanwege alle enge verhalen!
    Maarrrr....we hebben ons toch om laten praten want die enge verhalen waren maar op niets gebaseerd en een vrouw moest het toch wel op zijn minst proberen dus ik voelde me alweer helemaal schuldig en laf.
    De draaipoging werd dus geplanned voor gister.
    Mijn vriend liep ondertussen al met een fikse oogontsteking rond.
    Dinsdag ben ik naar mijn moeder gegaan, zwaar zenuwachtig en verdrietig want ik wist niet wat nu de juiste keuze was...baal al zo van het feit dat ik waarschijnlijk niet natuurlijk kan bevallen!
    Nou gister dus de draaipoging gehad, vriend kon niet mee want zijn oogvlies heeft losgelaten en moest met spoed naar het ziekenhuis van de huisarts.
    Wat een pijn doet dat zeg! Zo'n draaipoging...en als je dan ook nog eens gespannen bent voel je het extra..maar ik kon simpelweg niet ontspannen hoe hard ik ook probeerde, het was veel te pijnlijk! Wat heb ik gehuild joh!
    Het is dus niet gelukt, door de pijn en doordat ik ook al bijna 38 weken ben.
    Heb me heel rot gevoeld, want kreeg het idee dat als ik beter mijn best had gedaan bij het ontspannen dat de kansen groter waren geweest. Zo bracht de VK het daar wel die erbij was, alsof ik een looser was. Ze maakte bepaalde opmerkingen.
    Kortom: Ik voel me mislukt!
    Het hartje werd ook nog bij gehouden en die werd zelfs ineens heeel erg laag, ben me rot geschrokken! Dacht echt even dat ze het allemaal niet fijn vond in mijn buik.
    Straks weer terug voor een extra CTG scan, heb haar sinds gisteravond laat niet meer gevoeld, maar ik hoop dat ze slaapt..en morgen om 09:00 afspraak om de keizersnee in te plannen.
    Meiden, ik weet niet meer wat ik denken moet. Ik vind die keizersnee doodeng, het herstel duurt ook lang en ik had zo graag mijn kindje zelf op de werled willen zetten.
    Tis niet anders, ik weet het, maar ik kan dat gevoel niet uitschakelen. Ook al is het belangrijkste dat ons kindje gezond is, toch voelt mijn zwangerschap nu heel anders. Alsof ik nu niet meer meetel ofzo :cry:

:oops: :oops: Sorry hoor voor het hele verhaal, moet het echt even kwijt! Had zo graag gewild dat ik het van me af kon schudden...
    Mijn vriend zit ook nog eens met een kapot oog, hij kan niet eens auto rijden..en heeft ook pijn.

Ik moet dus straks weer weg dus moet het even bij mijn eigen verhaal laten, sorry daarvoor, ik wil niet egoistisch overkomen, ik ga even douchen en ga vanmiddag even alles opnieuw teruglezen zodat ik op iedereen kan reageren.

Liefs Evon

4. Niet meer actief

Evon, voel je niet schuldig. Alle vk's proberen je op deze manier een schuldgevoel aan te praten. Wij wilden ook geen draaipoging als dat nodig mocht zijn en we kregen dezelfde reactie.

Bij heel veel vrouwen lukt het niet, dus het ligt niet aan jou.

Meid en een ks is het beste voor jullie kindje en je zal er echt niet minder van houden.
    Mijn nicht heeft ook een ks gehad en was ook weer snel hersteld. En zij zegt altijd: zonder ks had mijn meid het niet gered.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Balen hoor Evon en het helpt dan ook niet als je een vk hebt die van die rare opmerkingen maakt. Leg de schuld niet bij jezelf, jij kunt er niks aan doen. Als je kindje niet gedraaid wilt worden, dan is een ks toch de beste optie voor je kindje. Jij bent nergens schuldig aan hoor.

6. Niet meer actief

Tascha ik zit even op je site.

Wat heeft je moeder een leuk gedichtje neergezet.

7. Niet meer actief

Nu zie ik ook de foto van je moeder. Wat een leuke moeder heb jij. ( maar ja dat wisten we al)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Tascha, huil maar lekker hoor als dat op lucht. Niet voor schamen.

@ Evon, oh wat een kutwijf die VK, ze zouden er juist moeten zijn om je gerust te stellen. Nu heb ik hetzelfde probleem in mindere mate, maar mijn VK vind het ook heel raar dat ik met mijn achtergrondverhaal liever in het ZH wil bevallen dan thuis. Nou ik kon een foldertje van haar krijgen en meer info had ze niet, alleen had ze geen folder van het ZH waar ik wil bevallen dus moest ik zelf maar informeren. Ik voelde me totaal niet serieus genomen.

