Nou meiden, het is niet mijn periode geloof ik. Ik heb net mijn vader aan de telefoon om te kijken hoe het is en hoe het van de week in het ziekenhuis was. Hij moest namelijk een longfoto laten maken ter controle. Moet hij 1 keer in de zoveel tijd. Niet omdat er iets was, maar hij is hartpatient. Nou hebben ze op de longfoto wat op z'n long gezien. Hij moet nu dinsdag voor een ct scan en dan krijgt ie volgende week dinsdag de uitslag. Het zou dus ook heel slecht kunnen zijn, maar ik blijf positief, maar ik kan het er eigenlijk ook niet bij hebben. De stres is niet goed voor die kleine en ik kan de stres ook niet uitschakelen. Ik vind het heel lastig. Waarom kan er nou nooit iets gaan zoals het hoort. Sorry hoor moest even klagen.
Ik heb een buikfoto geplaatst van nu kun je zien hoe dik ik ben geworden, wel met kleren aan want zonder kleren is het een streep van vocht banen (zie je nog de kleren eigenlijk)
Tascha wat een rot bericht weer, dat is geen klagen dat is gewoon bezorgd zijn hoor Idd maar proberen, wat me moeilijk lijkt hoor om rustig te blijven en maar af te wachten wat er uit komt. Je kunt dat toch niet voorspellen en al vooruit lopen op zaken die misschien niet gaan plaast vinden is mijn eigen ervaring. Kom maar veel kletsen goed voor de afleiding
dank je wel maar wil je dat buik JE er aflaten hihihihi, anders stelt het bij de meesten nog niet veel voor
ik kom hier inderdaad maar wat vaker kletsen voor de afleiding. Mijn man en ik gaan zo een lekker ontspannen filmavondje houden, dus misschien helpt dat.
Tascha Laten we maar hopen dat je nu alles bespaart blijft en dat je nog even in alle rust je kunt gaan voorbereiden op de kleine, je hebt al zo'n heftige periode achter de rug de laatste weken dan het beetje energie wat je nog hebt hard nodig is voor je eigen. Hoe gaat het met het nieuwe werk van je man?
Het helpt al dat jullie lekker samen thuis zijn en denk maar elke avond /uur thuis is er weer een voor jullie zelf, sterkte meid en geniet van je leuke avond .....cyberhug van mij....
gelukkig gaat dat hartstikke goed, ze zijn heel erg tevreden over hem. Hij heeft natuurlijk cursus en die duurt nog 6 weken, maar hij krijgt alle medewerking als ie weer eens een keer weg moet of zo, dus dat is voor hem heel erg fijn en hij heeft het enorm naar zijn zin. Ik heb hem nog nooit thuis zien studeren en nu kan ie er geen genoeg van krijgen gelukkig.
@Dizzy Vervelend zo een droge keel in de nacht he, daar heb ik ook vaak last van gehad. Dit schreef jij Dientje, is het een voorbode om te gaan bevallen , ik hoop zelf komend weekend te bevallen of iig in de week erna, ik ben er nu wel klaar voor denk ik.
Ik stuur je met liefde er nog een komt ie an, en dan gauw de bank op met je man lekker relaxen samen ...........cyberhug deel II.......... tot later!
Mijn man gaat dadelijk lekker clubsandwich voor me maken, heel veel werk maar wel heel lekker. =P~ Dus die is dadelijk nog wel effe bezig in de keuken om mij een heerlijke club voor te schotelen. is de hele dag al aan de klus in huis laatste puntjes op de I zetten enzo. naamborden voor J/M maken enzo.
Ik denk dat veel mannen een beetje bang zijn, mijn man heeft er ook last van. Zelf heb ik ook niet echt veel zin.. Annabel ik hoop dat je een geschikte koper vind voor je mini. Dientje, wat goed zeg! Ik hoop dat deze dagen wat sneller voor je gaan, al zal dat wel niet.. maar voor je het weet heb je hem 24 uur naast je! Ik zie er zelf ook best tegen op, een vreemde in mijn huis...krijg zelf 44 uur, maar misschien dat ik na de 1e dag zeg dat ik maar 3 uur per dag wil.