Goedemorgen dames, nou volgens mij kan ik me ook bij de rommelaars voegen. Vannacht 2 uur wakker gelegen met ongelovelijk krampen. Gek genoeg deed het niet echt pijn, maar het zweet brak me uit en ik werd er misselijk en licht in mijn hoofd van. Toen dat na een uurtje stopte kreeg de kleine de hik en lag dus nog lang wakker. 16-03 leek me een beetje te vroeg om te bevallen het is wel exact 7 jaar geleden dat mijn man voor het eerst tegen me zei "ik hou van je" maar toch, nog even blijven zitten hoor kleine meid. Gisteravond heel druk geweest hier. heb de finale van "wie is de mol" gemist dus ajb niets verklappen Bosi e.a. Gister op de markt mooie stof gekocht, wel duur (16 p/m) maar ik ben er helemaal verliefd op. Wel knalroze, dus nu moet het echt een meisje zijn, anders heb ik een 'probleem' . Ik zal er asap een foto van maken. Overstappen na 4 bevallingen vind ik echt veel te vroeg hoor, dat kan in feite eind deze week al zijn. Ik vind eind april veel logischer eigenlijk en Dientje en Evon en wie er verder in maart gaat bevallen kunnen gewoon hier blijven kletsen als ze dat willen. @ Pientje, hoe krijg je het voor elkaar om op iedereen zo uitgebreidt te reageren, knap hoor. @ Bosi, hoe was het in Leeuwarden, ben je nu dan echt met verlof @ Sandra, mooi dat je geslaagd bent, lekker gevoel is dat hè. @ Tascha, hoe gaat het nu met je? @ Mo, ik zou idd maar zorgen dat die tuin snel aangeveegd wordt, je weet maar nooit hè Iemand nog iets van Jopie vernomen? Zouden de weeën dan toch begonnen zijn
Zo jeetje wat veel bij te lezen. Ik heb maar 5 in, want het is mijn laatste werkdag! Joehoepie. Hier gaat alles niet zo erg goed. Heel erg veel pijn. Mijn bi en nu komen mijn heupen er ook nog bij. Mijn CTS wordt met de dag erger. En wat ik heel eng vind is dat ik zoveel jeuk heb. Ik ben bang voor ICP, ik ken nl iemand die haar kindje bij 38 weken daar aan verloren heeft. Dus ik ga dalijk de vk bellen en eis een bloedonderzoek. http://home.kpnplanet.nl/~cambos@kpnpla ... ij_icp.htm ( voor degenen die het niet kennen) Ik ga me nu snel aankleden, want ik moet mijn lattste dag echt op tijd zijn en dan ook nog evevn de vk overtuigen. Duim voor me meiden. Oja Evon gaaf dat je al weet wanneer DE dag is. En de rest ben ik even vergeten. Doei een vliegende Janne
Goedemorgen meiden, Helaas heb ik enorm slecht geslapen. Ik werd middenin de nacht wakker, want ik moest plassen. toen ik weer in bed lag, verekte ik een band in mijn buik en toen heb ik natuurlijk weer een uur wakker gelegen van de pijn. Het is bij lange na nog niet rustig in mijn buik, maar het zet ook niet door, dus we blijven maar even aanmodderen. Lekker hoor Janne, je laatste werkdag. Geniet er maar van. Waar heb je die stof voor gekocht Loeki?
Janne sterkte vandaag en tot later als je VERLOF hebt. en hopelijk heb je niet die ICP! Bosi ik ben er weer alleen ik heb bijzonder weinig tijd gehad gisteren en eergisteren ook Fijn dat je me nog hebt gemist, ik heb veel gedaan zoals auto's wassen, winkelen, oppassen op verschillende neefjes en andere kindjes, zeer druk weekje en gisteren nog naar VK geweest. De pijn richting nier is naar alle waarschijnlijkheid een beknelde zenuw soort hernia pijn voor iemand die zich daar wat bij kan voorstellen erg irritant maar goed gaat dus over als de kleine er is. Ik voelde me zo niet zo goed erg moe maar doordat ik heel veel afleiding heb gezocht gaat het nu wat beter al moest de VK wel lachen dat ik zoveel doe nu, en ik moet verplicht toch de benen hoog ivm vocht wat nu toch begin vast te houden. Het is teveel om terug te lezen maar ik zag iets van 22 maart dat Evon mama wordt, super spannend zeg! Ik kan vandaag niet bevallen aangezien mijn man voor werk aan de andere kant vh land zit De rest van de komende week (weken) mag het wel gebeuren alleen vandaag niet. Maar hier is de buik fijn rustig, wel wat harde buikjes af en toe maar geen slijm of gebroken vliezen tnt. ga boterhammetje eten en eea op de video kijken vanochtend, verder zou ik nog de tuin willen doen en de badkamer poetsen maar ik denk dat ik dan toch ook te hard van stapel loop.
