Ooh beetje trage reactie he van mij, was ondertussen op msn bezig dus vandaar. Tascha ook dat er nog eens bij, dat is zeker schrikken, maar idd je kan het er echt niet bij hebben. Ik hoop dat er niets aan de hand is. Probeer lekker je hoofd even op 0 te zetten en een relaxed avondje met je man te hebben.
zo mijn mannetje is bijna thuis, dus ik ga lekker de computer uitzette. Ik spreek jullie morgen ochtend weer. Prettige avond.
Dientje; gefeliciteerd {|= Uit de couveuse..wat een mijlpaal. Kun je ook via internet naar hem blijven kijken als ie in een wiegje ligt? Tascha: sterkte en maak er een fijne avond van met je man. Hopelijk wat afleiding Dizzy: mooie buik hoor. Jaja, bij jou komt ie nu duidelijk ook voorbij je borsten. Dat vond ik toch wel een mijlpaal bij mezelf (is ook pas een week of 2 het geval). Annabel: goed van je dat je hem zover hebt gekregen. Heb het ook geprobeerd hoor, maar ook de bakerpraatjes kunnen hem niet overhalen
@ Tascha, sterkte met je vader, ja het lijkt wel vaker of alles dat mis kan gaan in een keer op je af komt. @ Missy, mooie buik, mijn man stond vanmorgen echt met grote ogen te kijken toen ik uit de douche kwam. 'Ben je ontploft of zo' was zijn commentaar, nou idd, ik begin nu als een gek te groeien.
Hoi meiden, ben ik weer even! Dientje, wat een goed nieuws zeg! Goed hoor! Tascha, wat rot van je pa! Probeer er idd maar niet teveel aan te denken. Maar ja, is nogal moeilijk... Missy, mooie buik hoor! Ik vind het wel jammer van je mini Ik voel me echt niet top. Het is volgens mij niet begonnen, maar heb gewoon het gevoel dat die kleine niet meer past. t is ook heel moeilijk uit te leggen. Ik merk ook gewoon dat die beeb ook een baaldag heeft. Irritant schoppen en de hele tijd verliggen, hij of zij ligt gewoon niet lekker meer. Daarbij heb ik ook nog echt vette krampen en het feest is compleet. Ben ook heel verdrietig, terwijl ik eigenlijk niet zo goed weet waarom. Net kaasfondue gemaakt, mislukt. Sta je daar een half uur voor in de keuken. En het mislukt bij mij echt (bijna) nooit. Ik zeg tegen mn man: het is vies. Ja zegt ie, maar ik vond het zo zielig voor je, dat ik het niet durfde te zeggen... aaaaah, lief he! De hond is ook nog eens supervervelend. Heeft al 2 keer in huis geplast. Doet ze anders nooit. En de deur naar de tuin stond gewoon open. Net is ze ook nog even in het park in de vijver gesprongen en ze heeft WEER de kat bijna vermoord. (ze denkt dat ie van pluche is ofzo) Sorry voor mn klaagzang hoor! Weet echt wel dat er veel ergere dingen zijn, maar pfff ik ben het zooooo zat. Is ook een heleboel klotenieuws overal. Allemaal met verongelukte kinderen en een woningbrand met 2 kids. En dan ben ik zo blij dat ik nu met verlof ben. Pff, zal die melding maar krijgen. Dat lukt me nu echt niet. Maar goed, we gaan zo samen Borat the movie kijken. Dus dan moet ik wel weer vrolijk worden. Ik vind hem echt zo leuk! Tascha, veel plezier met de film trouwens. Welke ga jij kijken/ heb je gekeken? De rest ook een fijne avond en nogmaals sorry voor al mn gezeur.
