April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zou wel fijn zijn he, als die kleine ingedaald is.

2. Niet meer actief

vreemd want het is toch echt pas 2 april volle maan hoor! ;)

3. Niet meer actief

ik was dus nog niet zover met lezen dat jullie het al opgelost hadden :) :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat wel, maar ik vind de pijn in mijn rug echt niet leuk en al dit nog 6 weken zo door gaat krijg ik het nog heel lastig, want het wordt met de dag vervelender. Ik heb volgens haar geen BI, maar ik loop wel moeilijker had ze gezien. Nou ja, het zal ook nooit eens gewoon makkelijk gaan hè :p

Ik had net zo'n zin in ijs :oops: heerlijk met slagroom en nootjes, maar ik krijg daar toch weer zo'n rotsmaak van in mijn mond, alles wat zoet is wordt gelijk omgezet in zuur lijkt het wel. Las dat een aantal van jullie dat ook hebben, ik vind het niet echt lekker, idd kauwgum eten tot we er bij neervallen

Ik ga nu even naar mijn zusje, voor mijn zwager weer huis is, niets ten nadele van mijn zwager hoor, maar het is gezelliger met z'n tweeën.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja nieuwe maan idd.

Ik ga zo ook even iets doen. Ik denk de kast van de slaapkamer opruimen en de badkamer schoonmaken.

Tascha: kuuroord lijkt me ook niet gek wat mo zegt. Dat is zo fijn.

Loeki: lastig te bepalen of het indaling is, vooral als het voor de eerste keer is. Dat vind ik dus wel, ik heb kramp, harde buiken enz.. maar ik maak me geen zorgen, terwijl het wel echte weeen bijvoorbeeld kunnen zijn. Je weet geoon niet wat je kunt verwachten.

jij wel tascha, jij weet wat echte weeen zijn.

Waar is zorra trouwens, en almira? :(

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    soms moet je ook gewoon wat quality time met je zus doorbrengen.

7. Niet meer actief

nou het tempo is er idd uit hier!
    fijn voor degene die nog even moet bijlezen.

Zorra waar zit je?
    moet ik me zorgen gaan maken :(

Dat is toch ook wat Loeki zoveel last van je rug dat je je buik niet meer voelt. :(
    en die bevalling van je moeder ja die wil ik ook wel hebben stuur maar richting middenlimburg hoor ;)

Tascha ik weet eigenlijk ook niets nieuws te bedenken voor je man, moeilijk hoor zoiets.

was net voor brandnetel thee de deur uit kom ik terug met krantenbak maar zonder thee :confused: leuk he zwanger zijn. onnodig 15 euro uitgegeven maar er kan natuurlijk ook wel wat anders in dan kranten ;)

8. Niet meer actief

Bosi dat vind ik nou ook, ik weet niet wat weeen zijn of voorbodes, misschien zijn die harde buiken van mij en die steken die ik steeds voel ook wel eensoort van weeen weet ik veel, ik wacht het maar allemaal af :p we zien wel hoe het gaat.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    weeen zijn hele pijnlijke harde buiken die om de zoveel tijd komen en ook een bepaalde tijd duren. Bijvoorbeeld om de 5 minuten en dan 40 seconden.
    Het kan gepaard gaan met wat kramp onderin je buik en pijn onderin je rug. OP dezelfde plek als waar je pijn in je rug kan hebben als je ongesteld bent. Ook kan de pijn uitstralen naar je benen. Voor een echte wee moet wel je hele buik hard zijn en niet alleen een gedeelte, verder moet je voor een goede wee echt het idee hebben dat je moet puffen. Verder kan het echt voor iedereen verschillend zijn. Een vriendin van mij heeft tijdens de bevalling geen buikweeen gehad, alleen in d'r rug, dus het zegt echt helemaal niks.

Het is best lastig om te bepalen of het weeen zijn, maar waar ze het eerst om vragen is de continuiteit.