Janne, je niet druk maken. Als je het niet vertrouwd idd je VK bellen, maar dan nog, rustig blijven. Blijf met beide benen op de grond staan hoor vliegende Janne. Tascha, we wilden nog een hemeltje maken en een bijpassend lakentje. Dus mijn moeder kruipt achter de naaimachine vandaag.
Fijn dat je nu zo veel kan doen Missy, ik heb ook zo het gevoel dat ik veel meer kan nu, al is mijn buik aan het exploderen, ik groei als kool, alsof mijn buikje nu in moet halen ben nu erg goed aan het smeren, want ben bang dat ik straks alsnog striae krijg als ik nu niet op pas, al word mijn buikje 2x per week goed gemasseerd en is daardoor de kans op striae ook wel minder.
ik denk dat het voor Meliske wel fijn is dat ze nu eindelijk weet waar het aan lag. Kwam wel onverwachts, en dat maakt het moeilijk. Het is in ieder geval logisch dat ze nu weer wat meer van slag is en het weer even heel moeilijk heeft. Ze kan het nu wel afsluiten en ze mag weer verder voor een nieuw wondertje, ook al zal het haar kleine meid nooit kunnen vervangen
Als ik haar berichtje goed lees, lees ik tussen de regels door dat wat haar overkomen is ons allemaal had kunnen gebeuren en dat ze het ons daarom nog niet wil vertellen. Lijkt me ook verstandig dat als iemand het wel wil weten dat je een PBtje stuurt, want ik denk niet dat IK het voor de bevalling wil weten en als ik Janne haar berichtje lees denk ik ook niet dat zij op dit soort info zit te wachten.
goeiemorgen allemaal! pfff wat moeilijk voor Meliske,wel fijn dat ze groen licht heeft gekregen. Maar zo'n uitslag hakt er vast in. Hoop dat ze snel weer zwanger mag raken,niet om haar te vervangen,maar om weer wat te hebben om naar uit te kijken. Dus succes Meliske! We gunnen je het allemaal! @Loeki,leuke stof. @Janne,ben benieuwd wat de vk zegt! Niet af laten schepen hoor! Heerlijk je laatste dag werken! @Tascha,hoe gaat het nu met je? Heb je deze ochtend nog last van je buik?
Heftig voor meliske zeg, maar ben wel blij voor hun dat het licht op groen staat. en ik wil de uitslag van dat onderzoek idd ook niet weten. Loeki wat een leuk stofje zeg, erg mooi! Pientje hoe is het, goed geslapen vannacht? Tascha aanmodderen maar he, zit niks anders op, ben wel blij dat je kleine nog even is blijven zitten is toch de beste couvese ter wereld de baarmoeder Dientje je mannetje is zo lief om te zien, gelukkig hoe ik nu niet meer lang te wachten op mijn eigen kleine, verheug me er op.!
Ik ben heel geintereseerd in wat er is gebeurd, maar inderdaad na de bevalling. Het komt op mij ook over, dat het iets is wat ons allemaal kan overkomen. Pientje, het blijft rommelen, maar daar doe ik niks aan. Ik ben ook niet heel erg lekker vandaag, heb hoofdpijn en zo. Dus het is voor mij echt een kwestie van afwachten. Het kan zijn dat ze mij met 42 weken gewoon moeten in leiden. Niemand weet hoe het nu gaat lopen. Ik ben in ieder geval 34 weken zwanger nu en dat is een mijlpaal.