Mo: klagen mag hoor, En lief van je man dat hij het niet wilde zeggen. Tascha: bah, er word je ook niks bespaard. Ik brand een kaarsje voor je vader. Hopen op goed nieuws, [-o< Ik had dat een paar weken geleden ook toen mijn moeder ineens met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht, dat zijn niet leuke dagen. Dizzy: ja extra emo kun je zijn idd, heb ik ook hoor, pfff. Mooie buik idd, en misschien niet zo'n mega grote, maar zeker een mooie zwangerschapsbuik om trots op te zijn. Loeki: ik ben nu erg nieuwsgierig, heb je een foto van je buik?
Mo: Ik hoop dat je een beetje van de film hebt genoten en lekker hebt kunnen lachen. Dientje: Geweldig nieuws zeg over je kleine ventje! En ik kijk nu wel uit ja met die pepermuntjes Tascha: Vervelend nieuws over je vader. Maar het is toch belangrijk dat je niet teveel stresst. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Ik ga zometeen voetbalvrouwen kijken. Vandaag niet veel bijzonders, lekker op de bank gehangen en vriendlief had groentesoep gemaakt. Daarstraks wel een steek onderin gekregen, die helemaal doortrok tot in mijn been. Dat voelde vervelend aan zeg Nog even op het forum kijken en dan ben ik weg. Welterusten allemaal voor dalijk/straks.
tascha en mo klagen jullie maar hoor elk op zijn toer en ook ik als de rest weet dat het kan opluchten dus doe maar! Dientje das nogal goed nieuws jong, flinke jongen heb jedaar! dizzy mooi buikje. em zoals ik al zei tegen loeki blijven proberen, en hopelijk smelten jullie mannen ook want ergens moet hun zin toch ook groot zijn! ik ga jullie ook laten voor vanavond straks is het flikken en das een serie die ik niet graag mis. tot morgen en slaapwel en hopelijk een ganse nacht Annabel
Haha Annabel, hier zo'n vriendje die niet meer wil omdat ie bang is die kleine pijn te doen of iets dergelijks. Toevallig gisteren weer eens voor het eerst bezig geweest, en de zin was zo hoog dat het binnen 10 seconden al gebeurd was Als je het toch over grote zin hebt Dames ben weg tot morgen!
Dizzy: ja extra emo kun je zijn idd, heb ik ook hoor, pfff. Mooie buik idd, en misschien niet zo'n mega grote, maar zeker een mooie zwangerschapsbuik om trots op te zijn. Helemaal mee eens! Tascha: vervelend die onzekerheid! Ik hoop dat het allemaal mee valt en wens je sterkte. Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten nu.. Dientje, fijn dat hij uit de couveuse is, de eerste stapjes op weg naar huis. Ik ben een beetje traag maar heb nu al jullie persoonlijke foto-albums pas door en dus even bekeken! Leuk hoor al die kamertjes, spulletjes, buiken, beesten, trouwjurken etc! IK heb ook maar meteen even een paar foto's gemaakt en er op gezet kunnen jullie ook even naar mijn gluren! haha! Ik zal er van de week nog wat meer opzetten! Voor nu een fijne avond allemaal en hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust. Afgelopen nacht was drama dus ik ben echt toe aan lekker slapen! Trusten....
Dientje, wat een mooi nieuws dat hij in een wiegje ligt, hopelijk word het snel zijn eigen wiegje bij jullie thuis. Messie, mooi kamertje en mooie buik hoor. Hier nog geen buikfoto, maar wel een foto van ons wiegje met hemeltje. Meer foto's in mijn album.
Mooi hemeltje hoor Loeki! Je bent maar weer druk geweest vandaag! Ik ga lekker mn bed in, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! Weltrusten allemaal!
Jep, ikke ook. Ik slaap al weken zonder pyjama en heb de zakdoeken bij de hand om me droog te deppen. Het is alleen op mijn decollete.
