Hihi Mo arm kind! Annabel dus je hebt een lekker dagje gehad begrijp ik, mooi zo. Lekker frietjes! Die lust ik ook wel!
Hoi iedereen! heel erg bedankt voor al jullie bemoedigende en lieve woorden! Ben al een beetje over de schrik heen gelukkig mede dankzij jullie hoor! ...alleen mijn buik voelt beurs aan. En het hartje was gelukkig goed aan het kloppen, iedere keer als ik over haar hoofdje wreef ging haar hartje sneller kloppen. *zucht* I'm in love! Enne...22 maart worden wij papa en mama! Alles is gedaan, en geregeld! Hoef morgen ook niet meer daarheen, alleen volgende week elke dag iets, en woensdag wordt ik opgenomen, ben nu al misselijk van de zenuwen! En sta nu ook achter mijn keus. Dit is gewoon het veiligste voor de baby Die VK was trouwens niet mijn vk maar eentje van de verloskamers daar...bah wat een trut inderdaad, die moet ik nou niet nog een keer zien, stel je voor dat ze bij mijn bevalling had geholpen! Brrrr.. MO! Wat lees ik nou joh? Spannennnnnnnnd...wie weet zet het nu heel snel door, ik duim voor je Oh ben zo benieuwd! Enne je had eigenlijk gewoon gelijk je vingers in je oren moeten stoppen en la la la lalalalaaa moeten zingen toen je buurman ging zeuren Ik hou ook veel vocht vast trouwens, mijn hoofd ontploft ook haast, elke keer als ik (per ongeluk hihi) in de spiegel kijk kan ik niet geloven wat ik zie..durf haast niet meer over straat haha en mijn voeten passen niet meer in mijn schoenen, ja alleen met de veters los! En ik vind je avatar erg goed @Bambino: doe dan maar heel rustig aan hoor! Gelukkig zag hij niets raars aan de nieren! @Zorra: Ja het draaien deed toch echt heel veel pijn, bizar dat dat niet mag, die man ging maar door gewoon en ik heb ook gewoon niet veel ruimte meer in de buik en de billen liggen ook ingedaald , dat eruit proberen te floepen deed zo'n rot pijn! Ik lees wel vaker dat het zo'n pijn deed bij anderen, hij had eerder moeten stoppem. Mijn hele buik is beurs. Misschien is je dochtertje wel zenuwachtig voor de komst van het babietje Gelukkig ligt ze alweer lekker te duimen. Daar wordt ze lekker rustig van. Fijn ook dat je goed herstelt bent van je ks, ik hoop dat mij dat ook gebeurt. Als ik vragen heb, weet ik in iig geval dat jij ervaring hebt. @Loeki: goed nieuws dat je buik een beetje meegeeft nu, die groeit meestal best hard op het einde, bij mij iig wel heel erg. Hopelijk komt het wel goed met je peesplaat. @Messie: succes alvast met de draaipoging! Als het goed is zal het rond die tijd nog niet echt/geen pijn doen. Het wordt naar het schijnt het liefst gedaan rond de 35 weken ivm ruimte en dus betere slaagkans Ik had haast geen ruimte , het kindje is ook nog eens flink etc. Daarom snap ik het advies van mijn gyn ook niet Dat van dat op de knieen zitten enzo had ik ook gehoord ja! Moet je ook een beetje met de billen schudden he Wie weet lukt het als je nog veel vruchtwater hebt, zou fijn zijn! @Tascha: Wat lekker dat je weer thuis bent, fijn in je eigen bedje.. Ben blij te vernemen dat alles goed met jullie gaat, ik had eigenlijk net als vele andere verwacht dat je deze week al bevallenzou zijn, maar zij/hij heeft het gewoon nog fijn in je buik. Ben benieuwd wanneer hij/zij eruit wil! Doe lekker rustig aan thuis @Janne: heb je nu al verlof? Weet het niet zeker. Ik vind dat je het nou echt wel verdiend hebt met die BI, hoe staat het daarmee? Ik hoop goed, en is het na de bevalling snel weg! @Annabel: lekker aan de was geweest? Ik ga vanavond weer even los hier met de wasmachine. Nu ze volgende week al komt wil ik zeker zijn dat alles lekker fris is. @Bosi: je verwoord precies wat me dwars zit/zat. Ik voelde me echt een baby daar die een baby gaat krijgen. En een prinsesje is het zeker! Ben je nog nooit in de efteling geweest joh? Wel een keertje gaan hoor, is leuk! Vooral de achtbaan en het sprookjesbos en en en en.... Ben er zelf al jaren niet meer geweest. Ben je al gestopt met aan school werken? Heb erg veel bewondering voor het feit dat je daar zo lang mee door bent gegaan. Ik ben blij dat ik niet meer studeer...ik heb geen geheugen meer over. @Dientje: Ben ook zo benieuwd naar de foto's en wat zal je trots zijn @Loesje: klinkt goed hoor wat je straks allemaal mag in het ziekenhuis...lekker je eigen muziekje erbij. Heerlijk! @Harley: ook voor jou steeds spannender he, zeker nu je al vanalles voelt. Ben benieuwd! Ik moet echt even weer gaan lopen/bewegen, ben uitgeput. Zat weer uren in het ziekenhuis Liefs! En fijne avond allemaal!