goedemorgen! Weer een zonnige dag hier in het noordhollandse iig! Em77 dankjewel voor je hoopvolle bericht ik heb gisteravond al meteen een minuut of tien op handen en knieën gezeten toen ik de baby voelde schoppen en dat warme bad ga ik ook zeker elke dag nemen! Harley; ja de kamer wordt erg leuk dankje! Evon: dankje ik ben dan idd 35 weken met veel ruimte dus pijn zal meevallen ga ik vanuit. Sandra: ja de partneravond was wel oke. Mijn vriend en ik hebben wel gelachen. (om elkaar en de anderen...) We waren alleen 2 minuten te laat -> genant! En de informatie was nuttig en ook veel tips voor de mannen gehoord. Dizzy missy wat ben je actief! doe je voorzichtig! Ik ben wel actief maar op een laag tempo hoor, die waslijst met alles wat er nog moet gebeuren benauwd me ook wel een beetje ook al heb ik nog zo'n 6 weken. Gelukkig komt mijn moeder me van de week weer even helpen en samen is het veel gezelliger. Meliske: ik hoop voor jullie dat er nu wel een stukje onzekerheid weg is nu jullie weten wat er gebeurd is met jullie mooie meisje. Ik wens jullie in ieder geval alle succes en geluk voor een nieuwe zwangerschap! Net als de anderen gun ik het jullie zooo! Ohja Evon nu kun je lekker naar die dag werken en heb je wel een stukje zekerheid! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en heel mooi wordt! Ik heb vannacht weer niet zo goed geslapen maar dat is geen nieuws hier. ik ga maar weer eens wat doen. Wij gaan vanmiddag op familiebezoek in Friesland dus tot later. PS Dientje kan de foto's nog niet vinden... Dus nog niet gezien! Groetjes allemaal en een zonnige dag! Janne nog een paar uur en dan ben je ook met verlof JOEHOE
ik ga het toch maar weer vragen, want ik kan het op internet niet vinden. Maar vanaf wanneer ben je nou precies hoogzwanger?
goedemorgen! Janne bijna verlof! Je hebt het verdient hoor! Eindelijk rust! Ik heb trouwens een vriendin die zwangerschapsjeuk had tijdens de zwangerschap maar die heeft er behalve het overduidelijke ongemak verder geen problemen mee ondervonden. Maak je dus niet direkt teveel zorgen. Loeki wat een leuke stof! Het wordt vast supermooi! Fijn dat Meliske groen licht heeft gekregen he, ik hoop dat ze snel weer zwanger is. Ik had haar een pb gestuurd waar ze op reageerde met ongeveer dezelfde strekking. Ik heb haar teruggeschreven dat ze als ze het kwijt wil de reden wel aan mij kan vertellen. Ik voel me zeker genoeg, deze baby komt er gewoon. Dientje wat een lieve foto's! Je hebt een pracht van een zoon! Tascha ik vind het echt heel vervelend voor je dat je zo moet aanmodderen. Wel fijn dat je de 34 weken nu gehaald hebt maar het zou fijn zijn als je het wat makkelijker krijgt. Missy niet te druk doen he [-X Hihi het is fijn dat je je nu beter voelt maar dat moet wel zo blijven! Ik heb weer een nacht vol gekramp en gerommel achter de rug. Ik zou zo graag weer eens een nachtje doorslapen! Ik hoop dat ik genoeg energie heb om vandaag wat ik huis te doen. Ik moet dringend afstoffen en de lakentjes voor het ledikantje strijken. Kan ik eindelijk het bedje opmaken! Leuk! Oh wat die 2 fora betreft. Ik had vannacht genoeg tijd om erover na te denken en ik denk dat zich dat vanzelf wel regelt. Ik denk dat de dames die al bevallen zijn in de april mama's gaan praten, steeds vaker naarmate er meer gaan bevallen maar nog zeker meeleven op het bevallingsforum. En op het bevallingsforum blijven we elkaar door de laatste loodjes heen slepen. Op die manier blijven luieruitslag en rommelende buiken gescheiden en blijft het overzichtelijk. Op een gegeven moment zal er dan een moment komen dat er hier nog maar een paar over zijn en dan kunnen we zeggen dat we gewoon bij de mama's verder gaan. Had ik zo bedacht tijdens mij nachtelijke rommeluurtjes
He tascha ik ben er wel hoor, was ff een waslijst aan het typen. Hoogzwanger ben je volgens mij vanaf 8 maanden.