Dizzy, hoest met de mini? Ik denk ook zo over de kraamhulp. Zo'n vreemde in mijn huis... Enne... je hebt echt een zwangerschapsbuik hoor. Ik vind hem heel mooi. Bij ons staan de klossen nu ook, dus Mien gaat met een krukje naar bed. Maar het was wel een hele verbouwing. klossen pasten niet, door kratten zakte hij heen. Ik slaap nu wel alleen in bed. Mijn man draait niet om, hij gooit zich om. Dus we zijn bang als hij in bed ligt dat bed van die klossen afglijdt. Loeki, ik vind het hokje ook niet zo leuk, maar als het maar praktisch is. Wat een buik Loeki. Ik groei juist nu niet meer. Wel in kilo's maar niet in omvang. Dientje, wat gaaf. Nu kan je je mannetje heerlijk kroelen. Leuk dat treintje ( hoewel ik die andere ook erg leuk vond, moelijk een keus kunnen maken) Tascha, krijgt hij volgende week pas de uitslag? Dat duurt toch veel te lang? Dinsdag de scan, dinsdag de uitslag. Ik zou er gewooon op aandringen.
Goedemorgen allemaal! Ik heb weeeeer een rotnacht achter de rug Veel harde buiken enzo. Maargoed.. Vandaag komt mijn moeder, weet niet waar ik de energie vandaan moet halen eigenlijk. Hoe was jullie nacht? Is er inmiddels al iemand bevallen? Misschien MO? Voel je je inmiddels wat beter? Het zal wel bij die laatste loodjes horen, die vallen echt niet mee! Ik kan ook niet meer, gelukkig ben ik don. aan de beurt. Ik weet me ook geen houding meer te geven want de baby zit non-stop "krap" en emotioneel ben ik ook niet veel waard meer. Ben ook zo dik...Meis, nog eventjes he..sterkte! Enne...stuur je kat anders even op een karate-zelfverdedigingscursus! @Dientje:Wauw! Goed nieuws zeg! Weer een stapje verder, goed om te horen! @Oempje: Dankjewel voor je lieve woorden en je complimentje! Heb je gister een fijne luierdag gehad? Ik zag je foto in Marokko, waar in Marokko is dat precies? @Loeki: Wat een lief bedje, heb je het hemeltje zelf gemaakt? Leuk! En je buik groeit lekker, gaat hard he zo op het eind... Bizar dat hok, ik had er nog nooit van gehoord ook...maar zo'n plaatje in het donker genomen ziet er ook heel anders uit als lekker in het zonnetje. @Janne: wat fijn dat het drinken helpt, mooi zo! Enne..ik denk dat ik me plaatsje maar niet afsta.. Maar wie weet ben je toch eerder aan de beurt als ik, je weet het maar nooit! @Bosi Hou je het nog een beetje vol? Zwaar he zwaarder zijn? Hoe staat de box erbij? Raar wel van je schoonouders, maarja...jouw familie is er lekker bij en als je vriend er toch nuchter in is... @Tasha: Jeetje zeg...jij word wel flink op de proef gesteld..Wederom sterkte ermee, kan me goed voorstellen dat je het wilt laten komen met 37 weken, dit is zo behoorlijk zwaar. Ik hoop dat er niets ernstigs is met je vaders long. Ik ga duimen. *knuffel* @Dizzy: Ook ik begrijp je wel hoor met de kraamhulp, ik zie er ook een beetje tegenop. Ik krijg haar ook wat langer en ik kan denk ik de eerste week bijna niets. Ik zit nu al de hele tijd in mijn huis rond te kijken wat anders moet of weg moet ivm de kraamhulp. Zoals persoonlijke dingen. En je hebt een mooie buik! Mijn vader heeft zijn mini vorige week verkocht ! Ach...hij was er nog best verdrietig om achteraf...het was een erg mooie mini ook. Succes met de verkoop, zal wel ff slikken zijn @Annabel: Ben je weer wat bijgekomen van al het bezoek? En hoe staat het met het opwekken van een en ander hihi...Heb je al weeen? @Em: ik heb ook wel last van opvliegers, maar gelukkig nog niet met echte zweetdruppels.. @Pientje: hoe is het met jou? Nog steeds geen gerommel? Ik heb de box ook staan en jahoor...gelijk een kat die prinsheerlijk tussen de knuffels lag te pitten..herkende er in eerste instantie niet eens een kat in. Maarja ik had het gewoon eerder neer moeten zetten. Had ik meer tijd gehad om het af te leren, maar komt allemaal wel goed. Ik ben heeeeel zenuwachtig voor donderdag, kan niet geloven dat ik straks zo'n bakje naast me heb staan met zo'n klein popje erin... Fijne dag iedereen! X
