April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

het berichtje van mij hierboven geeft antwoord, heel goed te doen hoor ;)

2. Niet meer actief

Week 39

Moeder:
    Evenals je kindje ben je waarschijnlijk startklaar. Het is in deze tijd niet ongewoon als je snel
    geïriteerd bent of vergeetachtig. Alles draait nu om jou en de baby en dat mag ook best want jullie gaan straks allebei een topprestatie leveren.

ga ik toch even mijn man straks laten lezen, vanaf donderdag zit ik nl in week 39 en ik ben nu al snel geirriteerd. :p

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Asperges voeren ook vocht af, ook die uit een potje, moet altijd als een tierelier van naar de wc van die dinge n :p

Nou de piepers zijn gejast dus manlief hoeft zo alleen nog maar het gas aan te zetten als hij thuis komt. Ik ga me even omkleden en dan naar Pilates. Auauauau mijn rug, voel het nu al :(

4. Niet meer actief

Ik lees dat jullie het allemaal wel zat worden. Ik heb dat echt nog niet.
    Als je zegt dat hij over 4 maanden komt geloof ik het ook.
    De enig als keren dat ik het zat ben, is als ik een hele slechte nacht met veel pijn heb gehad. Maar ik weer een nacht goed geslapen heb, kan ik de hele wereld weer aan.

Jopie hoe was het bij de vk?

Zo hehe, het is niet te doen joh om alles bij te lezen...

5. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    sorry vast overheen gelezen :oops: ik denk dat ik het vanavond probeer we gaan zo eerst kaartjes bestellen en dan bij mijn schoonouders eten en dan moet ik naar zwangerschapsgym dus ik ben bang dat ik van de thee heel vaak moet plassen :) beetje lastig met al deze dingen

6. Niet meer actief

allemaal fijne avond dan her en der.
    ik ga op de bank zitten op deze rechte stoel vind die kleine het niks meer.
    ik zeg tot morgen :p

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Moet je ook niet doen hoor Janne, het is vandaag heel erg veel blabla geweest.

Oh, voor degene die het fenomeen babyhuisje of babyhokje niet kennen:

http://www.lutjepotje.nl/

8. Niet meer actief

Ik heb dus alles wel bijgelezen.

9. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik ben weg, ga kaartjes bestellen doei

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik moet naar Pilates, tot laters.

11. Cilia

Cilia Actief lid

Jun 23, 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    hallo meiden

ik heb ook de brandnetelthee gekocht, moet er ook veel van plassen, hihi.
    heb wel rdelijk geslapen maar mijn mannetje is ziek geworden die heeft de hele nacht gespuugd en aan de diarree, dus elke keer als hij eruit ging werd ik ook wakker.

vanmorgen bij de vk geweest, de kleine is nu 7 a 7,5 pond, van mij mag t komen, als t nog lang duurt wordt hij alleen maar groter en wordt de bevalling alleen maar zwaarder...
    ook ik heb last van telefoonterreur van mijn schoonvader,hihi, hij belt regelmatig met de vraag: heb je al weeen? nee? en nu?
    wel grappig hoor maar als t zo ver is gaan dus alle telefoons uit!
    ga zo even bedenken wat we gaan eten, mijn mannetje heeft nog helemaal niet gegeten vandaag dus t word wat lichts denk ik, trek wel een potje groente open.
    cilia

12. Niet meer actief

Dag dames! Ik ga atwt kijken!

Enne dat vergeetachtige dat klopt wel. Soms kan ik geeneens meer een normaal telefoongesprek voeren!

13. Cilia

Cilia Actief lid

Jun 23, 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    ik heb ook even wat buikfoto's op mijn album gezet, zijn alweer van even geleden maar wel leuk.
    cilia

14. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Wat is er mis met een stoere zeeman :) :)

15. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Cilia, beter laat dan nooit, dus welkom hier! Klets gezellig mee. Mooie foto's!

Janne, het was goed bij de vk. Alleen bloeddruk is weer iets gestegen. Ben deze keer voor het eerst niet aangekomen :p Blijf dus hangen op +20 kg.

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @janne,ik ben het nog niet zat hoor,vind zwanger zijn echt super!
    Maar vind het nog veel leuker,mooier en heel bijzonder om mijn kindje in mijn armen te houden en te knuffelen,te ruiken...
    Dus voor mij hoeft het geen 4 maanden meer hoor...

@Loesje,de thee is best te drinken,niet vies ofzo.
    Heb nu 2 koppen op,maar heb nog niet het gevoel dat ik nu vaker moet plassen.
    Plas al best veel,aangezien ik nu meer drink.

17. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mannen GRRRRRRRRRRRRR.

Hij had zondag een wedstrijd waar hij niet heen wilde gaan omdat ie jarig was en omdat ie iets met mij wilde doen om weer even te ontspannen. Nou heeft ie zijn partner gebeld om te zeggen dat ie niet gaat en die wil nu afwachten hoe het met mij gaat voordat ze afzegt. en hij heeft vervolgens niet het lef om te zeggen dat ie gewoon niet gaat of hij heeft niet het lef om tegen mij te zeggen dat ie toch wil. Nou heb ik de hele dag op internet gezocht naar iets om te doen en nou gaat het hele feest niet door en is ie zondag om 06.00 de deur uit en weet ik niet hoe laat ie weer thuis komt. Dus zit ik zondag op zijn verjaardag alleen, want meegaan naar die wedstrijd is geen optie. Ik ben op dit moment best boos.

Zo sorry, moest er even uit.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Nou lekker is dat tascha, :( Wil hij zijn verjaardag verder niet vieren?

Trouwens, als ik geen zin heb om aardappelen te schillen, gooi ik ze in de combi magnetron ongeschild, op combi hete lucht en magnetron en we eten : gepofte aardappelen, :p Ha ha, lekker makkelijk

( ik zag dat loeki schreef: aardappels gejast, daarom dacht ik eraan)

19. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik weet niet wat ie wilt.

Dat is inderdaad wel handig ja, had ik nog nooit bij stil gestaan.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja Jopie en manlief had ze dus wel opgezet, maar laag, dus moeten nu nog gaan koken.

Share This Page