April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat een :c: die verloskundige van jou Evon. Niets van aantrekken hoor meid! Jij kunt er niets aan doen, het is nu eenmaal zo. Leg je erbij neer en bereid je voor op je ks. Het belangrijkste is dat je kindje er zo min mogelijk van merkt. En straks kun je lekker genieten van je kindje.
    Ik snap ook niet waarom ze het zegt, maar goed. Het komt wanneer het komt en het houdt zich echt niet aan de afspraken hoor! Zou wat zijn he als je zelfs voor je geboorte al aan afspraken moet houden, hihihihi
    Indalen kan zelfs nog tijdens de weeën gebeuren hoor. Maar meestal bij een eerste kindje gebeurd het zo rond de 37 weken, dus geen paniek.
    Harley fijn dat je er ook weer bent, begon me al zorgen te maken.
    Ik lust ook geen asperges, gelukkig ben ik niet de enige. Is er trouwens als nieuws over Taschke of heb ik erover heen gelezen?
    En ja Tascha we hemelen je moeder op, hier nog een veertje hihihihi. Ik wou dat ik zo'n moeder had, maar ja helaas.
    Volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad, en anders mijn excuses.
    groetjes doegggg

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    PRDM je hoeft je geen zorgen te maken hoor wel lief dat je aan me gedacht hebt. Ik "rommel" gezellig met je mee!

Hier ook niet zo'n asperge fan. Ik vind ze niet echt vies maar ik ben er ook niet kapot van zeg maar.
    Vooral het bereiden vind ik een ramp. Heb ik 1 keer geprobeerd en nooit weer!

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai dames

Sorry dat ik even niet op iederen reageer dat ga ik vanavond doen, ik ga nu weer naar het ziekenhuis me ventje voeden en verschonen en lekker in bad doen.

Ik zag wel dat tascha weer terug is, gelukkig ben je weer thuis meid doe rustig aan he!

Ik heb alvast het april mama's topic geopend :p

Tot later

xxxxx

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Bosi de efteling is leuk hoor! Straks met de kleine in het sprookjesbos! Ik kijk er al naar uit! Ik hoop dat je voorgevoel uit gaat komen, dan duurt het niet zo lang meer!

Heb ff Melis een pb gestuurd en de foto van haar meisje bekeken. Indrukwekkend hoor, ben er even stil van.

Dientje geniet maar lekker van je mooie zoon!

5. Niet meer actief

Dientje, we willen foto's! ! ! ! ! ! ! !

Ga maar lekker genieten van die kleine man!

Hoe gaan we het eigenlijk doen? Blijven we allemaal aprilmama's? Ook als er in Maart en Mei bevallen wordt?

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Volgens mij hadden we inderdaad afgesproken, dat we gewoon april mama's zouden blijven, ongeacht wanneer we bevallen.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dientje, we willen inderdaad foto's.

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    De efteling is echt leuk nu helemaal de volkswagen heeft het hele terein afgehuurd omdat ze 60 jaar bestaan en het autobedrijf waar mijn man werkt verkoopt vw, ze hebben van alles georganiseerd ik baal alleen een beetje dat ze het nu doen terwijl ik hoogzwanger ben en niet wanneer de kleine er is dat was leuker geweest maarja het is niet anders ik ga gewoon naar het sprookjesbos en niet in de achtbaan :)

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja Mo en Tascha we hadden bedacht dat we gewoon aprilmama's gingen worden wanneer we ook bevallen waren. lekker ons cluppie bij elkaar!
    Enne ik sluit me bij jullie aan, ik wil ook foto's zien! :D

Loesje wat leuk dat ze van alles hebben georganiseerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zou ook wel weer eens naar de efteling willen of zo. denk dat ik dat ook lekker ga doen, als die kleine geboren is.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Groot gelijk! :thumup:

12. Niet meer actief

o ja de efteling...
    Geweldig! Ik kan ook zo ontzettend niet wachten tot die kleine er is... Zie mezelf al helemaal gaan door het sprookjesbos en dan mn man met t kleintje op zn nek. zwijmel....

Oke, dan blijven we aprilmama's! Gezellig!
    Vond het al jammer dat het nog maar een paar weekjes zou gaan duren!

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi nee hoor je bent nog lang niet van ons af! ;)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Stelletje kletskousen ben ik éven naar de fysio, moet ik gelijk 2 volle pagina's lezen. Wat doen julie allemaal achter de pc met dit weer :D

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben blij met de pc. Is het lekker warm buiten, denk dat ik straks even op het balkon ga zitten.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoe was het bij de fysio Loeki?

Ja het is idd lekker weer maar ik heb het forum zo gemist dat ik me er ff niet van kan losweken ;)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oké even kijken of het lukt om te reageren.

- Asperges vind ik heerlijk, aardbeien zijn er al en die zijn wat hard, maar wel heerlijk om smoothies mee te maken, banaan er bij beetje vruchtensap 8) heerlijk zomers.
    - Efteling is leuk, zelfs in de hozende regen, vorig jaar familiefeest gehad in de Efteling, eind mei en koud en regen :( maar super gezellig hoor alleen was niet alles open omdat het ook verschrikkelijk onweerde van tijd tot tijd. Je kunt nu sparen voor korting op de Efteling hè, bij C1000.

@ Tascha, het is heerlijk buiten, maar pas op met de zon, mijn vriendin heeft al een zwangerschapsmasker opgelopen afgelopen week 8)

@ Mo, we hadden idd afgesproken allemaal naar de aprilmama's te gaan.

@ Harley, jammer dat het kozijn nu nog een keertje moet. Maar daarna is het dan helemaal klaar.

@ PRDM, Ik ben zelf wel blij dat mijn VK niet zegt dat het bijna zo ver is, als ik dan nog 6 weken moet is dat volgens mij zo zwaar.

Mijn fysio is heel erg tevreden. Mijn buikspieren lijken zich meer en meer te ontspannen en daardoor kan ik eindelijk een beetje gaan groeien (wat dus ook echt gebeurt), wel maakt ze zich nog zorgen om de peesplaat, want die is erg pijnlijk en zou wel eens beschadigd kunnen zijn. Als het zo door gaat is het misschien toch weer mogelijk om thuis te bevallen :( ja daar word ik dus helemaal niet goed van hè. Ik krijg steeds weer andere adviezen. Ik ga gewoon thuis beginnen en als ik het niet prettig vind kan ik alsnog naar het ZH toch :(:

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ach Loeki wat een verwarring zeg. Ja je kan natuurlijk thuis beginnen en dan gewoon kijken hoe het gaat. Naar het zh kan dan altijd nog. Wel fijn dat je buikspieren zich eindelijk gewonnen beginnen te geven. Ik hoop dat het met je peesplaat meevalt.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben echt aarbeien verslaafd.

Inderdaad verwarrend Loeki, dat je niet weet waar je aan toe bent. Maar je kan inderdaad thuis beginnen en dan altijd nog beslissen dat je in het ziekenhuis wilt bevallen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het ook Harley, het kan er mee te maken hebben dat ik nu met verlof ben, maar dat zullen we wel nooit met zekerheid kunnen zeggen ben ik bang. Het is wel een heerlijk gevoel hoor. Eindelijk van de stijfheid af komen.

Deel Deze Pagina