Wat balen Mo, van die vloer dan è. Ik heb net gekeken of ik voldoende stof heb voor het hemeltje en er blijft nog net voldoende over om een lakentje te maken. het wordt echt leuk, ben er helemaal verliefd op. Morgen ga ik een dagje naar de sauna, fysio vond dat een goed idee, maar mijn nichtje vroeg zich af of dat nu nog wel mocht. Ik dacht dat het alleen in de eerste maanden een probleem was, heb wel vaker zwangere vrouwen in de sauna gezien. Wat denken jullie, kan het nog?
Oh, lees in een antwoord van de VK dat je naar de sauna kan tot je vliezen gebroken zijn. Heerlijk van genieten dus. Vandaag ben ik veeeeeel te druk geweest. M'n pezen branden en m'n onderrug doet zeeeeeeer. Ik ben echt heel moe. Morgen halen we Chinees, dus ik hoef niet voor 10 man te koken en zondag ... nou dan eten we wel een maaltijdsoep of zo, want dan zijn we met 9 man. Maandag hebben we als het goed is het huis weer voor ons zelf.
Dizzy missy: Je zei dat je zo'n raar gevoel aan je ribben had, alsof die kleine daar zat te porren met de rug/billen. Dat gevoel heb ik dus altijd als ik zit, en het is inderdaad vervelend. Als ik opsta is het weg, en zodra ik zit begint het weer. :x Vinden ze blijkbaar lekker om daar te zitten schuren Loeki: Leuk stofje hoor! Ik zou eigenlijk niet weten of je nu nog naar de sauna mag, maar als je gaat: geniet er lekker van! Bambino: 64 uur kraamzorg dat is echt veel zeg! Bosi: Ik hoop dat je de dag een beetje door bent gekomen. Janne: Geniet lekker van je verlof! En je prop kwijt Bah 3 liter wegdrinken op een dag... Dat zou ik niet kunnen hoor. Mo: is het gelukt met je boekhouding? Saai, saai saai.... Het rommelt hier echt zeg, ik had vandaag alweer van die ellendige steken onderin, soms dan zit ie gewoon helemaal onderin en dat doet me een pijn... Ik werd er gewoon niet goed van. En het andere moment zit ie weer boven tegen mijn ribben aan te schuren Vandaag een box gaan halen, we kregen er 3 boxkleden bij maar die zijn niet meer zoveel. Dus volgende week nog een boxkleed halen en een mobile, en dan heb ik alles Voor de rest niet veel te melden, ik duik zo mijn bedje in want vanacht wil ik de kwalificatie van de formule 1 niet missen
Loeki, lekker dat je naar de sauna mag. Ik wou dat ik meekon.... Maar je moet echt rustig aan gaan doen he, zou een massage niet helpen of lekker douchen of in bad? Lekker als je maandag weer een beetje rust hebt.
Dag allemaal Afscheid viel zwaar,maar het is goed zo. Goed voor mijn zusje en ook haar ex, want die moet ook nog echt van haar losweken. Mijn moeder begon te huilen en ik kon toen ook niet meer achterblijven natuurlijk, ( hormonen, ) We hebben wel veel te lang in de trein moeten zitten en wel 45 minuten in de kou op de bus moeten wachten, dus dat was niet echt heel goed. Toch voel ik me niet slecht, gelukkig. Ik reageer morgen weer even op iedereen. Nu ga ik straks lekker slapen.
Sandra, dat schuren tegen mijn ribben heb ik ook, met als gevolg dat ik in geen enkele houding nog lekker kan zitten en ook daar word je dood moe van. Bosi, blij dat het uiteindelijk mee viel, komt je zusje terug na de bevalling om de kleine te bekijken. Ik merk dat ik bij mijn ouders in Noorwegen heel veel heb gehad aan de webcam, zo kon ik ze toch iedere dag zien en spreken zonder dat er een dure telefoonrekening ahter vandaan kwam. Ik kan neit slapen, mijn benen zijn onrustig, mijn pezen branden en mijn rug en knieën doen zeer, kan in geen enkel houding lekker liggen. Morgen echt een dagje relaxen hoor.
