April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ben wel benieuwd naar Taschke :oops: zou ze al bevallen zijn?

Cilia; ik heb het ook vreselijk warm 's nachts :( Lijkt wel hoog zomer zoals ik er bij lig :) :) En een verjaardag kost veel energie he, doe het vandaag maar rustig aan!

Em; bedankt voor de tip, ga het ook eens proberen. Mijn benen veranderen langzaam in varkenspoten :oops: Is de kleine bij jou al ingedaald of kan je nu indalingsweeen hebben. Wat je beschrijft herken ik nl wel en bij mij was de kleine daarna wat ingedaald!

Natanya; geen ervaring mee helaas. Succes met het maken van je kaartje. Wij zijn er ook hard mee bezig. inmiddels een drukker gevonden die hem wil maken :D

Harley; geniet van het weekend!

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Zwanger:
    01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +11 kg (37+3) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (37+3) gew + 9kg (37+3) hfdlig. inged VAST bijz=
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz=
    04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz=
    05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz=
    06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 4 (36) inged. bijz=
    07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz=
    08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz=
    09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz=
    10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd verlof= 19 mrt bijz=
    11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling
    12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz=
    13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+4) cbibi bijz= ZH-bevalling
    14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk
    15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz=
    16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg ) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz=
    18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz=
    19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz=
    20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz=
    16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz=
    18.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz=
    19.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers
    20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz=

Bevallen
    01. Meliske (22) Dochtertje 19-01-2007*
    02. Dientje (20) Zoontje11-03-2007 Thyron Alessandro

Ik heb even me leeftijd veranderd ik zou 21 zijn maar ik ben nu nog 20.
    Hier gaat alles wel zn gangetje alleen mis ik het zwanger zijn een beetje, dat intieme met je baby enz.
    Ik zit ook vaak te huilen omdat het allemaal zo raar is gegaan en dat ons kindje nu niet hier is.
    De tijd gaat ook zo langzaam, iedereen die zegt maar nog 2 weken maar het duurt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang :cry:

Sorry ik moest het even kwijt.

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ah meid toch. Het is toch logisch dat je die kleine bij je wilt hebben! En dan duurt wachten vreselijk lang! Schrijf het hier maar van je af, daar zijn we voor!

4. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    brandenetelthee?
    dat moet ik dan maar gaan halen, ik heb gewoon geen enkels meer en mijn schenen doen gewoon pijn van het vocht :confused:

ik wil ook mijn geboortekaartje maken via geboortepost, op de site staat wel hoe groot de foto moet zijn. je kan ze ook een mailtje sturen, dan krijg je snel antwoord terug. mijn vader gaat t kaartje maken, wij willen een foto van het gezichtje aan de voorkant met de naam en aan de binnenkant een foto van de baby helemaaal. hopen dat t lukt natanya.

5. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    Dientje: is al wel bekend dan wanneer de kleine naar huis mag? kan me goed voorstellen hoor dat je m mist!

6. Niet meer actief

Dikke knuffel voor Dientje!

Je hebt ook zo veel voor je kiezen gekregen de afgelopen weken. Huil maar lekker en praat en schrijf er maar goed veel over, dat lucht op!

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het is ook lastig hoor Dientje, iedereen zou zijn kindje wel bij zich willen hebben. zo raar is dat niet en je krijgt nu ook te maken met de kraamtranen en zo. Het is gewoon lastig.

8. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Dientje, je maakt ook zoveel mee! Laat die tranen maar lekker lopen, das alleen maar goed!
    Als ik kon toveren zou ik de tijd heel snel voorbij laten vliegen voor je...

Ook een dikke knuffel van mij!

9. Niet meer actief

Hoi ben ikook even weer, TAscha ik zag je bericht bij vragen over de site voor babbelen voor je moeder, nou dat is hier ook bij de familie als je bij home even naar beneden scrolt kom je het kopje de familie tegen en daarbij staat ook opa en oma!

