April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh das een leuke, ga ik even opzoeken, dank je Janne.

Verder alles goed met je. Ik heb iets gemist over ICB of zo, wat was dat nou?

2. Niet meer actief

ICP?

Is het mss niet, maar mss ook wel.

Zal even mijn stukje quoten

3. Niet meer actief

Net als de icp: ik heb dus gebeld. Ik moet nu 3 liter water op een dag drinken en metholpoeder gebruiken. Als het dinsdag niet over is moet ik de vk weer even bellen.
    Het was wel een heel geregel, de vk was er niet, ha niet, dus ik heb mijn gyn gebeld. Die zei weer vk bellen, dus ik spoednummer gebeld en de vk zei weer dat ik de gyn niet had mogen bellen
    Maar goed beiden gaven dus hetzelfde antwoord.

4. Niet meer actief

Ik heb op MP Bob de bouwer gordijn ingetoetst.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hè jammer, geen foto en hellevoetsluis is iets te ver weg om te gaan kijken.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is ICP dan precies, heb zitten slapen hier zeker, waarom denk je dat jij dat hebt dan? Ik ben nog niet helemaal wakker. Sorry, wil niet ongeinteresseerd lijken, maar ben niet zo helder vandaag.

7. Niet meer actief

Sorry de bel ging.

Er is wel een foto hoor. Maar het is wel in breda.

8. Niet meer actief

O janne, wat spannend!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Janne de link werkt niet :(

Ik heb het even gegoogled, maar ontgaat mij nog steeds waarom je denkt dat je dit hebt. Sorry, sorry sorry, ik snap het echt niet.

10. Niet meer actief

ff klagen... ben de boekhouding aan het doen en jee wat is dat toch altijd vreselijk saai zeg...

Werkelijk, kunnen ze daar nou niks nuttigs op verzinnen?

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    hier ben ik terug.
    Heb nog steeds veel last van steken naar onderen toe samenhangend met harde buiken. Zelf toen ik de auto zat moest ik toch even slikken en kweet het gelijk niet maar ben totaal uitgeput en heb nog niks gedaan... :(

Heb daarnet wel samen met mijn mama de box aangekleed met de hemel, echt mooi kga straks foto's nemen als mijn ventje thuis is want vind de batterijen niet.. kga nu nog mijn voiture aankleden en het babybedje en hopelijk gaat het door te bewegen over het rare gevoel.

Hier regent het ook!

Annabel

12. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    hee!

oeh spannend Janne! :D En mocht je dat bloedonderzoek nog doen van je VK? Ik kreeg je link niet open vanochtend, mijn computer liep helemaal vast!
    En gelukkig heb je lekker verlof nu! Genietse.

@MO: ik vind de boekhouding meestal wel leuk om te doen...ik hou van cijfertjes! Moeten het wel vrolijke cijfertjes zijn natuurlijk.
    :) Ik maak graag begrotingen, ga er straks denk ik weer eentje maken..gewoon voor de lol ;)

@Tasha: alles ok met je? hoe is het met je buikpijn?

Ik ga even wat eten en dan liggen en vanavond ga ik lekker strijken... 8)

Ik krijg nu ook steeds meer gerommel in mijn buik, veel harde buiken enzo...ik kan natuurlijk ook nog steeds ineens weeen krijgen! Dan moet ik direct naar het ziekenhuis.

tot snel!X

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Goh Janne jij ook je slijmprop kwijt! Het wordt spannend! Jammer idd dat er geen tijd voor staat zodat je weet waar je aan toe bent.

Mo ik ben ook geen fan van de boekhouding hoor, het is echt zo'n noodzakelij kwaad.

Evon ik hoop dat je vannacht niet ineens hals over kop naar het ZH hoeft.

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hmm ik geloof dat ik in mn uppie ben. Dan ga ik maar eten koken en gokken dat mn man op tijd thuis is.
    Bye!

15. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    wat lastig he dat je niet weet hoe lang het nog duurt als je de slijmprop kwijt bent. ik heb al zo'n 2 weken voor weeen maar ook dat zegt niks, wat irritant zeg! de kleine was ook al met 34 weken ingedaald, schijnt ook vroeg te zijn, nou ja we wachten t wel af.
    ik heb nog wel een trucje voor het strijken: nodig je schoonmoeder uit om je te helpen en ze zet je gewoon op een stoel neer en gaat zelf strijken, handig he! ik vond t wel makkelijk en gezellig. schoonmoeder vond t gewoon leuk om met de babyspulletjes in de weer te zijn :D
    ik heb vandaag een beetje opgeruimd en wat kleine boodschapjes gedaan voor het bezoek vanavond.
    zijn jullie ook al zooooo moe? ik word pas aan het eind van de middag moe, en dan heb ik geen zin meer om te gaan liggen, en tussen de middag ben ik gewoon niet moe...
    ga zo even lekker eten
    doeiii

16. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    evon wie weet é de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Amaai 22 maart het zal er snel zijn! tof tof tof!

wat is het hier rustig, iedereen het weekend aan het inzetten? 8)

Annabel

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Boekhouding? Wat is dat?
    Daar doe ik nooit aan.
    Vind de jaarlijkse belastingaangifte al een hele boekhouding!

18. Niet meer actief

Weet je, wil alles gewoon geregeld hebben voordat die kleine er is. Echt alsof ik over een week dood ben ofzo. Heel suf.
    Ik spaar alles op en dan ga ik een middag zitten. Heb een eigen zaak gehad en daar nog de nasleep van. Plus dat ik de verzekeringen allemaal nog moet den en de belastingaangiftes....

Zijn net naar de karwei geweest, vloertje gehaald. Moet die vloer 2 weken aklimatiseren. Nou dat gaan we dus niet meer redden voordat die kleine er is...
    Kon wel janken bij de karwei. Ligt dat nou aan mij, of hebben we dat allemaal? Die ontzettende nesteldrang. Word echt gek van mezelf...

Evon, voor de lol een begroting? :confused:

19. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    hee Mo,

wat rot als je nog zo'n nasleep moet doen van je vorige zaak... :( Kun je het niet uitbesteden anders?
    Wij moeten ook nog de belastingaangiften doen hier...(we hebben ook een "eigen zaak" vanwege ons platenlabel) Ik ga er morgen maar aan beginnen, wil het ook af hebben.
    Ik heb jaren economie gestudeerd, dus die cijfertjes etc. vind ik niet erg.
    Maar toch snap ik je wel hoor, sterkte meis! Maak jezelf niet gek hoor.

En shit zeg van die vloer! Kun je niet voor laminaat gaan? Ik zeg maar wat hoor...
    Wat een teleurstelling!

Oh en die nesteldrang.. :rolleyes: ik heb er ook al weken zo'n last van joh! Ik ben niet te houden...zo extreem. Ik kan nu ook niet meer op mijn voeten staan, maar ga straks toch weer verder met strijken, en daarna weer lijstjes maken van wat er nog moet gebeuren...pfff..ben helemaal obsessed!

Ik snap wel dat je moest huilen hoor! Tuurlijk!
    Doe maar lekker rustig aan vanavond, komt allemaal wel goed.

@annabel : zou wel een leuk wonder zijn idd die weeen die ik dan toch mag meemaken! Maar KS wordt het sowieso..

@Harley: en? goed gegokt? hoop dat je lekker gegeten hebt :)

Meiden, ik ga weer weg, tot morgen allemaal, goed weekend!

Deel Deze Pagina