welke initialen passen beter J.S.C. Z of Y.S.C. Z vinden jullie ik ben hopeloos ben nu nog aan het twijfelen over zowel de meisjes als jongensnaam en dan ook nog niet alleen welke maar hoe je hem schrijven moet de Z is van de achternaam
Y.S.C.Z doet me een beetje aan YMCA denken maar let maar niet op mij, ik heb een aanval van hersenverweking vandaag geloof ik. Neem mij maar met een korrel zout vandaag.
Ik ga mezelf maar ff aankleden en even strijken ofzo misschien dat er straks dan nog wat zinnigs uitkomt bij mij. Ik hoop trouwens dat de beeb zich even meld, is rustig vanochtend. Die heeft ook een zware nacht gehad. Tot straks!
Trusten Pientje! Hihi Missy wat ik zeg neem mij maar met een korrel zout. Ik ga er nu echt even vandoor.
Benook even haren drogen en dan wellicht toch nog iets doen, baby zit met ofwel billen of rug tegenme ribben aan te duwen apart gevoel (lees best wel lastig) misschien als ik wat ga doen dat ie anders gaat liggen, harley ik denk dat de kleine dan ook erg moe is.
Toch is het lastig te bepalen, want ik weet niet waar de letters voor staan. MIsschien is het andere leuker, maar kan ik nu niet inschatten. Op basis van letters vind ik die met de J het leukst.
Toch is het lastig te bepalen, want ik weet niet waar de letters voor staan. MIsschien is het andere leuker, maar kan ik nu niet inschatten. Op basis van letters vind ik die met de J het leukst.
Meiden tot later vandaag, Tascha volgens mij laten we je nu een beetje alleen maar we komen terug hoor (of andere meiden) hou vol op de bank en blijf rustig aan doen he!, tot later
Ach ik denk dat ik blijf twijfelen doe ik altijd dus mijn man gaat uiteindelijk beslissen en dat is maar goe dook als ik de kleine moest gaan aangeven stond ik 2 dagen voor dat loket te zweten om eenkeuze te maken en dan nog waarschijnlijk wist ik het niet. Hij doet gewoon wat en kijkt niet meer terug ik overdenk altijd alles 100 keer en beredeneer alles 1000 keer, zeer vermoeiend, terwijl mijn man gewoon een beslissing maakt zo relax
mogge dames! Hier alles rustig gebleven. Loeki, welkom bij de rommelclub. Meliske, fijn dat je groen licht hebt gekregen! Missy, doe maar lekker rustig aan hoor! Enne ik ga ook voor de I Janne fijne laatste dag! Tascha, hoe voel je je vandaag? Harley, we zijn bijna 38 weken!
goeiemorgen allemaal, zo te lezen zijn we met velen die een slechte nacht achter de rug hebben. Ik dus ook ben wakker gekomen rond 3 uur met vreselijke harde buiken die goed naar beneden duwden en ben dan gaan plassen en terug redelijk veel slijmverlies. en heb vandaag dan ook terug veel last van mijn bil die kan zo plots beginnen steken maja kweet nu dat de kleine ergens op een zenuw duwt maar plezant is anders. zo te lezen hebben jullie ook het buik probleem van overal tegen te lopen of te blijven hangen hier ook zie net dat mijn t-shirt vuil is en k zou begod niet weten waar nik nu ben blijven hangen... Dizzy Missy :ik verkies ook met de de letter J want hier idem de namen met de letter J ben ik dol op. de rest ben ik vergeten,sorry allé kga nog beke rondlopen want buik spant weer op, tot later, Annabel
hey meiden er zijn veel buiken aan het rommelen! bij mij ook nog steeds, af en toe echt zo'n ongi gevoel of steken aan de onderkant. ben echt benieuwd bij wie het als eerste doorzet. mijn buik zit echt helemaal onder de strepen.... begon rond 30 weken, had wel gesmeerd hoor vanaf t begin van de zwangerschap maar echt voorkomen kan je het niet, helaas. ook ben ik vanmorgen weer op de weegschaal gaan staan, had ik lang niet meer gedaan, schrok wel weer een beetje erg hoor, ben nu zo'n 24 kilo aangekomen, ben echt zooooooooooo bang dat het er niet meer afgaat. als je borstvoeding gaat geven mag je dan helemaal niet lijnen? weet iemand dit? ga even douchen en daarna boodschapjes halen, mijn mannetje is jarig vandaag... als kado wil hij dat de baby komt vandaag, nou ik denk niet dat dat gaat lukken hoor, hihi doei
Goede morgen iedereen! Hier gaat het redelijk. Veel last van harde buiken, maar niet pijnlijk. Hou steeds in de gaten of ik geen vocht verlies of de slijmprop. De harde buiken zijn vrij regelmatig al ze er zijn. Wanneer ik harde buiken heb komen ze om de 5 min en duren nog geen minuut. Meestal gaat dit 15 min zo door en daarna kan het maar zo een paar uur weg zijn Hier kan ik dus helemaal niks mee. #-o Gelukkig is het kleintje wel erg druk aanwezig, ben blij dat ik hem goed kan voelen Nu bezig met de laatste regelzaken, kraamzorg is nu geregeld krijg 64 uur! ( Dankzij de IZZ!) In mijn pakket krijg je 20 uur extra, tenzij het heel druk is dan krijg je wat mogelijk is maar das logisch. Straks nog even de vk op de hoogte brengen van alle dingen...En dan nog even de tel lijst maken voor als de kleine geboren is, weet manlief ie er gebeld moet worden Zal nu eens reageren op jullie, sorry als ik iemand ben vergeten Missy, lastig he die namen. Vind het heel persoonlijk. Succes met kiezen! Gelukkig heb je nog een man die de knoop door kan hakken Is jullie omgeving ook zo druk met raden? Bij ons wel! En tot nu toe zitten ze allemaal FOUT Harley; fijn dat die kleine weer van zich liet horen! Hoe is het met de strijk???? Mo en Harley; gefeliciteerd met het behalen van de 38 weken!! pientje; Goed van je dat je er aan te geeft, lukt mij nog nie zo goed cilia; gefeliciteerd met je mannetje! Lijkt me eingelijk niet zo leuk bevallen op de verjaardag van je man Maar ik snap hem wel Voel je je verder goed??
Hier heeft het ook de hele nacht gerommeld. In het begin iedere 10-15 minuten, later zelfs iedere 5 minuten ongeveer. De hele nacht wakker geweest en om half 6 maar eens in een warm bad gaan zitten. Toen was het iets beter te harden. Dus toch nog maar niet gebeld. Het is nu iets gezakt, maar nog steeds regelmatig krampen, net alsof iemand een touw strak om je buik aantrekt. Daarna trekt het helemaal naar onder. Als ik wat ga doen heb ik het iets minder door, waarschijnlijk door de afleiding. De kleine vindt er ook niks aan. Heel fanatiek aan het trappelen met de beentjes en echt in alle mogelijke richtingen die ze nog heeft aan het bewegen. Zo, dat moest ik even kwijt...is toch wel spannend. Zet het door of niet? Nu ga ik eens even alles teruglezen.
dag allemaal Ik ben er wel, maar ik heb verder weinig te melden. Ik ben weer niet echt vrolijk. Mijn hond is erg aanwezig en vraagt steeds aandacht. Straks mijn zusje op de bus zetten naar zweden, daar gaat ze wonen. Dus zo moet ik weer een tijd in de trein, nu naar Groningen. Terug gelukkig met de auto. Fijne dag allemaal