We hebben vanmiddag voor 120 euro aan tuin plantjes gekocht (ik vind het niks al dat geld maar ja) en die is mijn man als eenrace tegen de klok in aan het zetten hihihi.

En ik heb bij de baby zaak naast het tuincentrum lekker spullen voor de kleine gekocht nog wat kleertjes van imps en elfs met 70% korting en een lodger, zo'n doek om de baby lekker warm in te leggen in de box, wieg, autostoel, bij voeden ect. ect. mijn schoonzus heeft hem al jaren en dat is zo makkelijk! ik heb er een voor een meisje aangezien mijn man zo overtuigd is dat het een meid is, maar ik kan hem gewoon ruilen als het een jongenis geen probleem daar gelukkig!

Taschke en hoe loopt het?

Em helaas is nu de winkel bijna dicht, ga het maandag wel even halen die brandnetel thee, even ook proberen. thanks voor de tip ;)

10. Niet meer actief

Dientje kraamtranen en zeker als je kindje niet bij je is hoort erbij, ik zou het eerder een beetje gek vinden als je ze niet had, neemt niet weg dat je je helaas wel vervelend voelt, hier kun je natuurlijk altijd terecht. en ik hoop dat je mannetje snel in je armen thuis ligt dat is toch het allerfijnste , dikke knuffel voor jullie daar!

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn moeder heeft een eigen forum opgezet, ik weet alleen niet of ik dat hier mag noemen. Ze heeft al een mailtje gestuurd naar een van de moderators om het te vragen, dus ik ben benieuwd. Ik heb hier wel de link. Als het niet mag, dan hoor ik dat wel.

http://grootouders.yourbb.nl/index.php

12. Niet meer actief

Dan wens ik haar veel kletsplezier met alle andere opa's en oma's! :D ]

Heb honger, maar ben ook misselijk gevolg chocolade gegeten en nu :pale:

dom dom maar was wel even lekker op moment van eten

13. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Hoi leuk idee!
    heb de link doorgestuurd naar mijn ouders. Misschien zijn er nog meer ouders van de meiden hier die dat leuk vinden?

14. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,

oef iedereen naar huis, alles terug op zijn plaats gezet en een dweiltje geslagen, ben kapot en voel het al heel mijn lijf!

Dientje dikke knuffel meid en spuug het er maar uit, het is te begrijpen dat de tijd kruipt en zoals je zegt het buikje is weg en er is geen baby bij u in huis, gelukkig kan je naar het ziekenhuis hem gaan knuffelen en zal hij rap bij jullie zijn.

Allé kga warm badje pakken en in de zetel kruipen,

tot morgen,
    slaapwel

Annabel xx

15. O ja, voor die brandnetelthee: niet bij de thee kijken maar bij de Zonnatura producten enzo. In de meeste winkels staat ie daar. Voordat jullie je een ongeluk zoeken in de winkel :D

Dientje: het valt niet mee zeg, zo zonder je mannetje thuis. Lekker af en toe een potje janken hoor, moet er toch gewoon uit.

Tascha: m'n vader is zeker geinteresseerd in zo'n forum, weet alleen niet of m'n moeder er blij mee is. Nu zit ie ook al de hele dag te chatten op zo'n hondenforum als ie thuis is.....

Bambino: heb vorige week ook krampen gehad, maar die voelden anders en afgelopen maandag lag de kleine al volledig ingedaald en vast in het bekken. Dus denk niet dat het dat nog is...Ik oefen gewoon nog maar even door met de weeen.

Vandaag tijdelijk afscheid genomen van al m'n synchroonzwemmaatjes. Ze hadden met z;n allen een hele kraammand gemaakt. Echt lief.

O ja en wiegje opgehaald bij m'n tante. Leuk leuk... En een geruststellende gedachte dat het klaarstaat.

Hopelijk voor allemaal een rustige nacht

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Taschke: Ik ben benieuwd of je inmiddels bevallen bent.

