April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil het ook asap in orde hebben. Was alleen een jaaropgave kwijt, maar die gaat om een paar tientjes, dus ik vul de gegevens van 2005 wel in en áls ze al controleren zeg ik gewoon dat ik per ongeluk het verkeerde jaar voor me had. Het heeft namelijk geen invloed op de aangifte, want er is al belasting over afgedragen en het is nog niet eens 0,2% van ons jaarinkomen.

Het scheelt nu wel dat de lease-auto niet meer in de opgave zit, want dat was altijd het meeste werk.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Die paar tientjes maken inderdaad niks uit.

Ik krijg zonder te werken gewoon 1980 euro terug. Dat is knap, vinden jullie ook niet, :(

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou succes met invullen, ik was gisteren ook ineens vanalles kwijt GRR nou ja het is uiteindelijk goedgekomen.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik moet 400 euro betalen. Bovendien heeft aangite doen naar mijn idee helemaal geen zin, want ze gebruiken voor de afrekening altijd de gegevens die ze van je werkgever krijgen en de kosten voor het huis verdelen ze ook altijd 50/50, ook al geef ik aan dat ik dat anders wil. Dat is bij ons nu al 4 jaar zo gegaan en dan kan je daar we weer bezwaar tegen aan tekenen en dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar na 3x ben je dat ook zat en ik teken geen bezwaar meer aan als ik er 4 tientjes voor terug krijg. Weet dat dit natuurlijk stom is, maar het kost me te veel tijd om me daar dan nog druk om te maken. De gegevens die ik digitaal aanlever heb ik werkelijk nog nooit terug gevonden op de afrekening.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Kun jij niet bepalen dan bij wie je wat afgerekend wil zien. Bij ons gaat alles via mijn man want dan krijgen we het meeste terug.

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Bosi dat is zeker knap :thumup:

Loeki wat lomp zeg! Bij mij klopt het wel altijd.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo ff lekker gedouched! meteen weer wat te lezen :p

Oja wat ik ook altijd doe na een hete douche even mijn benen spoelen met koud water,dat schijnt goed te zijn voor de bloedsomloop.

Ik was laatst ook bezig met die IB,wou ik het verzenden doet die stomme digid het niet,grrrr weer opnieuw aangevraagd,heb nu de nieuwe liggen,alleen nog activeren en verzenden en dan €660,- ontvangen :p
    Kom maar op met die centen!

Ik vind sneeuw best leuk,maar ik vind lekker weer veeeel leuker,heb genoten vorige week,dus geef mij maar weer lekker weer,heb dan meer energie ook!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wij kunnen alleen de hypotheekrenteaftrek verdelen, maar als ik de afrekening krijg is dat door hun toch iedere keer weer 50/50 verdeeld. Nu verdien ik 'maar' 20% meer dan mijn man, dus het verschil is niet zo groot dat ik daar echt heel veel voordeel uit kan halen, maar alle beetjes helpen denk ik dan. Verdere aftrekposten hebben we helaas niet, zijn te gezond om extra ziektekosten af te kunnen trekken (of te goed verzekerd).

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Pientje dat is idd goed voor je bloedsomloop, ook goed tegen cellulite maar ik durf het alleen aan als het heel warm is ben nogal een muts met koud water hihi.

Ja digid is echt een feestje :evil: Nou ja het is weer gebeurd voor een jaar gelukkig.

En Jopie al een beetje bijgelezen? :D

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pffff, ben erdoor :p

Janne, VERLOF! Meid geniet ervan, je hebt het verdient!

Tascha, fijn dat je weer thuis bent. Het blijft wel een beetje rommelen hè. Maar gelukkig zit de kleine nog lekker ingepakt.

Dientje, wat een mooi mannetje. Kan me voorstellen dat je supertrots bent en dat je hem graag bij je wilt hebben. Wat ontzettend fijn dat het verder zo goed gaat.

Evon, jeetje, donderdag al. Dat schiet op! Succes meid!

