April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Goeiemorgen allemaal!

@Dientje,wat een goed nieuws zeg! Weer een stapje dichterbij! Wat moet dat een ontzettend goed gevoel zijn! Je bent vast ook heel trots op je mannetje dat ie het zo goed doet!

@Tascha,veel succes voor je vader,ik hoop dat het bij hem beter afloopt dan bij mijn moeder,die kreeg te horen tijdens mijn 1e zwangerschap dat ze longkanker had die niet meer te genezen viel.
    Ik hoop heeeel erg dat het voor jouw vader niet zo erg is.
    Hij heeft iig wel iets om naar uit te kijken,zijn kleinkind!

@Evon,sjonge voor je het weet is het al donderdag en ben je mama,wow time flies!

@Messie,leuke foto's!

@Missy,mooooie buik! Ben benieuwd hoe het met je mini afloopt...

@Mo,hoe gaat het deze morgen? Voel je je al wat vrolijker?

@Loeki,jaja jouw buik groeit ook :p

Nee nee hier nog steeds geen gerommel,niks nada noppes!
    Wel veel vocht ineens,dat had ik bij Jennifer helemaal niet.
    Heb vannacht met het voeteneind omhoog geslapen en maar ff brandnetelthee gaan kopen!

Het lijstje moet nog geplaatst worden geloof ik...

2. Niet meer actief

Hoi Pientje ook weer wakker, ik ga vandaag ook aan de brandnetel thee hoor, mijn enkels tja waar zijn ze ineens gebleven ;)

Messie ik was jouw net nog vergeten, ook een leuk kamertje zeg, en volop zwanger :) .

Oempje goed geslapen vannacht?

Annabel is het eenkeuze om pijnbestrijding te krijgen of doen ze dat sowieso in belgie, je gaat altijd naar een ZH he?

Sandra Tja dat klussen en nog wel op snelheid bij jullie :p , Ach komt allemaal goed, als de kleine er is (hoop ik)

over mijn humeur, wordt er ook niet beter op, mijn man is nu zover dat hij momenteel zwijgt, hij heeft gisteren zoveel verkeerde dingen tegen me gezegd vond ik dan, dat hij nu maar wijs de mond houdt. Gisteren heb ik bijna hysterisch in de nieuwe bijkeuken met een volle emmer gegooid tegen alles wat er stond, de halve emmer vloog door de ruimte, met een vaas er achteraan die ternauwernood werd gered door hem. achteraf moet ik er nu om lachen maar gisteren toch echt niet. Het kwam doordat hij daar eerst doodleuk stond te zagen, alles weer vies net gepoetst en toen ik een dweil ging halen om het een beetje op te ruimen (al scheldend natuurlijk, ik ken me zelf) maakte hij nog even de opmerking dat ik voetstappen achterliet op de voer van de natte dweil :evil: :evil: . achteraf viel hij 3 uur later wel op zijn knieen zag wel in dat hij me nu evenniet zo gek moet maken.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    wow heftig missy :confused:
    wel lief dat ie op z'n knieën ging en begrijpt dat je hoogzwangere vrouwen niet gek moet maken ;)

Ben aan het lezen bij de maart mama's,vind het wel leuk om te lezen met al die bevallingen...

@Bosi,hahaha ik schrok toen ze zei dat Ruben Nicolai homo was en dacht meteen ooooow wat jammer,lekker ding! 8)
    En toen maakte jouw opmerking me weer blij :)

4. Niet meer actief

Bij ons zal het binnen nu een een week toch ook wel gaan losbarsten met de bevallingen denk ik. maar maart is spannend he :)

