April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Toen het om 16.00 vond ik beter,dan kon ik het kijken.
    Nu om 17.00 moet ik koken,dus mis het vaak,dus dan 's ochtends kijken,maar dan heb je nog meer irri belspellen!

2. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    O jee Pientje, nou ik hoop dat het bij ons goed komt dan, heb weinig zin om nu nog naar een drukker te rennen. Hadden jullie het met foto's gedaan of een standaard kaartje?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja 's morgens duurt de 40 minuten ATWT wel 1,5 uur :evil:

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou ik wilde dus zelf maken met een foto die over de hele binnenkant loopt en op de voorkant ook 3 kleine fotootjes.
    Maar ik had ook een kaartje voor achter de hand,stel dat het niet lukt met de foto's.
    Dus ik had een kaartje ingescand van een drukker en die via geboortepost laten drukken,maar vind het papier zo lelijk,dun,klein en sloeberig dat ik dat met die foto's maar achterwege laat en naar de drukker ga.

5. Niet meer actief

Jippie goed weer in het weekend, en we hebben niets op het programma dus kunnen we lekker samen wat leuks gaan doen, terras zitten of zo (als de kleine zich dan niet aandient :) )
    Ja als ik de mini nu op de oprit zie staan denk ik o nee he, maar ik krijg er dadelijk een kindje voor terug dat echt niet in die onveilige auto mag van ons dus soms moet je dingen wegdoen. en bewaren was geen optie moet ik een garage box gaan huren en ik kan hem toch niet zelf opknappen in de toekomst.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Missy, volgens mij weet je donders goed waarom de mini weg moet, niet te veel meer over nadenken en idd in het weekend lekker van het mooie weer gaan genieten.

Wij hebben met kerst onze kaartjes bij Vistaprint laten drukken, dat is wel een goede kwaliteit vonden wij.

7. Niet meer actief

Loeki je hebt gelijk hoor! ;) wij hebben ze bij poobies besteld

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    AAAARRRGGGHHHH, komt die belmiep weer :evil:

Weersverwachting van het KNMI:
    Grote kans op droog, zonnig en zacht lenteweer.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé ik heb nog steeds kaartjes over waarschijnlijk, iemand die nog een geboortekaartje wil hebben, PB je adres maar hoor.

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @missy,ben nu aan het kijken op poobies,maar hoe kan je een eigen foto plaatsen?
    Als ik klik op plaats eigen foto en dan op upload eigen foto dan gebeurt er niks.
    Weet jij hoe het moet?

11. Niet meer actief

heb je eerst een profiel aangemaakt dat moet om te kunnen uploaden volgens mij. ga ook evenkijken op de site

12. Niet meer actief

maakt dus niets uit bij mij doet hij gelijk uploaden als ik wil ook zonder in te loggen, wij hebben ook eigen foto gebruikt en die is mooi op het proefkaartje geworden.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik probeer het ook even en hij gaat wel uploaden maar doet nu al 5 minuten over een plaatje van 28 kb. :( Echt SUPER traag.

Als je een beetje redelijke foto wilt uploaden van ongeveer 3 MB, dan moet je je pc denk ik dagen aan laten staan.

Uploaden werkt bij mij dus ook niet, site geeft helaas ook geen time-out. Da's niet best voor zo'n website, zou een betere service verwachten van een postkaarten bedrijf.

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Zo goedemorgen allemaal!

Wat een hoop pagina's onzin om bij te lezen hihi! :)

Dizzy fijn dat je mini verkocht is enne alle afscheid is moeilijk he.

Fijn dat Mo weer terecht was gistermiddag al hadik het ook wel leuk gevonden als ze wel was bevallen ;)

Almira had een tijd geleden al gezegd dat ze minder kon komen maar ik vraag me idd wel af hoe het met haar gaat en Zorra daar ga ik me zachtjes aan zorgen over maken, zij heeft het zo zwaar.

Ik wilde gisteren nog ff terugkomen nadat mn vriendin weg was maar het ging voor geen meter.
    Ik heb gisteren heel de middag en het grootste deel van de avond aan een stuk door oefenweeen gehad. Op een gegeven moment zelfs om de 2 minuten en dan 30-45 sec lang. Ik dacht dat ik gek werd!
    En nu weer lekker al heel de ochtend harde buiken.
    Van mij mag het vannacht doorzetten, ik ben het zat en ik ben zoo nieuwsgierig naar mn kindje!
    Ik roep al maanden dat het de 21e komt dus morgen zal ik weten of mijn voorgevoel klopte [-o<

Mn zus belde gisteravond of ik het leuk vond dat ze vandaag nog even langskwam. Ja natuurlijk! Zovaak kan ik haar niet zien dus ik vind het super dat ze even 100km heen en weer komt rijden om mij op te zoeken!
    Daar kan ik dan echt naar uitkijken he.