Goedemorgen allemaal, Evon DONDERDAG het klinkt al zo dichtbij bijna niet te geloven idd. Over de mini ik hoor het vanavond of de koop doorgaat, ik hoop het vanwel want dan is het beslist, en zo niet dan gaat hij de komende maand niet in de verkoop ivm bevallen enzo te rommelig om af spraken met vreemden te gaan maken vind ik. Ik heb dat ook van waar mag mijn kraam zorg aan en welke spullen niet, ik denk dat ik een kastje op de slaapkamer (zit een slotje op) gebruik voor pers. spullen. Van de andere kant, ze zullen toch ook wel discreet zijn hoop ik. Bedankt voor jullie complimenten over mijn buik, toch wel leuk om naast alle kwaaltjes dat te kunnenlaten zien aan iedereen, nog even dan. Van mij mag de kleine ook komen, ik heb voor mijn gezoel alles ver klaar en mijn man heeft de deadlines klaar op zijn werk morgenavond dus eind deze week vinden wij heel geschikt, NU de kleine nog die dat moet vinden ga lijstje even opzoeken!
Zwanger: 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +11 kg (37+3) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling 02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (37+3) gew + 9kg (37+3) hfdlig. inged VAST bijz= 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Evon (26)M 01 april 1* 1e kindjeBM 31 cm (32+2)gew +16 kg (32+2)hoofdlig bijz= 05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz= 06.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 4 (36) inged. bijz= 07.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 3/4 nx (35+5) gew +7,5kg(35+5) hfd lig, inged bijz= 08.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 09.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. bijz= 10.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd verlof= 19 mrt bijz= 11.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 12.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz= 13.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 2/3 NX (34+3) gew +12 kg (35+4) cbibi bijz= ZH-bevalling 14.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +17,0 kg (33+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk 15.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 16.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg ) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 17.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (33+4) gew +10,4 kg (33+4) hoofdlig bijz= 18.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 19.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 34cm (30+1) gew +4 kg (30+1) ?lig. bijz= 20.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 29cm (32+2) gew 15 kg (32) hoofdlig. bijz= 16.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 17. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (30+1) gew +8 kg (30+1) hfd bijz= 18.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging verlof 14 maart bijz= 19.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= in ZH met weeënremmers 20.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz= Bevallen 01. Meliske (22) Dochtertje 19-01-2007* 02. Dientje (20) Zoontje11-03-2007 Thyron Alessandro
Mo hoe is het gegaan vannacht? Heeft iemand al iets van TAschke of Almira, Jopie of ZOrra gehoord, deze mis ik sinds weekend? Of heb ik er over heen gekeken. Loeki ik heb jouw buik net gezien idd ook ineens ga je groeien , ik hoop dat we nu niet nog in de laastste week ineens voor strepen komen te staan Em Ja als de buik voorbij de borst is lijkt het direct meer he! Janne ook wat met dat bed zeg, als ik eerlijkben slaap ik beter als mijn man er ook niet in ligt, ik heb nu grotere draaicirkel en woel veel meer en mijn bed staat hoog en is maar 160 cm breed. Maar om hem nu naar zolder te verbannen ach zo erg wil ik het (nog) niet maken.