5. Niet meer actief

goedemorgen
    Ik ben er ook weer, en ik ben blij dat ik nog leef pffffffff
    Wat een weekeinde zeg. Het feestje was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Zaterdag en zondag weer een huis vol visite gehad, dus ik ben steenkapot. Mijn zoontje heeft weer flink zitten puberen zaterdag wat voor de nodige stress heeft gezorgd. uit woede heeft hij doodleuk zijn rolgordijnen gesloopt. :evil: En waarom? Alleen maar omdat hij op zijn donder kreeg dat hij heel veel chocoladepaaseieren ophad zonder te vragen. Blijkbaar mag je daar niets van zeggen :(
    Ik heb ook helemaal niet kunnen rusten, en dat heb ik geweten. Want de weeën kwamen weer in rap tempo opzetten s'nachts auauaua. S'nachts kan ik ook bijna niet meer slapen, dus ik zie er uit als ene zombie. :cry: Leuk voor de bevallingfoto's straks hihihi. Ook vind prulleke het kamertje te klein, want er wordt wat afgestompt dat wil je niet weten. En zij of hij blijft maar draaien, dus niet alleen ik kan mijn draai niet meer vinden.
    Ik ben ook nog heel boos geworden, want mijn moeder was weer eens een verjaardag vergeten grrrrr :evil: :evil: Notabene van je eigen kleinkind, je zou ze toch de nek omdraaien. We hebben nu ook besloten om haar niet te bellen als prulleke is geboren, ze ziet het kaartje wel met de post. En nou maar hopen dat prulleke op een zaterdag wordt geboren. Want op zondag legen ze de brievenbussen niet, maandag pas. Dus heeft ze het kaartje op zijn vroegst dinsdag. Moet ze maar niet zo lomp doen hoor. Ik heb er ook helemaal geen zin meer in, ze komt toch alleen maar voor de vorm langs. Verder hoor of zie je haar nooit. Ik weet heel mijn leven al dat ik niet gewenst ben, maar nu gaat ze te ver. Dat ze mijn verjaardag vergeet en niet naar het ziekenhuis komt als ik er lig, daar kan ik mee leven. Maar ze vergeet het ook van mijn kinderen en man, nou sorry maar dat was de druppel......Het kost gewoon weer te veel moeite.
    Sorry voor mijn gezeur hoor. Maar dit samen met al mijn kwaaltjes wordt me toch echt te veel. Ik heb gewoon een potje staan janken, mijn man wist niet wat hij meemaakte. Dus ik sluit me vandaag even lekker op in huis en ik ben voor niemand thuis. Even bijtanken.

Nou weet ik even niet meer van wie de vader in het ziekenhuis lag, maar sterkte!
    En dientje wat fijn dat je kleine man uit de couveuse is. Nog eventjes en dan ligt hij lekker thuis in zijn wiegje.
    Hmmm wat was er verder nou nog gezegd :-k ik weet het niet meer #-o Dus als er nog iets belangrijks was, sorry :oops:
    Voor iedereen veel suc6 met de laatste loodjes.......nog eventjes en dan :baby: :whistle: =D>
    Ik ga nu lekker terug naar mijn bedje, met de bel eruit. Misschien tot vanmiddag.
    groetjes doeggggggg

6. Niet meer actief

Wij hebben dus ook een 160 en mijn draaiirkel is ook erg groot.
    Maar hij wil zelf ook op zolder liggen. Ik heb nogal eens pijn 's nachts en hij moet wel weer fief op het werk verschijnen. En idd mijn tol vind het te eng, ik ook trouwens.

7. Niet meer actief

PRDM schrijf het maar van je af hoor, geen probleem hier. Hopelijk slaap je nog even, en ik zou het ook zo doen met het kaartje :)

Is zoonlief nu weer handelbaar tov gisteren?