@ PRDM, leuk dat je zelf zo handig bent met alles. Ik vind het wel vreemd dat de VK zegt dat het niet zo lang meer zal duren, ik dacht altijd dat dat onmogelijk vast te stellen was, alleen als je vliezen zouden breken of de weeën regelmatig komen kun je zeggen dat het begonnen is.

Mijn kleine is nog neit ingedaald, dus daar heb ik nog geen last van, geen druk op mijn bekken of zo. Wel opmijn liezen, maar dat is al maanden zo.

@ Janne, allles goed bij jou? Kun je het nog een beetje volhouden?

@ Harley, hoe gaat het met je?

9. Niet meer actief

Mogge dames!

Ik heb nu al 2 keer de afgelopen 3 pagina's gelezen en ik ben het gewoon weer vergeten! Wat erg zeg...

Ik ga het toch proberen< dus als het niet lukt. sorry dan.

Zorra, vervelend dat ze weer zo verkouden is, misschien een anti-biotica halen?

Oempje, fijn dat alles goed was.

Tascha, huil maar lekker meis, t is ook allemaal niet niks. Je doet t allemaal hartstikke goed voor je kleintje!

Sandra, veel plezier vandaag!

En dan had er iemand nog verlof! Ja ook jij geniet maar lekker van het ontstressen, maar niet teveel, want straks is er een baby.

Ik zou ook niet met een draagdoek fietsen. Mara goed, misschien komt dat wel omdat ik fietsen haat!

En evon, fijn weer wat van je te horen meis! We maakten ons allemaal hartstikke zorgen om je!
    Ik vind het wel weer doodeng dat je de kleine niet hebt gevoeld, maar goed het is voor haar natuurlijk ook heel heftig wat ze gedaan hebben! Ik hoop dat zo alles goed is!

Nou, ik heb gister de hogedrukspuit van mn schoonvader gekregen, dus ik ben aan het spuiten... Terras wordt mooi schoon. Wel loopt de hele buurt uit, want iedereen vind het maar een mooi gezicht. Hoogzwanger in jurk op slippers met een hogedrukspuit, tot aan mn oren onder de tuinaarde...
    Ach ik heb er lak aan, ik kan straks lekker met mn kleintje in de tuin zitten.

Verder slaap ik al 3 nachten heeeeeel goed. Gewoon eng! En ik hou ineens heel veel vocht vast. En niet in mn bovenbeen, maar mn HOOFD! Werkelijk ik lijk ien dales wel... Mijn god, ben ik blij dat ik al getrouwd ben en we het hele uiterlijkverhaal allang achter ons hebben gelaten. Dit was als ik 20 was geweest een klein verkering uit verhaal geworden hoor!

Nou meiden, ik denk dat jullie me vandaag niet veel zien, ik heb een doel! Het terras moet schoon!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    jullie moeten mijn moeder niet zo ophemelen, krijgt ze een groot echo van (nee hoor geintje :) )

Ik heb net nog even contact gehad met een mede patient in het ziekenhuis. Zij had vandaag een belangrijke grens behaald en ik wilde haar even feliciteren. Blijkt een andere zaalgenoot vanacht te zijn bevallen met een spoed keizersnede. Zij had ieder keer 's nachts aanvallen van een hoge bloeddruk en vanacht was het te erg. Zij was alleen net 31 weken zwanger en het kindje had een a symetrische groei. Dit houdt in dat het buikje achter ligt op de groei en je buikje is hetg meest belangrijke. Haar kindje was 1200 gram, dus echt heel klein, zeker als je bekijkt dat mijn kindje al 2145 gram was vorige week en nu alweer een heel stuk zwaarder. Ik ga gauw even op bezoek in het ziekenhuis.

Zo ik heb alles van de afgelopen tijd gelezen. Jullie hebben echt veel geklets en het koste mij echt veel tijd om het allemaal te lezen.

Wel apart he dat dientje al bevallen is. Inderdaad was ik toen met haar tegerlijkertijd naar die echo, maar kwam gister tot de ontdekkijng dat dat alweer 3 maanden gelden is.

Het is nu inderdaad afwachten wat er gebeurd. Het kan zijn dat het alsnog te vroeg komt, maar het kan ook zo zijn dat mijn eerste gevoel goed is en dat ik in mei ga bevallen. Het is nu afwachten.

Ik denk in ieder geval niet dat ik de volgende ben die gaat bevallen. We zullen wel zien.