Even een overdenking dames over dit topic en de aprilmama's van Dientje: We gaan gezellig in april kletsen hoor, maar gaan we nu twee topics actief houden of blijven we eerst in het zwanger-topic en gaan we allemaal tegelijk over naar het mama-topic. Bijvoorbeeld op 1 mei dit topic sluiten en dan daar lekker verder kletsen. Iemand daar al over nagedacht?
Wow Evon, 22 maart, spannend hoor. Ook jij een nieuwe avatar zie ik. Maar ik was aan die van jou nog niet zo gewent als aan de troetelbeer van Mo.
Had ik nog niet over nagedacht Loeki. Ik zal er eens over nadenken. Evon fijn dat je er weer een beetje bovenop bent! 22 maart, ik zet het op de kalender hihi! Spannend meid! Wij gaan eten, ik zie jullie morgen wel weer! Fijne avond iedereen!
Hai Ik heb foto's in me album van 3 dagen oud, die van 1 sec oud zijn een beetje te bloederig hihihi. Loeki bedankt voor de site!
Ohhhh wat klein nog, maar zoooooooo lief. Mooi hoor Dientje. ja heeeeel toevallig zag ik het vanmorgen in de krant bij de fysio. Kwam mooi van pas. Natuurlijk trek je je kleine liever gelijk een maatje 50/56 aan, maar nu hoef je iig geen babyborn kleertjes te gaan kopen.
Dientje: wat een prachtige baby, Messie: jammer dat de baby nog in stuit ligt, Maar goed, de draaipoging kan misschien nog iets opleveren Evon: leuk joh, papa en mama op de 22e maart. Dan wordt het nog een vis geloof ik. Mijn vriend is ook een vis. Dat zijn lieve, rustige en intelligente mensen, Bambino: hier schrik ik wel van hoor, jeetje doe rustig aan meid. Zou jij dan toch de eerste zijn? Mo: spannend, klinkt inderdaad de slijmprop. Het kan nog wel even duren, maar het kan natuurlijk ook zo gebeuren. Zorra: ja je kleine meid zit echt niet lekker in dr velletje. Dat hebben wij natuurlijk ook weleens. Maar of je dat erbij kunt hebben.... Tascha: lekker meelevend zeg van de postbode. Wij hebben juist het tegenovergestelde. Die laten zelfs hun 06 nummer achter, en geven je de mogelijkheid om te bellen zodra je thuis bent. Dan komen ze gewoon nog een keer bezorgen. Annabel: grappige naam: frietkot, Hier is dat toch een snackbar? Loeki: het lijkt me dat als er een paar bevallen zijn dat we dan al overgaan naar de mama's. Dan hoeven we maar op eentje te zijn, en we gaan toch allemaal daar een keertje heen. Dus zodra er bijvoorbeeld 4 zijn bevallen, dan gaan we over.... zoiets? Is dizzy is alweer geweest? Of heb ik haar gewoon over het hoofd gezien, En de rest: sorry, ik weet het niet meer, ik ga straks weer even terug lezen. Ik ben trouwens erg moe. Ik ga gelukkig niet meer naar leeuwarden! Straks even in bad. De baby is trouwens wel lekker druk.
ja bosi dat was dus weer een dialect woordje van ons vlamiingen. De frietjes waren heerlijk.... en precies vond de kleine ze ook wel lekker want wat is ie actief nu£. Kga het zelfde doen als jij een warm badje nemen en dan nog wat tv zien. Als ik er niet meer op geraak n tot morgen, maar k zal wel nog wel ne keer komen piepen... dientje wat een mooie baby om op te eten, niet letterlijk é, amaai wat verlang ik om om ons kleintje te kunnenvast houden... Annabel
Ik baal, heb toch weer een last van mijn buik. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik toch maar weer bellen. Het trekt ook helemaal door naar mijn rug en dat had ik de vorige keer ook. Wat is het trouwens rustig, is iedereen aan het eten?
