Tascha, da's ook niet lief van je man Mijn man wil best met me douchen, maar met z'n tweeën past gewoon echt niet Loeki, mijn man vind het ook wel erg fijn dat het klaar is, maar hij had het gewoon graag zelf gedaan. En dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Hij is m'n vader wel erg dankbaar hoor. 12 kg aangekomen? Vetreserve : Meid, jij bent alles kwijt met dat je bevallen bent! En vetreserve heb je nodig voor het geven van bv.
ow das echt te erg! Niet leuk! Bij Jennifer had ik dat helemaal niet. Ga maar mijn andere laarzen met hakken proberen,anders worden het platte schoentjes,maar das wel een beetje koud,want die kan je niet met sokken aan.
Wij hebben een douche in bad, dus daar durf ik niet met z'n tweeën in te staan, voor de zwangerschap vond ik dat al griezelig. Giften kun je aftrekken, maar pas als je meer dan 534 euro aan giften hebt heeft het ook echt invloed, alles daar onder is voor eigen rekening, iemand die hier meer dan 500 euro doneert aan goede doelen : Hé is Mo vandaag al langs geweest of heb ik dat gemist? Zou het bij haar dan begonnen zijn gun het haar wel hoor.
Geniet van je douche Jopie! Ja Loesje de turbo staat erop! Loeki ik miste Mo ook al, misschien is ze vanochtend vroeg geweest en heb ik haar gemist maar ik vroeg het me ook al af
Hmm nou wie weet, het zou leuk zijn voor haar als het begonnen was. Ze zit er ook al zo tegen aan te hikken.
Bah het is echt vies prutweer hier, regen gemengd met natte sneeuw. Ik heb gewoon de neiging om een lamp aan te zetten zo donker is het ineens!
Ik dacht net ook aan mo idd. Het zou wel leuk zijn als ze nu aan het bevallen is, Pientje: gympen aan, dat doe ik nu ook. Die rekken wel mee,