Zo nu in ieder geval genoeg over mij, ik ga het loslaten en met jullie kletsen over alle fijne klachtjes die je nu krijgt en over hoe zwaar het wel niet word ondertusen :)

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hallo allemaal!
    Long time no see!
    Oh ik heb jullie echt gemist!
    Ik heb gelezen dat Meliske weer op de site komt. Wat een kanjer is het toch! Ik ben heel blij dat ze zichzelf er zo goed doorheen weet te slaan en zelfs alweer denkt aan een nieuwe zwangerschap. Ik hoop voor haar dat ze snel groen licht krijgt en dat alles voorspoedig zal verlopen. Ze verdient het!

Dientje gefeliciteerd met je zoon! :whistle: Wat een prachtige naam! Wel vervelend voor je dat je zoveel gedoe te verwerken kreeg tijdens de weeen maar het eindresultaat is :thumup:

Tascha ik zag dat je weer thuis bent. Ik leef zo met je mee. Ik hoop voor je dat het nu snel achter de rug is en je gewoon lekker met je familie van je kindje mag gaan genieten. Het wordt wel tijd voor genieten nu!

Evon kop op meid! Laat die VK maar kletsen.

Hoe is het met Jopie? Man veilig terug begrijp ik?

Bij Taschke de vliezen gebroken? Spannend!

Ik heb echt het idee dat ik megaveel heb gemist!

Janne dikke kus! Bedankt voor je berichten!

Hier is nu alles rustig gelukkig. Het schilderen ging niet zoals we hadden gehoopt. De kamer is prachtig maar de kozijnen moeten nog een keer met andere verf, het pakt niet mooi. Ik was gisteren dus ook helemaal verrot van alle drukte in mn huis. Ik ben blij dat ik nu weer alleen thuis ben. Dinsdag bij de haptonome kon ik me ook helemaal niet ontspannen.
    Gisteren bij de gyn geweest. Alles gaat zo goed dat ik pas over 2 weken terug hoef te komen, mits ik dat haal natuurlijk ;)
    Er rommelt van alles in mn buik en sinds een paar dagen zijn bij mij echt de oogkleppen opgegaan. Ik kan me alleen nog maar bezighouden met wat er allemaal in mn buik gebeurt (steken krampen getintel of er stroom op staat samentrekkingen en veeel harde buiken) en alles daarbuiten dat ontgaat me het grootste deel van de tijd. Mijn lijf is helemaal op bevallen ingesteld. De gyn heeft bevestigd dat wat ik voel idd het "opstarten" van de baarmoeder is voor de bevalling. Ik verwacht zelf dat het nog ongeveer anderhalve week gaat duren. Anton is bang dat het nu al komt maar dat geloof ik niet.
    Dit wordt wel een heel lang verhaal zo en ik zit nog in mn pyjama. Ik ga me ff aankleden en dan kom ik zo weer kijken hoe het hier gaat.
    Tot zo!

12. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Hoi Meiden, ik heb een paar bladzijdes terug gelezen zal proberen te reageren.

@Tascha fijn dat je weer thuis bent, al voelt het veiliger in het ZH. en het geeft niks als je het even moet verwerken, ik vond het toen vervelend dat mijn man weg ging uit het ziekenhuis toen moest ik wel ff slikken :(

@Annabel nog gefeliciteerd met je zoontje, ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

@Loeki wat leuk dat de buurman zag dat je zwanger bent :D

@Prdm gefeliciteerd met je dochter, 8 is echt al een hele dame.

@Evon Wat zit je in een vervelende situatie en wat rot dat ze je dan ook nog niet leuk behandelen terwijl je toch zou verwachten dat ze je steunen ga vanaf nu lekker op je eigen gevoel af, want dat jij je lekker voelt is het allerbelangrijkste.

@Zorra He bah wat vervelend dat je dochtertje verkouden is, je hoort het zo vaak dat kinderen er niet meer doorheen komen we hadden veel strengere winter moeten hebben.

@Bosi333 succes met je bed op klossen zetten, ik moet ze zelf nog ophalen.

@Messie leuk he babykamer inrichten ;)

@Taschke succes ik hoop dat alles goed is.