8. Niet meer actief

Zou je onbewust weeen kunnen tegen houden, als bijv. je man er niet is wegens werk file of anderzins vroeg ik me af, en je bent begonnen dat het dan zeg maar langzamer gaat tot hij thuis komt of de VK er is als een soort van veiliger gevoel?
    of zou het onzin zijn en komt de baby als hij/zij komt :)

9. Niet meer actief

Ga even tussendoor strijken, douchen tv zappen opruimen ed, maar kom af entoe even spieken naar nieuws ;)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja ik denk dat dat de bevalling wel tegen kan houden Missy.
    De bevalling verloopt vlotter als je je ontspant.
    Als je man er niet is ,ontspan je toch minder.
    Of je hebt weeën maar je kinderen zijn erbij en nog niet opgehaald,dat schijnt ook tegen te werken.
    Maar er zullen ook eigenwijsjes tussen zitten en die willen gewoon geboren worden :)

Ben trouwens ook benieuwd of er bij ons aprilmama's verkeerde geslachtsvoorspellingen zijn gedaan :)
    Dat zou toch wat zijn....

Oei moet gauw plassen,danst iemand op mijn blaas!
    Daarna ga ik ook aan de was en poets!

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Goedemorgen!

Dientje wat geweldig dat Thyron uit de couveuse is! Gefeliciteerd!

Tascha wat balen dat je weer heen en weer naar het zh moest en wat rot van je vader, er wordt je ook niks bespaard.

Missy en Loeki mooie buiken hoor!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Jopie Taschke Zorra en Almira is!

Ik heb ook al een tijdje opvliegers Em, dan stroomt het zweet van mn lijf!

Oh ik wou dat ik wist wat ik allemaal gelezen had net, maar mijn geheugen kan kennelijk niks meer onthouden wat langer duurt als 10 seconden. Meiden neem me alsjeblieft niks kwalijk als ik je vergeten ben.

Vannacht weer een rare nacht gehad. Ik had gisteren een valse start. Ik dacht echt dat het vannacht door zou gaan zetten maar de beeb zit er nog in hoor. Niet van harte want heel mn buik doet enorm zeer. Ik heb echt het idee dat het niet lang meer kan duren. Ik zou me geen raad weten als dit nog tot 1 april of langer zou duren. Het is dat mn vriendin vanmiddag lang komt anders zou ik lekker mn bedje weer in kruipen.

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Trouwens Hoe zou Loesje het gehad hebben gisteren in de efteling? Ik hoop dat het weer een beetje is meegevallen.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik had hier een heel stuk geschreven,klik ik het weg voor ik het had kunnen plaatsen.

Ik heb gelukkig een nacht goed geslapen en me heerlijk kunnen ontspannen met de films gisteren.

Verder had ik een heel stuk geschreven, maar nu weet ik het natuurlijk niet meer.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Das goed stom van je moeder, maar hier worden de bussen wel geleegd op zondag, of wonen jullie zo afgelegen dat er alleen een lichting plaats vind als er een bestelling gebracht wordt?

Zeur maar lekker hoor, is heel goed en lucht heerlijk op.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :confused: het sneeuwt hier :confused:

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het sneeuwt hier al de hele ochtend, alles was al wit toen ik wakker werd. :p

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja bij de zw-cursus hebben we geleerd dat het zelden voor komt dat de weeën beginnen als je partner er niet is, tenzij je hem er onbewust niet bij wil hebben :p . Ja is je man op uitzending op vaart hij, dan is het een ander verhaal, maar als hij gewoon 's avonds thuis komt schijnt je lichaam zich daar op in te stellen.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zo daar ben ik ook weer eens even :oops: :oops:
    Ik zal me vanaf nu weer wat vaker melden!

Ik ga nu even ca 50 pagina's doorlezen, dus tot later!

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Sneeuw? Het is hier lichtbewolkt maar ik vind het niet eens koud?! :confused:

Tascha dat heb ik ook eens gehad, frustrerend he als je dan alles kwiht bent! Wel goed dat je wat bent uitgerust. Hoe is het met de weeen vandaag?

PRDM beetje late reaktie maar ik geef je groot gelijk! Wat ### dat je moeder zo doet zeg.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    YES Jopie is BACK en nog niet bevallen zo te zien :p

Deel Deze Pagina