Ik weet ook niet wat je verder nog kunt doen dizzy. Hier was het een rustig nachtje Thyron kwam om 03.00 uur voor zn fles en daarna 07.00 uur. Nu ligt hij heerlijk te slapen en heb ik even rust
Moeilijk hoor Missy, Kim slaapt standaard een uur na de fles niet... Ook 's nachts, dus ik verschoon haar 's nachts voor de fles en als ze dan al drinkend in slaap valt leg ik haar in dr bedje, probeer ook zo min mogelijk licht aan te hebben... Huilt ze ook 's nachts? Liggen jullie kleintjes op de eigen kamer of bij jullie? Kim ligt bij ons en ik krijg alleen maar commentaar, word er echt niet goed van... Ik vind de 2 fora bijhouden ook moeilijk hoor! Merk dat ik bij de andere wel eens wat schrijf dat hier had gemoeten, of dat ik alleen hier kijk en de andere meiden vergeet. Nog 3 weken en dan is iedereen wel over denk ik! Loesje, gefeliciteerd! 2 dagen Ik vond 14 uur al lang! O ja, lekker slim, we moeten vanmiddag naar de dokter, spreek ik om half 5 af... Hoe laat moet Kim de fles? Half 5 ja! Hahaha dat belooft wat...
Hoi meiden, Nou hier ook even ellende hoor. Hij was zo zoet de hele tijd en nu heeft ie enorme last van darmkrampjes. Hij heeft ons echt de hele nacht wakker gehouden en het is nu nog niet weg. Hij ligt nu nog even te slapen op zijn laatste flesje, maar straks begint het weer vrees ik. We hebben druppels van Cinababy en het consultatiebureau had het over speciale voeding van Nutrilon. Hij krijgt nu Nutrilon 1. Wat raden jullie het beste aan. Het is zo zielig, hij heeft echt heel veel pijn. En jullie hebben er al ervaring mee zag ik. De Cinababy helpt nog niet echt, maar ben ik gisteravond mee begonnen.
tascha Jasmine krijgt hypoallergeen 1 van friso die verdraagt ze supergoed. ze heeft maar weinig krampjes met de druppels van sab simplex. ze slaapt bij ons op de kamer Mo ik vind haar nog zo klein en ze huilt bijna niet maar is gewoon klaarwakker snachts ja als je haar dan geen aandacht geeft begint ze wel geluiden te maken en uiteindelijk hard te huilen, ze heeft verkeerde ritme, maar in de zwangerschap sliep ik ook al heel slecht en was ze ook veel wakker in mijn buik.
zou je ze nu al kunnen verwennen, ze ligt altijd zo lekker tegen me aan maar ja zo krijg ik niets gedaan hier
volgens mij kun je ze de eerste 6 maanden niet verwennen. Joshua slaapt wel op zijn eigen kamer en dat gaat heel goed, maar als het iet goed ozu gaan, zou ik ook geen tweede keer nadneken om hem naar mijn kamer te halen
Goede middag meiden... Ik heb britt vanmiddag weer laten wegen en ze is 242gr in bijne een week tijd gegroeid! Ze weegt nu 3558gr dus de lijst kan weer aangepast worden Ik zit nog op 9 voedingen per 24 uur maar doordat ik en kv en bv geef(bijde wel uit de fles) zou ik graag naar 1 voeding minder gaan... Hoe pakken jullie dit aan? En hoe merken jullie het verschil tussen zuigbehoefte en echt honger op... Tis echt moeilijk soms zeg. Het CB zegt dat ze wat in tehalen heeft, ze komt nu binnen de 3 uur constant...nu ook weer kwart over 2 heeft ze een voeding gehad en ze barst alweer van de honger:S Tas ik denk toch echt wel dat je een kindje het eerte half jaar kan verwennen hoor... Groetjes jantina...
Ons meisje slaapt 's nachts naast me in haar wiegje. Ze zeggen idd dat je je kindje nog niet kan verwennen. ( kan ik gelukkig nog heel veel kroelen met haar, hihi) Wel gewennen. Wat het verschil is? Loesje gefeliciteerd. ik ga weer snel, de laatste kraamvisite komt zo. Doei
Gewennen is als je steeds hetzelfde doet, bijvoorbeeld, baby huilt en je pakt het gelijk op, de baby gaat dat herkennen en denkt als hij aandacht wil, ik ga huilen dan wordt ik opgepakt..... heb het boek regelmaat en inbakeren van ria blom gelezen, daar staat dit allemaal in, ook veel oorzaken over onrust en huilen en zo. ik zit er nu even doorheen...heb geen kraamtranen gehad tot nu toe maar kan er even niet meer tegen als ilana huilt, en ik ben zooooo moe. weet even niet wat ik moet doen als ze zo huilt. misschien moet ik toch wat meer doen met de tips uit het boek, meer regelmaat aanbrengen. hebben jullie dit ook? dat je er even niet meer tegen kunt? ilana slaapt trouwens sinds vannacht op haar eigen kamer, heb nu wel meer rust, ik slaap soms zelfs door haar gehuil heen zei mijn man vanmiddag... liefs cilia
ow cilia heel herkenbaar:S Ik had dit vorige week vrijdag heel erg, britt is eigenlijk heel zoet en huilt naar verhouding niet veel maar elke kick die ze gaf was teveel:S het ging zo ver dat ik haar in haar bedje heb gelegt met de deuren dicht en de babyphone uit! Ik wilde haar niet meer horen Gelukki is mijn nannetje er een met engelengeduld en die heeft mij naar bed gestuurd en is met britt naar beneden gegaan en heeft haar getroost en heeft ook de rest van de avond gevoed. De volgende dag was ik er weer helemaal boven op.Maar ik zat er zo door heen dat ik echt moest huilen kon zelfs niet eten door mijn gevoel. Ach het zal er allemaal bij horen denk ik! We zijn naar 3 weken ook echt nog niet de oude hoorookal denken we soms van wel. Succes er mee meid Komt allemaal goed! Knuffel jantina
Tascha, als je van voeding gaat wisselen krijgen ze daar ook kramjes van he? Dus dubbelop feest. Cinababy werkt pas na 2 a 3 dagen, omdat het homeopatisch is en je moet t blijven gebruiken, ook als er geen krampjes zijn... Heb je al venkeldruppels geprobeerd? Die werken direct... Ikzelf zou niet overgaan op andere voeding, omdat je daarmee het probleem alleen erger maakt. Aan nieuwe voeding moeten ze soms wel 3 weken wennen... En ja, ik weet niet of je die kleintjes kan verwennen... Ik doe t in ieder geval wel. Vind dat je een baby van 3 weken nog maar niet kan laten liggen huilen... Wel eventjes natuurlijk, maar geen half uur... En als Kim helemaal alleen is, is ze bang, lijkt wel. Heel zielig in ieder geval...
