Ik voel me nu iig hoogzwanger, heb ongi gevoel, het zou toch niet zo zijn dat net die ene dag dat het niet uitkomt ik me niet goed ga voelen Maar het schijnt als ik weeen krijg dat het dan toch makkelijk een dag of 2 kan gaan duren, en misschien beval ik ook pas de 42 ste week, (samen met Maxima )
Nou ik vind je iig wel hoogzwanger hoor. Bij de maartmama's is er een jongetje geboren van 56 cm! Da's een flinke! Hij heet Danio dat is toch een kwarkmerk? Of ben ik nu echt raar in mn hoofd bezig?
Tascha een dysmatuur heeft een te laag gewicht voor de leeftijd waarmee hij/zij geboren wordt, bijv. 36 weken en dan maar 1,8 kg of zo. een prematuur is een kindje dat goed qua leeftijd en gewicht zit alleen voor 37 weken geboren wordt.
haha harley dat dacht ik ook Tascha volgens mij is prematuur dat de baby te vroeg geboren maar wel kwa groei overeenkomt met het aantal weken zwangerschap. En dysmatuur is geloof ik dat de groei niet klopt met het aantal weken zwangerschap. Dus de baby te klein voor het aantal weken zwangerschap. Toch?
Nee Tascha ik weet het verschil niet. Missy dat zou wel hele vage timing zijn. Zoveel dagen dat het wel uitkomt en dan die ene dag dat het niet uitkomt dat het dan zou beginnen.
Nee hoor dat is KWARK, wellicht een kwarkfan als mama of papa, of ze eten nooit kwark en wisten dit niet, wel een beetje sneu voor dat kindje
ok, dan weet ik dat ook weer. ik dacht atijd dat het te maken had met de week waarin de baby geboren wordt, maar dxat klopt dus niet.
Nou ik kan denk ik niet veel gaan doen vandaag aangezien ik last van mijn buik heb, dus maar beetje aanrommelen in huis wordt het denk ik. Oja gisteren bij VK bleek dat mijn buik al gedaald was enik had het zelf niet gezien wel zeker 3/4 cm, blijkbaar let ik slecht op voor de spiegel (misschien moet ik danmijn bril eens opzetten)