April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja blijven drinken zegt iedereen, maar door de misselijkheid die nog steeds aanwezig is dat best heel moeilijk :( ach nog een week of 4 hooguit en dan heb ik mijn lijf weer terug! :D
    Evon fijne dag dan doe niet te veel want je krijgt de rekening ervan.

Loeki fijne dag in de sauna, lekker relaxen.

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahahaha das een rare droom jah!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Toen ik in het ziekenhuis lag ben ik in mijn dromen helemaal niet bezig geweest met het feit dat die kleine wel eens eerder zou kunnen komen, maar nu ik thuid ben, heb ik daar wel last van. Iedere nacht droom ik dat ik beval.

4. Niet meer actief

Maak je maar niet druk hoor je bent vast niet de enige, en samen uit samen thuis was hier laatst eens besloten :)

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    jamaar tis toch anders als iedereen bevallen is en ik niet.
    jullie hebben het dan lekker over baby's en ik over dikke enkels en maagzuur :(

Misschien maak ik me wel druk om niks en beval ik met 38 weken...ik hoop het...maar heb echt het gevoel dat ik overtijd ga!

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kan alleen als advies meegeven, laat het los. Je kunt psychisch ook een hoop tegenhouden. Het is lastig, maar we kunnen helaas niet bepalen, wanneer we gaan bevallen. Wanneer ben je uitgerekend ook alweer?

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    24 april,maar volgens de gyn 27 april.
    en ik wil zooo graag bevallen :) geen geduld!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik snap je helemaal Pientje. Ik had mij ook voorbereid, dat ik met een kleintje uit het ziekenhuis zou komen, maar dat ging ook niet door. Ik weet dat het beter is als het nog even blijft zitten, maar ik ben toch een heel stuk nieuwsgieriger geworden naar die kleine in mijn buik.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ga even douchen, tot zo.

10. Niet meer actief

dat zal ik ook maar eens gaan doen voor ik tot de middag in de jogging broek rondhang :D

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ga even een frisse neus halen, mijn hersens worden een beetje week van het binnen zitten :)

12. Niet meer actief

Mogge meiden!

Heb een drukke dag vandaag, dus helaas geen tijd om alles te lezen. Ook niks te melden verder, alleen dat ik er vandaag niet ben omdat ik moet klussen.
    (en dus helaas niet omdat ik lig te puffen)

Fijne dag allen! ! !

Liefs Mo

13. Niet meer actief

mO niet te veel gaan doen he, voorzichtig met jezelf. tot later allemaal. :D

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen allemaal,

ik heb toch een betere nacht achter de rug of dde vorige maar het opstaan viel tegen terug echt van die harde buiken die naar onderen steken en de kleine die niet echt actief wil worden....
    Voel me echt rottig en voor het minste zit ik hier te huilen voel me echt op :cry:
    Deze namiddag heb ik dan nog het verjaardagsfeest van mijn kids en komen de mémé's en pépé's en tante's en nonkels zo zit ik hier straks met 17 man en zie het echt niet zitten! :rolleyes:
    Mijn ma had nog gezegd loop er niet meer achter je bent 8maand zwanger maar zijn ouders dan, geen feest geen cadeau om zot te worden :x
    Kga me klaar maken want straks om 11u eerst nog voetbalmatch van mijn zoontje.
    Voila daar zijn de traantjes weer!

sorry dak gewoon even aan het zagen ben en niet reageer op iedereen!

tot straks mss nog eens,

Annabel

15. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Mo; doe je het een beetje rustig aan, denk om jezelf he ;)

Tascha; niks anders in huis om te eten? Kracker oid. Het lijkt mij ook erg raar om te denken dat je gaat bevallen en dan vervolgens weer thuis komt zonder kleintje.

Pientje; hoop voor je dat je niet al te lang moet wachten....

Loeki; geniet van je dag! Lekker naar de sauna....

Missy; nog ff volhouden!

Bosi; zonder die hormonen was het al emotioneel, laat staan met! Geeft niks.

Evon;rustig aan! Bizarre droom trouwens :)

Tot nu toe droom ik steeds hetzelfde; ik beval (makkelijk) in het ziekenhuis van een zoon. En dat terwijl ik v.a. het begin zeg dat we een meid krijgen :oops:

Hier is het rustig. De kleine rommelt regelmatig, maar geen harde buiken. Zou de rust zijn werk al een beetje z'n werk doen? Hoop dat de kleine nog lekker even blijft zitten. Ben wel benieuwd naar de ctg morgen :oops:

Iedereen een fijne dag nog!

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb ondetussen al gegeten. We hebben even boodschappen gedaan en nou ben ik moe.

17. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    hey
    bosi, gewoon lekker huilen hoor, lijkt mij ook vreemd om afscheid te nemen vlak voor de bevalling.
    mijn broer woont in rotterdam, zelfs dat lijkt de andere kant van de wereld, hihi, hij komt niet zo vaak hier en via msn spreek ik hem ook maar af en toe. wel raar hoor.

loeki, lekkker genieten hoor, nu kan t nog :D

annabel, laat de tranen maar stromen hoor, geeft niks. komt door de hormonen he :D wel irritant.

iedereen heeft van die rare dromen, ik droom ook erg veel een ben erg druk in mijn slaap, sinds een paar nachten heb ik het erg warm en trek ik de dekens van mij af en dus ook van mijn mannetje die daar weer wakker van word, ook praat ik tegen hem in mijn slaap, hihi.
    gisterde verjaardag van mijn man gevierd, toch nog laat geworden, lag om 1 uur in bed en was natuurlijk weer om 9 uur wakker en ben nu dus moe. ga vanmiddag wel even een tukkie doen. ga nu maar eens douchen en de hond uitlaten.

18. Dizzy, ik zou eens brandnetelthee proberen als ik jou was. Ik had ook ineens 2 kilo vocht en het is nu weer verdwenen. Weer gewoon dunne enkels en voeten.
    De smaak is wel ff wennen :(

Annabel: sterkte vandaag met al dat bezoek.

Hier nog steeds hetzelfde: onregelmatig krampen. Het begint met het gevoel alsof er een touw om je buik wordt aangetrokken, dan trekt het in een soort trechter helemaal naar beneden. Duurt zo'n dikke minuut en dan is het weer weg. Geen regelmaat in te ontdekken, wel pijnlijk. Hoop maar dat al dat geoefen niet voor niks is.

19. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nou hier zijn we maar eens serieus aan het kaartje begonnen. Bij de eerste was het een stuk eenvoudiger moet ik zeggen, maar daar hadden we de foto ook al (3D Echo), en nu willen we in de binnenkant een foto van als de beeb geboren is, maar ja, hoe groot die foto dan is en hoe we de tekst er om heen moeten puzzelen, dat kunnen we nu nog niet inschatten! Wat een drama.
    Iemand trouwens ervaring met geboortepost.nl?

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi

Ik sluit me aan bij de zombies die een slechte nacht hebben gehad. Ik ben echt geen stuiver waard zo. Heel de nacht krampen en last van mn bekken.
    Van mij mag het na het weekend wel komen!
    En ik ben niet de enige lees ik. Rommelaars succes ermee!

Loeki veel plezier in de sauna!

Ik ga ff eten, kwam alleen ff kijken of er niet stiekum iemand lag te bevallen ;)

Deel Deze Pagina