haha, op de wc, hoe kom je er op, ja je hoort het idd wel eens dat een vrouw op de wc bevalt. Lijkt me idd geen modelbevalling Pientje, maar er is niets van te zeggen hè, kan zomaar gebeuren. Geloof ook niet dat mijn lichaam er nu klaar voor is.
nou daar ben ik weer. Ik ga ook njog even naar de kapper van het weekend, dan ben ik ook weer een beetje opgeknapt. Mijn haar ziet er namelijk echt niet uit. Het is door de zwangerschap heel dik geworden, maar het zit op dit moment geen model meer in en daar moet wat aan gedaan worden.
Ja heb weleens gelezen van vrouwen die op de wc bevallen. Had jouw moeder ook kunnen gebeuren aangezien ze niet hoefde te persen Zal je maar gebeuren,ineens een baby in de pot liggen!
mijn tante is bijna in de wc bevallen. Ze voelde het hoofdje al staan en kon nog net naar boven lopen, terug naar haar bed.
Ja dat denk ik ook wel eens als ik moet hoor. Stel dat er nu iets anders uit komt en mijn kleine meid ineens in de pot ligt. ale:
hmmm denk dat ik binnenkort ook maar eens naar de kapper ga,daar heb ik wel zin in! Mijn haar is ook dikker en voller,maar wil niet meer zo zitten,altijd zo lekker net geknipt haar,lekker zacht. Ik ga ff wat aan de was doen,hele ochtend nog niks gedaan...
Oh man, wat lijkt me dat erg, natuurlijk wel makkelijk, maar toch, het is idd een plaats waar ik NIET wil bevallen.
Ja ik ook Ben soms zo hard aan het persen,dan denk ik als ik de baby er maar niet uitpers,maar dat zal bij mij niet met zo'n vaart lopen. Toen ik een MK had,kwam de vruchtzak heel onverwachts tijdens het plassen eruit zo plop in de pot,schrok me een hoedje,moet je nagaan als het een hele baby is
PLONS is het dan denk ik, dood eng. Oh, ik heb echt geen zin om iets te doen vandaag, ook zulk rotweer. Wil net als de katten lekker in de vensterbank op de verwarming gaan liggen pitten of zo. Ik moet ook nog gaan bedenken wat we eten vanavond. Gister al stampot zuurkool gehad, dus vandaag iets met rijst denk ik. Probleem is 's morgens dat ik nog helemaal geen zin heb in warm eten. Ja in gebraden kip, ben helemaal weg van gebraden kip, maar dat hebben we al 3 keer gehad in minder dan 3 weken tijd, dus denk niet dat mijn man daar nogmaals warm voor loopt. Pasta krijg ik al de hele zwangerschap niet weg helaas. De pastamachine staat al 9 maanden stof te vergaren .
loeki: ik heb dat precies hetzelfde. Ik ben gek op kip ( ik heb al 3 hele kippen klaargemaakt in twee weken) en pasta krijg ik niet weg. En ik denk dat wij het niet redden even een wc bevalling. De eerste duurt meestal langer,
goede morgen allemaal! Net visite gehad, dus vandaar dat ik een beetje laat ben. Heb net alles weer even bijgelzen...plaatsen waar je niet wilt bevallen.....de supermarkt?! Heb het 1 x meegemaakt in mijn carriere als cassiere. Die vrouw kreeg weeen midden in de winkel en toen hebben we haar naar het magazijn gebracht. Haar man kunnen bellen, maar die moest uit Utrecht komen Ook de vk gebeld en die kwam net toen de vliezen waren gebroken. Uiteindelijk is ze met een ambulance afgevoerd en een paar uur later in het ziekenhuis echt bevallen. We hebben wel beschuit met muisjes gekregen voor de goede zorgen
haha Bambino, dus bij jullie in de supermarkt kunnen we met een gerust hart bevallen hoor ik wel. Bosi, wij hebben hier een kippenboer in het dorp en dat is zooooooo lekker.
ooow lekker kip! Bedankt! dat gaan wij dus eten vanavond. Ben niet zo van het vlees,maar een stukje kippenborst gaat er wel in! Ik baal! De hele ochtend is het droog en nu ik de deur uitmoet begint het te plensen! Word ik zo chaggie van!
Maken jullie je nou maar niet druk om je haar, want je ziet er zoiezo niet uit nadat je bevallen bent, hahahaha! De bevalling van mijn eerste duurde in totaal 6 uur, ook daar is nooit iets over te zeggen. Het gaat zoals het gaat. De pijn is onbeschrijvelijk, maar je bent het inderdaad wel zo weer vergeten, dat cliche is echt waar!
hier hagelt het al de hele ochtend! Wat zou er toch zijn met kip? Ik herken mezelf niet meer als ik langs een poelier loop, haha. Vroeger liep ik langs die ovens en vond het stinken, nu begint ik spontaan te kwijlen Gisteren had ik vreemde steken in mijn buik. Snijdende pijn onderin mijn buik, geen idee wat het was. Nu regelmatig een harde buik, maar niet pijnlijk.... Gisteren kregen we de proefdruk van ons geboorte kaartje, moest meteen janken In eens leek het zo dichtbij en het is precies geworden zoals wij hem bedacht hadden Kan er bijna niet van afblijven....ben verliefd op een kaart .........
De zus van mijn schoonzus is op de wc bevallen. Ze kon het kind nog net opvangen en is met kind in dr armen zo naar buiten gelopen, kijk eens wat ik heb! Dit was de tweede en heel snel op de eerste. Binnen een jaar. Ik wil vd week ook nog even naar de kapper! Even een beetje bijpunten! Bedankt voor de info over de bevallingen. haha helaas wil ik alleen maar horen: Nee hoor, dat doet geen pijn!