Goedemorgen dames, Bosi, ik ben blij dat het meeviel. Het is altijd lastig als je zus voor een lange tijd weggaat en zij blijft daar dan ook nog wonen. En huilen mag hoor, hormonen he. Loeki, heel veel plezier in de sauna, geniet ervan. Ik zou ook wel een dag willen ontspannen. Verder hier niet veel te vertellen. Heb weer last van mijn buik, maar dat zal ik wel houden denk ik en ik moet er 's ochtends om 8 uur uit, omdat ik moet plassen en mijn medicijnen in moet nemen, dus nu zit ik eenzaam op de bank te wcahten totdat mijn mannetje wakker wordt
IK ben de lijst eigenlijk niet tegen gekomen, dus die moet voor blz 1249 zitten. ik heb enorme hoofdpijn
Zwanger: 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +11 kg (37+3) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (37+3) gew + 9kg (37+3) hfdlig. inged VAST bijz= 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz= 05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz= 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 4 (36) inged. bijz= 07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz= 08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz= 10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd verlof= 19 mrt bijz= 11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz= 13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+4) cbibi bijz= ZH-bevalling 14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk 15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg ) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz= 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz= 18.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz= 19.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers 20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz= Bevallen 01. Meliske (22) Dochtertje 19-01-2007* 02. Dientje (21) Zoontje11-03-2007 Thyron Alessandro
Ik denk het wel Tascha, ik heb wel heel vast geslapen voor de verandering. Ik ga nu enorm vocht vast houden valt me ineens op, ik stond net op weegschaal en ik benin een dikke week 4 kilo aan gekomen heftig!
pfff heftige nacht hiero...vliezen gebroken en toen werd ik wakker en was het een droom Echt bij mij rommelt er helemaal niks,bij de meeste van jullie wel,ik heb geen kwaaltjes,steken of oefenweeën...het gaat gewoon hartstikke goed...Zal je zien dat ik als laatste beval ergens in Mei @Loeki,ga er lekker van genieten de suana,zo te lezen heb je een druk weekend! @Dizzy missy,wat vervelend die hoofdpijn @Bosi,kan me voorstellen dat je moet huilen dat je zusje weg is,zou ik ook doen. Gelukkig komt ze even terug als je bevallen bent,toch? @Janne,heerlijk met verlof nu,wat zal er een last van schouders gevallen zijn! Lukt het met de 3 liter? Helpt het? Nog meer proppen verloren? 8) @Tascha,ga je als je de 37 weken gepasseert bent weer gewoon van alles doen? Want dan ben je de grens voorbij. en de rest ben ik alweer vergeten...
hee goedemoregn, bah heb echt een spooknacht achter de rug....mag blij zijn als ik in totaal 3 uur slaap haal... @Bosi: Sorry hee!, ik zei gister wat over eventuele hormoonschommelingen omdat je niet vrolijk was, beetje stom want ik wist helemaal niet dat je zus weg ging... Afscheid is niet leuk, logisch dat er tranen gaan rollen! @loeki: heb je nog kunnen slapen? @Tasha: Is je mannetje al wakker? Hopelijk wordt je buikpijn niet erger! @Sandra:Veel plezier met de formule 1, is dat nu? Want dan zal ik mijn moeder wel niet kunnen bereiken, die is verslaafd! Ik herken dat geschuur ook tegen mijn ribben, die van mij doet het met d'r hoofdje..hihi... @Dizzy: ik hoop dat je hoofdpijn snel zakt, meis, misschien wat glazen water drinken? Sterkte ermee! Meiden, ik ga maar eens ontbijten en wat van mijn dag maken! X
Och Bosi dat is idd wel heftig zo'n emo afscheid in de laatste fase van je zwangerschap. gelukkig bestaat er email en telefoon! Is ze eigenlijk alleen er naar toe en is het dan voor werk of zo? (had je geloff ik al eens verteld maar ik weet het even niet meer) Pientje soms kun je heel levendig dromen he!
Veel blijven drinken he, missy. Ik ga na die 37 weken inderdaad weer van alles doen. Het mag dan komen en ik wil niet tot eventueel de 42 weken nog op de bank blijven zitten, daar heb ik nu al geen zin meer in en dan helemaal niet meer.
Hee Pientje! Bij sommige komt het allemaal ineens in een keer he! Wat een droom ook, was zeker wel raar..haha Ik droomde gister dat ik de pasgeboren baby aan mijn stuur hing ( aan de luier) en naar huis fietste...
Nee mijn mannetje is nog niet wakker en ik hoop dat ie dat wel snel is, want het brood is op en ik heb honger en moet zo echt even eten. Maar ik vind het zo lullig om hem wakker te maken.
Ja dan zal de bevalling bij jou niet lang meer duren denk ik. Ik heb echt het gevoel dat ik overtijd ga lopen en iedereen dan al is bevallen en ik alleen overblijf Dus stiekem hoop ik dat er toch een paar overtijd gaan lopen hoor... 8)