15. Niet meer actief

KLOPT

hij is idd langzaam maar wij hebben toch even gewacht en het resultaat was prima dus dan maar even 5 minuten in de wacht, 1 X 4 MB en 1 X 3 MB was toch binnen aantal minuten klaar.

16. Niet meer actief

hE Harley dat is leuk voor je dat je zus op en neer zoeft, is de dag ook weer wat sneller om he, ik ga even in de tuin wat doen, heb ik tenminste het idee dat ik echt nog wat heb gedaan op een dag anders doe ik helemaal niets en gaat de tijd supertraag om.
    Ik hoop voor je dat de weeen gaan doorzetten jij mag vanmij wel bevallen :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou maak er dan een hele leuke middag van Harley en ik hoop ook voor je dat het vannacht of morgen door gaat zetten.

Ik weet dat het nergens op slaat, maar als ik iedereen zo voor over oefenweeën en indalen e.d. dan begin ik me een beetje zorgen te maken. Beetje ongikrampjes gehad vorige week, maar dat is nauwelijks noemenswaardig en al helemaal niet pijnlijk of zo. Loop ik nou zo achter of hoort dit er ook bij. Jaja ik weet dat het ook zonder oefenweeën en zo kan gaan, maar ik heb nog echt niet het idee dat er een bevalling aan zit te komen. Ik heb gezegd dat ik neit meer naar mijn vaders verjaardag ga omdat ik het niet verstandig vind op met 37 weken naar Terschelling te gaan, maar dat is een puuur verstandelijke beslissing. gevoelmatig kan ik nog makkelijk weg gaan. Ik heb ook geen mobiel bij me als ik van huis ga en maak me ook geen zorgen als ik mijn man een hele dag niet kan bereiken. Ben ernog helemaal niet mee bezig zeg maar. Volgens mij word ik straks echt overvallen door de bevalling.

18. Niet meer actief

Loeki ik heb dat ook ik heb nu meer energie dan alle maanden bijelkaar en zoals janne het al eens aangaf als het nog 4 maanden zou duren geloofde ik het ook. ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet die pijnlijke oefenweeen steeds heb, laat mij maar straks gewoon direct beginnen zonder nu al last te hebben. :p

heb net even andere buikfoto in album gezet zo zie je toch echt een s vorm vind ik (rug hol buik bol :) )

19. Niet meer actief

Mogge dames!

Harley, gezellig dat je zus komt! Kan me voorstellen dta je daar naar uitkijkt! Dat met die oefenweeen heb ik nu ook heel heftig. Ben eigenlijk al 3 dagen bezig. Ik heb ze om de 4 minuten en dan een minuut lang. Wij denken de 25e hihi kijken wie er van ons tweetjes eerst is!

Evon moet donderdag bevallen, spannend he! dat is er in ieder geval weer eentje!

Missy, fijn voor je dat je autootje verkocht is!
    En leuk dat je een camera gaat kopen! Ik kan je helaas niet raden. Alhoewel, ik koop altijd canon en ben daar altijd tevreden over.

Loeki, is de melk al opgeruimd? hihi je hebt wel je week he, witte vlekken, zwarte vlekken!
    Balen dat je weer verkouden wordt! Hoop voor je dat t niet doorzet.

Relaxed dat het dit weekend weer mooi wordt. Kunnen we mooi samen de tuin afmaken!

Janne, een fijne dag! Hier merk ik ook dat zitten steeds moeilijker wordt.

O en Loeki, maak je maar niet druk. Theoretisch gezien heb jij nog bijna 6 weken om te bevallen. Ik denk dat jouw oefenweeen echt nog wel komen.
    Vaak heb je ze ook als je slaapt he, dus waarschijnlijk merk je het gewoon niet. Bij mij is het ook pas de laatste dagen heel heftig. Ik vergeet trouwens ook mn mobiel vaak hoor!

Nou, hier zit alles nog. Moet zo naar de fysio en naar de vk, dus dan zal ik het allemaal wel weer horen.
    Morgen weer naar het ziekenhuis. pfff, had eigenlijk gehoopt dat dat niet zou hoeven.
    Maar goed, kleintje moet 4 ons zijn gegroeid. Ik hoop het maar! Verder niet zo veel te melden...

20. Niet meer actief

He MO ik moet ook nog aan de slag in de tuin.
    Ik hoop dat ik de kleine niet uitdraag tot 42 weken lijkt me niets an, zo lang erop wachten.

Deel Deze Pagina