Als ik nu nog iemand vergeten ben sorry :oops:

Jullie hebben me helemaal lekker gemaakt met jullie gepraat over asperges kan niet wachten tot ze er weer zijn :)

Ik ben gisteren naar een bijeenkomst van het ZH geweest en het was erg interressant ik voelde me al iets meer thuis ik krijg toch best veel ruimte bij de bevalling ik kan bijv. douchen of op zo'n bal mag mijn eigen muziek meenemen mag rondlopen en dit vond ik toch wel prettig om te horen oja en ik mag om pijnbestrijding vragen als ik dat wil :) ik ga het zonder proberen maar het is toch fijn om te horen dat ik er om kan vragen.

groetjes Marloes

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    asperges, bah :(

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Goedemorgen,

Evon: wat een verhaal zeg! Altijd zo frusterend dat mensen zo snel een oordeel over een ander kunnen hebben. Jij voelt je niet goed bij een draai poging ( zou ik ook niet hebben), maar ze moeten je weer overhalen. Jij hebt heel veel pijn bij zo'n poging en krijgt daarna een schuldgevoel aangepraat door iemand die ten eerste niet kan voelen wat jij voelt, en ten tweede niet in jou situatie zit en dus niet een goed oordeel kan geven ( over jou emoties) Bah bah bah. Voel je geen mislukkeling hoor, helemaal niet nodig, jij hebt meer dan je best gedaan en een KS is heus niet minder. Alle koningen en koninginnen vanaf 1950 ( ik noem maar een jaartal) zijn zo geboren. Ik denk dat jou kindje gewoon eigenlijk van koninklijk bloed is, ( prinsje of prinsesje) :p

PRMD: ja zul je net zien, wil je afvallen lukt het niet, en wil je het niet gebeurt het wel, :(

Mo: spuit se, :) Ik hoop dat je terras er prachtig uit komt te zien

Tascha: lekker huilen idd, nu komen natuurlijk de emoties los. Je hebt nu rust thuis, en dan zie je ineens wat er allemaal gebeurd is.

Haley: fijn dat je je ook weer meldt. Van mij mag je bevallen hoor, je bent er klaar voor. Ik ook bijna, ;)

Loeki: jou baby kan nog prima indalen, ik geloof dat ze het toch nog wel tot 37 weken doen?

Janne: hoe gaat het met jou?

Ik ga zo naar leeuwarden. Ik hoop dat alles goed gaat. Nou ja, de laatste keer,

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    zo ik ga heel even douchen, tot zometeen.

16. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Oh ik zie net dat het heel slecht weer wordt in het weekend balen wij gaan zondag naar de efteling en ik heb er zo'n zin in :(

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    slecht weer, :(

Jammer, vooral idd als je naar de efteling gaat,

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ben er weer!

Loesje wat jammer van het weer, maar wie weet valt het mee. De efteling, daar zou ik ook wel weer eens heen willen.

Mijn man en ik zaten pas geleden nog te fantaseren hoe het zou zijn om met de kleine op pad te gaan naar pretparken en dieren tuinen enzo als het wat ouder is.

Bosi ja het mag wel komen hoor, maar ik denk dat het nog 1,5 week op zich laat wachten. Gewoon een voorgevoel. Ik loop al maanden met 21 maart in mn hoofd. Ach er is er maar 1 die dat bepaalt en die trekt zich vast niks van de voorgevoelens van moeders aan hihi. Jij komt ook idd steeds dichterbij de "veilige" grens. Ik vind het toch zo spannend! Misschien nog wel meer voor jullie dan voor mij, raar he :(

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja helaas hebben we het zelf niet in de hand wanneer het komt.

Maar 21 maart houd ik in de gaten. Ik hoop voor je dat je voorgevoel klopt. Ik heb zelf tussen de 9 en 13 april in gedachten steeds. Ik ben dan ongeveer 38 weken.

Ik ben trouwens nog nooit in de efteling geweest, :oops: Dus dat wordt straks voor mij en ons kindje de eerste keer, want we gaan daar natuurlijk zeker een keer naartoe.

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Zwanger:
    01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +11 kg (37+3) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (37+3) gew + 9kg (37+3) hfdlig. inged VAST bijz=
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz=
    04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz=
    05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz=
    06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 2 (36) inged. bijz=
    07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz=
    08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz=
    09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz=
    10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd verlof= 19 mrt bijz=
    11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling
    12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz=
    13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+4) cbibi bijz= ZH-bevalling
    14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk
    15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz=
    16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg ) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz=
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz=
    18.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz=
    19.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers
    20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz=

Bevallen
    01. Meliske (22) Dochtertje 19-01-2007*
    02. Dientje (21) Zoontje11-03-2007 Thyron Alessandro

Zo weer ff mn gewicht aangepast. 1.7 kg erbij de laatste 2 weken, dat is veel! Volgens de gyn zat er ook wat vocht bij. Ik heb mn ringen nu ook af gedaan. Ik kreeg er last van. Ik heb ook ingevuld dat de baby met het hoofdje vast ligt in het bekken, was al een tijdje zo maar ik vergat het steeds.

Deel Deze Pagina