veeeel gekletst! Heb maar ff 2 vensters geopend want dat kan ik allemaal niet onthouden hoor! Als ik klaar ben met op iedereen reageren zijn wel alweer een uur verder geloof ik Het is nu 19.50 Oke komt ie : @Oempje,fijn dat alles goed was bij de vk! En baby's kijken doe ik ook veel 8) zo onopvallend mogelijk @Taschke,hoe staat ie ervoor? Die is zeker al bevallen of bezig.denken jullie niet? @Zorra,ach is je meisje weer verkouden? Zit ook niet mee! Oeh wat een drama was dat op het schoolplein...zou me erg opgelaten voelen,zou een knalrode kop krijgen als al die ouders keken, wel lief dat je hulp kreeg hoor! @Messie,ow heerlijk eindelijk met verlof,lekker genieten en alles klaar maken! Dat je dat durft zeg,fietsen met een draagzak,mij niet gezien iig 8) Wel balen dat de kleine nog in een stuit ligt! @PDRM,het rommelt wel erg bij jou heh? Bij mij echt totaal niet! Wel lekker dat alles weer goed was bij de vk! Maareh nog maar 17 dagen sjee 17 dagen nog maar...17 dagen zijn zo voorbij zeg! Leuk zeg een hemeltje boven de box! Wauw je dochter alweer 8 jaar. Tijd gaat zo snel heh... Soms zeg ik tegen mezelf "ik heb een dochter van 5 jaar" Zo onvoorstelbaar ik heb gewoon al een dochter van 5 jaar. @Sandra,hoe was het shoppen? Veel gekocht? 8) Of heb je je braaf ingehouden? @Jopie,leef je nog? 8) die is volop aan het genieten...wat moet die het fijn hebben,mannetje thuis,lekker verlof en heeeerlijk weer! Al wil ik wel weten hoe haar man reageerde op haar dikke buik enzo en de babykamer die af is! @Loeki,pfff lijkt me erg vermoeiend zo middenin de nacht ff een storing oplossen...gaaaap,mijn man heeft eens in de 6 weken storingsdienst,maar gelukkig wordt hij nooit in de nacht gepiept! Ik heb vannacht heerlijk geslapen,aan 1 ruk door,was er helemaal verbaasd van toen ik door de wekker wakker werd. Wel goed dat het beter gaat met je buikspieren! Je voelt je je goed heh? Zal ook wel mede door het lekkere weer komen? @Tascha,sjee kan me voorstellen dat je ff wat traantjes hebt laten gaan,tis ook niet niks zo'n opname,niet wetend waar je aan toe bent,erg slopend! Nog 1 dagje en dan is het weer weekend en je mannetje bij je! En gelukkig is je lieve mama er morgen weer. Ow lees nu je laatste berichtje,heb je nu nog steeds last van je buik? Zit er regelmaat in? Goed in de gaten houden maar weer! @Evon,sjonge wat een stomme vk zeg! Dacht eigenlijk ook dat alleen een gyn mag draaien. Je moet je niet schuldig voelen hoor,de kans dat het met 38 weken lukt is zoiezo erg klein. Wel vervelend dat beurse gevoel! En het belangrijkste is de gezondheid van je dochtertje---> de schuldige,die ligt zo lekker met haar hoofdje boven bij mama Hoe is het met de oog van je vriend? Wauw 22 Maart,de grote dag! spannnnnnend,dat wordt aftellen! @Harley...joepie je bent er ook weer! Jammer dat de kozijnen nog niet af zijn. Je moet niet je buik in de fik steken hoor @Loesje,goh wel lekker om in je achterhoofd te weten dat er pijnbestrijding beschikbaar is! Jammer heh dat het weer slechter wordt,vooral als je naar de efteling gaat! @Dientje,ik ben erg benieuwd wie je als volgende komt vergezellen bij de aprilmama's Wat een lieve foto's zeg! Hoe voel je je verder? Mis je je buik al? Raar heh dat jouw buik al leeg is en wij nog allemaal met bolle toetertjes lopen. Hoeveel ben je nu eigenlijk afgevallen? @Mo,ow spannend,al zegt het verder nog niet veel,maar toch... spannend! 8) Ik heb vandaag ook al 5 keer een slijmsliert weggeveegd. Deed me terug denken aan de tijd dat we nog met vruchtbaar slijm en zwanger worden bezig waren en nu lopen we alweer bijna op het eind! Rare buurman heb je Leuke avatar hoor! I luv Kermie! @Bambino.sjonge dat is ook niet wat je had gehoopt zeg! We duimen dat alles goedkomt en je gewoon thuis kan/mag bevallen. @Bosi,ben je al lekker in bad geweest? Ben jaloers! Wou dat wij een bad hadden zeg! @Dizzy missy,hoe gaat het bij jou? Zooooooooooo dat was het! ruim 40 minuten bezig geweest Verder heb ik over mezelf weinig te vertellen eigenlijk.
en tascha gaat het al wat beter? Anders even badje nemen, heb dat ook net gedaan en het deed enorm deugd! Als je het niet vertrouwd bel gewoon, beter ne keer teveel dan teweinig. Annabel
hee Pientje! Ja de gyn heeft ook gedraaid hoor, deze VK was van het ziekenhuis/verloskamer en ging er bij hangen en kijken. Ze gaf mij ook de injectie enzo. Maar de gyn deed al het duwwerk. Ik hoop dat met jou alles ok is! @Bosi: ze wordt net aan een ram ...die zijn alweer heel anders geloof ik..ietsje minder rustig..dat beloofd wat! @Tascha ohjee...hoop dat de pijn inmiddels weer weg is.. sterkte meis! Ik ga lekker slapen...ben doodmoe!
het is wel weer iets beter. PRopbeer gewoon rustig te doen. Mocht het erger worden dan kan ik alsnopg bellen, maar nu gaat het wel.