10. Niet meer actief

Nou bedankt voor de uitleg alvast, ik hoop net als de buurvrouw hier gewoon geen weeen te krijgen en een beetje buikpijn zoals zij het omschrijft en vervolgens binnen 1 uur hup zoontje op de bank liggen, wat zal ze raar hebben opgekeken (was wel al 30 jaar geleden hoor!) ineens een kindje voor haar gevoel uit het niets.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    dank je tascha, :p Ja het blijft lastig. Ik heb niet pijnlijke harde buiken vooral in de avond, die duren soms wel 5 minuten. Pijn in mijn benen erbij idd, maar niet erg,

Ja dizzy, het maan vraagstuk was al opgelost, :)

Als het maar een mooie krantenbak is, 8) dan is het niet erg dizzy. Ik kan me niet meer opladen om de stad in te gaan. Misschien probeer ik het woensdag.

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat mag van mij ook wel hoor, ben alvast voorbereid zullen we maar zeggen :)

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik moet toch binnenkort even de stad in, want ik moet nodig nieuwe bh's hebben. Deze worden echt te klein en dan haal ik maar gelijk voedings bh's denk ik. Zonde om nu weer een heel zooitje zwangerschaps bh's te kopen om over 1 maand alweer andere te kopen.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ga even Xmen 3 kijken. Ik kijk af en toe nog wel op het forum, maar iets minder.

15. Niet meer actief

Ik ga alsnog even lopen naar de supermarkt voor die thee stoort me toch dat ik die nu niet heb, en het is hier allemaal om de hoek dus ik hoef er niet erg ver voor de gaan zo'n 300 meter denk ik en ik sta bij de winkels, wel makkelijk en gevaarlijk af en toe :p

16. Niet meer actief

Ik draag al 4 maanden een voedingsbh gewoon omdat hij het beste zit. boeit mij niet dat er een ooievaartje op staat in het midden. :D

17. Niet meer actief

bedankt voor de uitleg Tascha, ik vraag het me idd al een maand af of het echt weeen zijn, maar dat zijn het dus echt! Ook dom dat ik dat niet eerder aan je gevraagd heb!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn zwager was er al helaas :( de betweter. vertelde dat ik zo'n last had van mijn rug en mijn zusje vertelde dat ze dat in de laatste weken van haar zwangerschap ook gehad had, ou hij gelijk dat hij ook zo'n pijn had. Ja maar jij draagt geen kind zeiden wij. Nee, hij had zooooooooo veel gesjouwd bij de verhuizing, daar konden wij ons niets bij voorstellen hoeveel last je daarbij van je rug krijgt. Daar wordt ik zo moe van.

Zo ook over een kind hebben, daar heeft hij ook zo zijn ideeën over en draagt die dan ook heerlijk over op mijn man, waar ik niet zo blij mee ben. "Je hebt helemaal geen tijd meer voor jezelf." moet je vooral zeggen tegen zo'n onzeker type als mijn man, die gelooft alles. "Achter je computer zitten zit er niet meer in." (hij brengt zelf ongeveer 8 uur per dag achter zijn pc door en laat ondertussen zijn zoontjes alles doen waar hij zin in heeft) ik heb hem werkelijk nog nooit MET zijn zoontje zien spelen, alleen met het speelgoed van zijn zoontje, maar hij betrekt de kleine man daar dan absoluut niet bij.

Sorry voor mij geklaag hoor, maar die man is neit in staat zich in een ander te verplaatsen.

19. Niet meer actief

haha loeki, wat een konijn! Wel erg vervelend dat je man zich daar zo door laat beinvloeden.

En idd de rugpijn van dozen slepen is veeeel erger als een kind dragen. En hij kan het weten, want hij is toch iedere dag hoogzwanger. Alsof wij vrouwen nooit met dozen slepen.

En oja, babys zijn idd 24 uur per dag wakker. Huilen de hele tijd en als ze niet aan het poepen zijn, kotsen ze de boel wel onder! Het is allemaal HEEEEEL erg, kinderen krijgen. Daarom doet iedereen het en nemen mensen er soms wel een stuk of 10!

Ik haat dat soort mensen. Heb er zelf ook een paar in de omgeving.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :rolleyes: nee inderdaad, wat een flapdrol zeg!

Hormonen kunnen trouwens raar doen. Ik ken iemand ( ik zeg voor de veiligheid even niet wie het is) en opeens mag ik haar niet meer. Ze kan niks goeds meer doen in mijn ogen. Ik vind haar irritant en vervelend. Ik hoop maar dat het weer overgaat en alleen mijn hormonen zijn, :(

Deel Deze Pagina