April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Harley, wat een pech... Beterschap meis! Hoop voor je dat t meevalt...

Loeki, succes op je werk. Mijn baas is ook zo'n flapdrol, dus ben benieuwd hoe het afloopt!
    Ikzelf ben bijna rijp voor de advocaat, hoop dat je die stress bespaard blijft!

Pientje, geniet nog ff lekker van je vakantie meis! heerlijk

Annabel, je hebt nog tijd zat hoor meis! Ik ben ook aan het verbouwen en wil ook eerst dat af hebben! Kijken hoeveel geld er over is hahaha het is ook overal hetzelfde he?

2. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Jahoor Zorra ik ben hier nu veel te vinden!

Meliske zo mooie box zeg!

Annabel je hebt idd nog tijd zat na de verbouwing. Gaat het goed?

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    hihi zorra, ja die luiers hadden we gekocht toen we het aan onze ouders gingen vertellen, hadden we een blik gekocht, met 2 luiers een roze en blauwe sok, fiepje, rompertje en slabbertje, dus die luiers hebben we over. maar die zijn voor prematuren dus waarschijnlijk hebben we die niet nodig ;)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou, zo ver wil ik het niet laten komen hoor MO666. IK heb goede hoop dat mijn directrice wel wil luisteren. Krijg zteeds van mijn collega's de vraag of ik niet veel te veel hooi op mijn vork neem, maar helaas wordt dat er allemaal door andere opgeschoven.

Morgen om 16.30 uur een gesprek (eerder had ik niet eens tijd)

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Meliske: Nou ik hoop zeker niet dat je die luiers nog een keer nodig zal hebben, wij hebben zelf een prematuurtje gehad en je hebt daardoor enorm veel kopzorgen, genieten is er dan nauwelijks bij. Ik hoop dat we deze keer wel een mooie kraamtijd mogen hebben.

@Loeki:Veel succes morgen met het gesprek!

6. Messie

Messie Actief lid

Sep 1, 2006
    202
    0
    0
    Ik ben ook in april uitgerekend de 25ste!
    joepie!

groetjes Messie

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    loeki - suc6 morgen!

zorra - ik geloof goed dat je dan veel zorgen heb!

messie - gefeliciteerd en veel kletsplezier hier!

8. Niet meer actief

@harley nou gelukkig wordt er hier veel geklets en dat steunt je misschien een beetje. ikheb net 4 weken thuiszitten erop zitten en vond het forum lezen heerlijk.
    graag had ik de outlet gegevens van de zaak in tiel gehad.
    @meliske erg leuke box!
    @ Messie leuk dat je mee kletst.
    @loeki suc6 met je gesprek zet hem op he.
    @annebel wij hebben verleden jaar alles verbouwd en ik doe mij petje af voor iedereen die dit in de zwangerschap nog even erbij doet knap hoor!
    voor de rest tot snel.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Messie welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen :D

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik ben helemaal op. Ben zo verschrikkelijk moe, was om 17.30 uur eindelijk thuis (om 7.15 uur vertrokken) en dan heb ik de hele dag alleen maar gewerkt. Ben het zó zat. Manlief moet vanavond vergaderen dus ben alleen thuis en heb geen zin in eten (koken). Vanavond maar vroeg naar bed, want om 6.15 uur gaat de wekker al weer. :confused:

11. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    loeki - hoop dat er snel iets ana gedaan wordt, want dit is dus echt niks! idd lekker op tijd slapen, ben je iig weer een beetje uitgerust morgenvroeg!

12. Em77

Em77 Actief lid

Heb vandaag na 3 weken klussen ook weer voor het eerst een hele dag gewerkt. Viel vanochtend wel tegen, ineens in het donker opstaan. Moet ook om 645 weg en ben om 1830 thuis. Vanavond maar eens lekker in bad! Morgen ga ik het op m'n werk vertellen.....spannend :)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ook een lange dag voor jou Em, wat voor werk doe je?

14. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou Loeki wat een dag zeg! Rust maar even lekker uit!

Em spannend morgen!

Messie wat leuk weer een nieuwe aprilmama erbij! Gefeliciteerd en kom maar veel kletsen.

Zorra met hoeveel weken was je dochter geboren dan? Lijkt me idd zwaar.

DizzyMissy ik zal je ff pben met de gegevens.

15. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja jullie hebben wel gelijk hoor eerst de verbouwingen en dan zien we wel weer...
    de bloeddruk blijft hetzelfde...veel te hoog dus...
    gelukkig helpen mijn ouders veel bij de verbouwingen, allé ze doen alvast een heel stuk meer dan dat ik doe ik help af en toe amar eens want meer lukt jammer genoeg niet als ik 1 deur schilder doen zij erop die tijd wel 4..
    :oops:

*Loeki veel succes morgen..laat je zeker niet doen want zo'n tempo hou je niet vol meid denk aan de baby!

* messie profiviat en welkom erbij!

Kga eerst mijn kids uit bad halen want ze zijn de badkamer hiernaast aan af breken en ze in bed stoppen want ze zijn zo emens druk vandaag! Denk dat het met het winderig weer te maken heeft ze maken me gek

Annabel

16. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou geef je ouders dan maar een extra dikke knuffel af en toe, lief van ze dat ze zo goed helpen.

17. milou

milou Niet meer actief

vandaag voor het eerst het hartje gehoord bij de vk. omdat vriendjelief niet meekon, heb ik het geluid voor hem opgenomen. leuk joh!
    morgen ga ik de zwangerschapsverklaring op m'n werk inleveren.
    ik heb nog steeds geen spullen of kleren gekocht, maar een heel aardige collega vertelde dat ze een maxicosi, campingbedje en box heeft die ik zo mag hebben. daar ben ik dus heel blij mee!

18. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    em - so dus jij maakt ook behoorlijk lange dagen!
    annabel - ja hoorde het vandaag van iemand ook dat haar kinderen zo druk waren, komt vast door het weer! fijn hoor dat je ouders zo goed helpen!
    milou - leuk joh dat je dat allemaal krijgt!

19. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    goeiemorgen dames!

pff wat heb ik ineens een last van maagzuur, niet echt prettig!
    en slapen jullie snachts ook zo ontzettend slecht?
    ik slaap erg onrustig en de hele tijd draaien en gekke dromen. weet niet hoe het komt.

loeki - nogmaals suc6 met je gesprek vanmiddag!

20. Niet meer actief

@meliske ja ik droom ook zo veel, en ben vaak wakker.
    vervelend dat maagzuur!
    Ga zo de arbo arts bellen om verslag uit te brengen over de afgelopen week. doe nu dus minder uren werken dat gaat goed.
    allemaal een fijne dag!

Share This Page