Bosi: Afscheid nemen is nooit leuk he, en nu vooral met die hormonen.

Pientje: Leuke droom zeg over je vliezen. Toen ik begon te lezen dacht ik dat het echt zover was :)
    Ik heb nu ook vaak van die dromen, bijvoorbeeld dat ik lig te bevallen en tegen de vroedvrouw zeg dat ze haar mond moet houden omdat ik druk bezig ben..
    Ik ben nog later als jou aan de beurt, officieel dan (29 april) dus misschien zit ik dalijk wel in m'n eentje op het bevallingsforum ;)
    Maar dat geduld begint bij mij ook behoorlijk op te raken.

Dizzy Missy: Leuk he winkelen (voor babyspulletjes dan ;) ) en ik heb ook zo'n lodger gekocht, maar dan een blauwe.

Evon: Ik weet niet wanneer de herhaling van de formule 1 is, ik geloof 's middags. Maar mijn vriendje en ik staan altijd 's nachts op om het live te kijken ;)

Annabel: Hoe is het verjaardagsfeest geweest vandaag? Heb je een beetje rustig aan gedaan?

Dientje: Laat die traantjes maar lopen. Het is toch logisch dat je graag wil dat je kleintje nu al thuis bij jullie kon zijn? Wachten is heel vervelend, en dan zijn 2 weken inderdaad lang. Maar, die 2 weken gaan ook echt een keer voorbij.

Loeki: Heb je genoten van je dagje sauna?

Em: Lekker gevoel he, als je zo'n beetje alles klaar hebt.

Ik heb vandaag een vriendin op bezoek gehad, en tijdens het boodschappen doen kreeg ik me toch last van maagzuur... Toen heb ik thuis pepermuntjes zitten eten, en eigenlijk een beetje teveel... Dus nu kan ik lekker om het half uur naar de wc rennen. Op de verpakking staat ook dat het een laxerende werking kan hebben :D
    Daarbij is die kleine ontzettend druk vandaag, dus die duwt ook nog eens lekker tegen mijn darmen aan. En tegen mijn ribben waar ik soms gek van word. :(

Vandaag weer optijd naar bed, omdat vanacht de race is van de formule 1. En omdat ik afgelopen nacht bijna niet heb geslapen. Ik zit er nu dus ook bij als een zombie.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen dames,
    Tascha is gisteravond weer opgenomen in het ziekenhuis met weeen. Ze had er een paar echte uitschieters bij. Ze moest in ieder geval de nacht doorbrengen daar en vanochtend werd er dan weer bekeken hoe het ervoor stond als er natuurlijk vanacht niets zou gebeuren. Ik heb niets gehoord vanacht dus ga ervan uit dat het niet verder heeft doorgezet. Mocht ze weer thuis komen dan laat ze jullie dat wel weten natuurlijk, anders plaats ik weer een bericht als ik iets hoor. Ben nu nog thuis, maar als het nodig is vertrek ik naar rotterdam.
    Gr, Lona

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen dames,
    Tascha is gisteravond weer opgenomen in het ziekenhuis met weeen. Ze had er een paar echte uitschieters bij. Ze moest in ieder geval de nacht doorbrengen daar en vanochtend werd er dan weer bekeken hoe het ervoor stond als er natuurlijk vanacht niets zou gebeuren. Ik heb niets gehoord vanacht dus ga ervan uit dat het niet verder heeft doorgezet. Mocht ze weer thuis komen dan laat ze jullie dat wel weten natuurlijk, anders plaats ik weer een bericht als ik iets hoor. Ben nu nog thuis, maar als het nodig is vertrek ik naar rotterdam.
    Gr, Lona

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen dames,
    Gr, Lona

20. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen iedereen!

Tascha; spannend zeg!

Hier is alles rustig! Straks weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd hoe het met de conditie van de kleine is. Voel hem/haar goed, dus mijn gevoel zegt dat dat wel goed zit.

Trouwens Bosi waar ben je?

Deel Deze Pagina