Nee, hier nog niet bevallen :p Ook geen weeën of andere symptomen. (er wordt wel gepráát als je er ff niet bent ;))

Manlief moest ff slikken toen hij door de deur kwam bij op Schiphol, maar alles is goed hoor. Hij vind me nog steeds een lekker ding, ondanks de 20 kg extra (zegt ie tenminste...)

We hebben echt een weekje genoten. Leuke dingen gedaan, vaak in bad geweest (héééérlijk), uit eten, bij de familie langs, terrasje gepakt met dat heerlijke weer. Vrienden weer gezien. Het was echt gezellig!

Hij vond het niet lief, dat de babykamer al klaar was, want hij had zo gezegd dat het niet hoefde, maar hij is er toch wel blij mee, want anders had hij vandaag begonnen met klussen en nu ligt ie nog lekker in bed. Hij vond het wel heel mooi geworden.

Het plan om de slaapkammer nog "ff" op te knappen, daar krijg ik hem niet vanaf, maar het bed kan blijven staan dus dan vind ik het wel best.

Ik probeer ook al weken brandnetelthee te halen, maar ik vergeet het iedere keer :( Ik mag alleen het vocht nog niet kwijtraken van de VK, omdat dat vaak gebeurt net voor de bevalling. En dat heeft ze (en ik ook) liever nog niet. M'n bloeddruk was vorige week wel weer wat omlaag, dus dat is goed en ik moet nu iedere de week komen, dus vanmiddag weer. Zal dan ook het lijstje even aanpassen, want zoals ik nu groei haal ik volgens mij de 30 kg wel :(

Hier sneeuwt het ook een beetje, af en toe. Het is natte sneeuw, dus het blijft niet liggen, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Nou, dat was het voor nu wel even. Ik ga me douchen en aankleden. Tot laters!

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het verschil in loon tussen mijn man en mij is toch wel zo groot, dat we daar zeker wel voordeel uithalen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij kan Jopie ons niet bijbenen, ze had ook even om een samenvatting kunnen vragen :p

13. Niet meer actief

Ik krijg dit jaar ook geld terug, gelukkig. nog een buffertje voor als de kleine er is, ik merk dat ik de laatste maanden nagenoeg niet heb gespaard ivm aanschaffen van babyspullen. Maar ik heb dan nu ook wel zo ongeveer alles.
    en kleertjes in verschillende maatjes vraag ik aan visite.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Giften kun je ook aftrekken.

Straks natuurlijk kinderkorting, combinatiekorting ( als je beide werkt, aanvullende combi)

15. Niet meer actief

Ik verheug me enorm op de baby maar ook op het feit dat ik straks eens niet meer MISSELIJK zal zijn het breekt me toch wel op na al die maanden, elke dag nog misselijk niet de hele dag gelukkig die tijd is voorbij maar toch. lijkt me heerlijk om gewoon niet misselijk te zijn eendag of 2 is al zalig :)

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dames, wel ff blijven opletten hoor. Heb ik net een heel verhaal zitten typen op de vorige blz!

17. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ziezo zoals beloofd een pak nieuwe foto's in mijn album, veel kijkgenot.

Annabel

18. Niet meer actief

Mijn man heeft een adviseur die dat voor ons allemaal regelt, anders niet te doen, 2 hypotheken, free lance werk, meerdere werkgevens en kleine zelfstandige allemaal in een formulier proppen lukt me niet :)

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zei gisteren tegen mijn man. Ik vind zwanger zijn het mooiste wat er is, maar ik zal wel blij zijn als ik mijn eigen lichaam weer terug heb hoor en het gewone leven weer kan beginnen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Alleen als je er een bonnetje van hebt :p Nou 10 euro aan het Aidsfonds en 24 euro aan de Hartstichting, de rest geef ik aan de deur, dus niet aftrekbaar. Oh ja, mijn FNV-lidmaatschap, maat dat wordt al met mijn loon verrekend. Ik haal de drempel van 534 euro niet helaas.

Deel Deze Pagina