ik ken de kapsalon niet helaas. Ik heb gevraagd of het een probleem was om te bevallen als de baby nog niet ingedaald is en dit is geen probleem. Dan gebeurt het tijdens de weeen vanzelf. Dat is nu bij mij ook gebeurt. Maar het is inderdaad wel zo, dat als de kleine nog niet is ingedaald, terwijl je vleizen breken, dan moet je op de grond gaan liggen, wantd an kan er iets misgaan met de navelstreng.
wat gaan we hard ineens! Jopie, welkom terug! Leuk gehad , Loeki; volgens mij kan je baby ook pas indalen tidens de bevalling, maar wat pientje zegt klopt. zolang het niet is ingedaald en je vliezen breken, gaan liggen! Anders kan de navelstreng door je bekken en afknellen als je baby zakt..... Tascha; wij zijn dol op uit eten gaan. Misschien is dat een idee? Even rustig met z'n 2en?
Ik ga me ook ff aankleden, kijken of dat lukt nu want bij elke beweging verkrampt mn buik als een gek. Dus als het ff duurt voor ik terug ben weten jullie waar het aan ligt. Tot zo!
hee Jopie, hoe is het met je? @ Bambino: ik ben niet bang dat de kraamhulp dingen gaat pikken hoor, tis meer dat ik bepaalde dingen graag prive hou dus kijk ik mijn huis een beetje na enzo op persoonlijke zaken Niets ernstigs hoor trouwens..hihi Hopelijk heb je vandaag een betere dag, doe lekker rustig aan vandaag! @Harley: spannennnnnd! Ben benieuwd hoor! @ Pientje: ik ben nu inmiddels 2 dagen aan de brandnetelthee en moet zeggen dat het best wel helpt! Ik zit nu nog vaker op de wc...mijn voeten zijn wel wat minder dik 8) @Tasha, als ik iets leuks bedenk laat ik van me horen, maar uit eten is inderdaad een leuk plan! Ik moet weer verder, mijn moeder kan elk moment hier zijn... doei!
Nou ik hoef maar 5 berichtjes terug te lezen, valt me tegen dames Ik heb lang niet op iedereen gereageert vanmorgen merk ik, maar het ging ook zo hard. Hier is nog geen activiteit te bekennen, geen harde buiken (die ik voel) geen weeën, geen ongi gevoel, alleen dus vorige week donderdag heel even, maar niets bij alles wat ik bij jullie lees. Kan nog alles doen zoals ik het steeds gedaan heb, zelf wel meer dan de afgelopen 4 maanden, iets dat ik nog steeds bizar vind, maar wel heel lekker.
Ik merk inderdaad, dat ik buiten mijn weeen om, wel meer zou willen doen en zou kunnen doen dan een maand geleden. Meer energie of nesteldrang?
Geen idee Tascha, las dat je in de laatste weken idd meer energie kan krijgen, maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit wát het is. Ik voel me er goed bij en dat is het belangrijkste toch. Mijn moeder vind maar steeds dat ik loop te stralen en ik heb ook niet iedere dag de behoefte aan een middagdutje. Oh, mijn moeder heeft het hemeltje gemaakt hoor dames, ik zou niet met die eer durven strijken, alleen de strik is mijn bijdrage
hoi meiden, alles goed hier? iedereen is lekker aan het rommelen lees ik spannend hoor. Ik zal proberen te reageren. @Dientje wat fijn dat je mannetje uit de couveuse is nog eventjes dan mag die mee naar huis \/ @Loeki mooie buik hoor mijn schoonzusje had ook dat ze aan het eind pas ging groeien en wat is het wiegje leuk geworden. @dizzy mannen soms zou je toch @PRDM idd niet echt leuk dat je moeder verjaardagen vergeet mijn oma vergat vroeger ook vaak de mijne dat is niet echt een leuk gevoel @Janne mijn man vroeg gisteren of hij in het andere bed moest gaan liggen nu twijfel ik heel erg ik kan hem eigenlijk ook nog niet missen \ @Harley we zijn niet naar de efteling geweest want ik was zaterdag even met mijn moeder naar de markt kreeg ik mijn jas niet meer dicht en dat is niet echt handig met dit weer en naderhand was ik er blij van want zaterdag nacht last van voorweeen gehad dus bijna niet geslapen maar ik baalde wel een beetje maar nu gaan we als de kleine wat groter is. @Tascha je houd het wel spannend zh in zh uit ik bergrijp best dat je het zat bent @hé jopie welkom terug en lees ze een hele opgave zoveel bladzijdes. @Em77 ik ga gelijk vanmiddag brandnetelthee halen ik wordt gek van de vocht @Bambino Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ik ben het ook helemaal zat je weet dat het nog moet blijven zitten maar als het kon liever vandaag dan morgen @Evon spannend donderdag heb je je kindje in je armen ben ik nog iemand vergeten
He dames allemaal tegelijk wakker geworden hier, ben je even weg hup 4 blz erbij. Gelukkig Jopie je bent aan het lezen, maakte me ook niet echt druk om jouw aangezien je man 24 /7 bij je in de buurt is nu. Loesje dan maar beter dat je bent thuis gebleven. Loeki je man zal ook wel last van de hormonen hebben gekregen of zo Ik heb me vanochtend extra verzorgd dwz haartjes her en der weg, bodymilk op, extra creme door de haren enz, heb de laatste 2 dagen sterk het gevoel dat ik van alles moet afronden voor het niet meer kan (voorlopig). ga zo strijken met de film van Bridget jones erbij. wa sin het weekend erop.
Em gelukkig ben je het vocht dan kwijt, ik heb vannacht niet gezweet en resultaat een forse plas in de wc sinds dagen, ook weer eens fijn. Gek he hoe dat allemaal op elkaar werkt
Loeki ik kan dus ook echt meer dan weken geleden, we zijn denk ik met een inhaal slag bezig, heb gisteren nog badkamer gedaan, en vloer gedweild maar dat was meer van gif (zie eerder verhaal over man)
haha Dizzy, ik las zoiets ja. Nu is het niet zo dat ik ineens de noodzaak vind om schoon te maken, dat zit er bij mij niet in en komt blijkbaar ook tijdens de zwangerschap niet opzetten, ik erger me hoogstens iets meer aan de rotzooi die overal rondslingert, maar me er echt druk om maken doe ik niet, heeft toch geen nut merk ik.
Loeki met mij gaat het op zich wel goed mag niet klagen als ik sommige hier hoor met al die weeen ik heb alleen last van hoofdpijn en vocht en soms s'nachts wat voorweeen valt allemaal nog wel mee
Gelukkig maar. Ik las dat je niet mee geweest was naar de Efteling, is je man alleen gegaan, of ook niet? Gewoon lekker gaan als de kleine wat groter is en het ook wat mooier weer is misschien
Goedemorgen allemaal, Volgens mij is iedereen nu ongeveer wel met verlof! Voor alle klagers ( ik ook hoor): volgens mij hoort het bij de laatste maand, Ik ben het ook een beetje zat, behalve die lieve schopjes, daar kan ik nog steeds geen genoeg van krijgen. Pientje: ik lees ook bij de maart mama's mee, soms, en toen moest ik even inbreken, Mijn pijn en kramp is gelukkig vanaf vrijdag helemaal niet meer aanwezig. Ik heb nu wel erge schoonmaak drang. Ik ga deze week ook echt alles schoonmaken en klaarmaken.