Jee Evon, wat spannend! Wel gek idee hoor! Volgende week heb je gewoon je uk in je armen. O heerlijk! Tascha, hoe gaat t nu? Dientje, Wat een POEPIE! O heerlijk babytje zeg! Loeki, lijkt me een goed idee om 1 mei over te gaan. Vind het nog een beetje gek om nu al bij de mama's te gaan schrijven. (ben ik nog niet) Bosi, fijn dat je niet meer naar leeuwarden hoeft! Doen maar lekker rustig aan! Ben ook wel benieuwd naar Taschke idd... Spannend hoor. O ja, kermit blijft... hahaha, jullie wennen er vast wel aan. En als jullie dan gewend zijn, komt er weer een ander. En met een beetje mazzel krijg ik ook nog een andere naam, dus dat wordt helemaal een drama! Heb nu niet zoveel slijm meer trouwens. Ga er ook niet van uit dat er iets komen gaat... Maar ja, zeker weten doe je nooit, dus ik heb mn man toch maar even de tuin aan laten vegen. (heel belangrijk als je gaat bevallen, een geveegde tuin )
Evon, geweldig! Nu weet je wel lekker de geboortedatum van je kleintje he! Ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. Wat een geluk ja dat die vk jou niet hoeft te begeleiden. Die had ik wat anders verteld geloof ik. Harley, spannend dat je al zo goed als startklaar bent! En wel uitkijken met je buikkie he, ik moet er soms ook zo aan wennen dat ie uitsteekt. Laatst had de dwergpapegaai van mijn moeder erin gebeten, stond ik ook wat te kortbij Loesje, fijn dat je je wat meer op het gemak voelt in het ziekenhuis, dat is toch wel belangrijk. Tascha, hoe is het nu met je? Loeki, wat fijn dat je spieren een beetje beginnen mee te werken, en je hebt gelijk als je zegt dat je thuis wilt beginnen en als het niet anders is, naar het ziekenhuis gaat om te bevallen. En probeer wel je rust te nemen he, vooral als je er snachts niet echt aan toe komt. Over dat overstappen op 1 mei naar het mama-topic, mij maakt het niets uit. Messie, vervelend dat jullie spruit nog in een stuit ligt. Misschien draait ie zich vanzelf nog om, probeer inderdaad maar een handje te helpen en dat maagzuur moet je helaas voor lief nemen.... En dat is echt niet prettig. En laat maar eens horen hoe je vriend de partneravond heeft ervaren Mo, te gek zeg van je slijmpje met stippen, nu is het afwachten tot het echt gaat beginnen! En trek je niets aan van die buurman he. Zorra, hopelijk voelt je dochtertje zich snel wat beter. Iedereen wordt chaggie als ie zich niet lekker voelt he. Bambino, doe maar rustig aan. Maar als het niet anders is, en de weeen zetten door, dan kom je er niet onderuit. Dientje, wat een schitterend klein kereltje! Volgens mij heb ik iedereen nu gehad. Vandaag lekker gewinkeld, maar ben wel doodop zeg! En ik ben echt geslaagd! We hebben gordijntjes en een wandlamp. Voor aan het plafond zit ik nog te twijfelen tussen zo'n grote, witte wolk met 4 lampjes erin, en een winnie de poeh hanglamp. Voor de rest heb ik de belangrijkste dingen die ik nog moest gekocht: een luiertas, badzitje, nog een lakentje, en verzorgingsspulletjes. En zoals altijd, zijn me weer een hoop andere dingen aan de vingertjes blijven plakken Ook heb ik een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, die heb ik vandaag gemaakt.
mooie buik sandra, Volgens mij heb ik dezelfde broek. pientje: ja een heerlijk bad gehad. Mijn lichaam voelt aan alsof ik een week intensief heb gesport, zo pijnlijk. Echt heftige spierpijn. Wat zal ik blij zijn als ik straks niet meer zoveel gewicht hoef mee te tillen, het is echt niet goed voor me. dizzy: hoe gaat het? 2 dagen geleden even iets minder las ik. Nu alweer iets beter? janne: je laatste dag vrijdag of niet?