Ja Loeki, van nu af aan alleen nog maar leuke berichten en blije baby's! De aprilmama's hebben hun portie gehad vind ik!
Ja we zijn toe aan positieve berichten. Kom op dames, laten we eens wat mooie blije baby's op deze wereld gaan zetten.
Nou eerst die platte schoenen geprobeerd,mijn voeten leken wel worstjes! Toen de gympen,zag er ook niet uit met van die olifanten enkels,heb ook een 3-kwart broek aan,stond een beetje knullig. Dus maar weer laarzen geprobeerd,maar zonder sokken,ze zijn dicht,maar knelt wel een beetje want mijn voet tintelt nu 8)
Pientje dat is niet goed hoor, mijn vriendin heeft de laatste 2 weken op haar sloffenrond gelopen die kreeg niets meer dicht
Ja ik heb steunkousen, dat helpt ook om vocht af te voeren, dus ik denk niet dat ik snel last zal krijgen van dikke enkels.
Jaja, ik had het al verbeterd, vacht afvoeren dat zou ik dan bij mijn katten eens uit moeten proberen. Oh hoe is het met nijnemans Harley, weer helemaal de oude?
Mooi zo, zo hoort het in deze tijd van het jaar. Oh ja het zijn konijnen, zo hoort het het hele jaar te zijn
Veel minder kinderen geboren Het aantal kinderen dat wordt geboren in Nederland neemt snel af. Jaren zeventig Het Centraal Bureau voor de Statistiek, CBS, telde vorig jaar 20.000 minder geboortes dan in 2000. De oorzaak is volgens het de forse geboortedaling in de jaren zeventig door de pil. Daardoor zijn er nu ook minder vruchtbare vrouwen. Niet veranderd Het aantal kinderen per vrouw is niet veranderd. Vrouwen die na 1950 geboren zijn, kregen 1,9 kinderen. Het CBS verwacht voor de huidige generatie 1,8.
ik ben er ook weer hoor. Moest weer even alles bij lezen natuurlijk. Ik hoop voor Mo dat ze inderdaad aan het bevallen is, die keek er wel naar uit geloof ik.
Ja Mo was het goed zat idd. Haar BI was ook wel heel vervelend en ze had ook niet echt een leuk weekend achter de rug geloof ik, dus die wil er nu wel van af en haar kleine lekker vasthouden.
Ja inderdaad! Is bij jullie trouwens detelefoonterreur ook al begonnen? Steeds van die telefoontjes om te kijken of er al wat begonnen is of geboren is? Het is nog een kleine 2 weken tot mn uitgerekende datum ik had toch wel verwacht (gehoopt) dat het me nog even bespaard zou blijven!