Jantina, bedankt voor je medeleven, ben dus niet de enige... Je gaat zo twijfelen he aan jezelf. maar t is allemaal dus normaal. ilana is nu net stil, ze heeft van 17:00 tot 20:45 gehuild. het lukkte niet om in slaap te komen .hopen dat ze vannacht wel goed slaapt... ilana lacht trouwens al echt! de vrouw van het cb zei het ook al. gisteren reageerde ze echt als je tegen haar praatte, leuk joh liefs cilia
Hai dames Even een paar vraagjes maken jullie kindjes ook van die rare geluiden af en toe? Thyron ligt savonds en in de ochtend vaak te kreunen en van die rare geluiden te maken, maar is dat normaal vraag ik me af of zou dat pijn betekenen, overdag heeft hij het niet zo erg. Tot wanneer kunnen de kleur van de ogen veranderen daar ben ik ook wel benieuwd naar. @Mo Thyron slaapt ook bij ons op de kamer, overdag in zn eigen kamertje of in de box. @Tascha Ik zou nog even wachten met een andere voeding halen, cinababy werkt pas na een dag of 2. @Dizzy Ze zeggen idd dat je een baby tot 6mnd niet kan verwennen maar volgens mij kan dat wel hoorr. Mn nicht (dochtertje van mn schoonzus) is 4.5 maand en die is duidelijk heel erg verwend. Ik vind het eerlijk gezegd ook een vervelend en huilerig kind Maar het is logisch dat we ons kindjes op dit moment wel verwennen toch!? . @Jantina Je zou hem 8 voedingen kunnen geven met wat meer ml. Ik weet ook niet wanneer het echt honger is of zuigbehoefte. @Janne Geen idee wat het verschil is maar volgens mij komt het op hetzelfde neer. @Cilia Heel herkenbaar hoor soms wete ik me ook geen raad meer als hij erg huilt. Heb je dat inbaker doek al binnen? Je kan het ook met 2 hydrofielen doeken doen, het lijkt wel alsof het heel erg stak zit met zo een doek. http://www.babycare-and-advice.com/inbaker.htm
Bijgewerkt op 23-04 om 21.23 uur 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(29)Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3200 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 23-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4200gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 6 uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: 3920gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 3-05-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 8 cc/ml 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3558 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 9 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Joshua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3110gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:fv Volgende afspraak CB: 23.04.2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5 uren Aantal voedingen per dag: 7x100 cc/ml ------------------------------ 21 Victoria(27)Nils Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4225 gram en 55 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 soms 3 uren Aantal voedingen per dag: 6 a 7x90 cc/ml ------------------------------ 22 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 2860 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 30 Loesje(27)Dani Geboortedatum: 19-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3950 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 31 Vennetje(??)Sara Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
Dames, zodra ik in staat ben kom ik hier ook gezellig meekletsen! Ben zaterdag bevallen van ons zoontje, Devon! Zit met een gebroken stuitje, dus ben voorlopig niet echt online. Foto's staan in mijn album! Tot snel
Bijgewerkt op 23-04 om 21.23 uur 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(29)Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3200 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 23-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4200gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 6 uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: 3920gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 3-05-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 8 cc/ml 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3558 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 9 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Joshua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3110gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:fv Volgende afspraak CB: 23.04.2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5 uren Aantal voedingen per dag: 7x100 cc/ml ------------------------------ 21 Victoria(27)Nils Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4225 gram en 55 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 soms 3 uren Aantal voedingen per dag: 6 a 7x90 cc/ml ------------------------------ 22 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 2860 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 30 Loesje(27)Dani Geboortedatum: 19-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3950 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 31 Vennetje(??)Sara Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 32 Sandra1982(24)Devon Geboortedatum: 21-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
zo sandra geweldig proficiat, gebroken stuitje zal wel heel gevoelig zijn, sterkte meid! weer ene die de oversteek gemaakt heeft, nu de rest nog
Hallo, Die van het cb zeiden dat je een baby niet kan VERwennen maar wel kan laten GEwennen Dat merk ik ook,Elena weet maar al te goed dat als ze heel hard gaat huilen mama haar op de arm neemt Sandra:Heel hard gefeliciteerd!Het is een heel mooi zoontje! Had jij ook niet BI? Dientje:Elena maakt constant van die rare geluiden.Alleen als ze echt diep slaapt is ze stil Anders ligt ze te kreunen,snurken,zeuren enz... Jantina:zelfs na 6 weken ben je nog niet te oude hoor!Mijn hormonen slaan ook nog vaak tilt Cilia:Heb ik ook dat ik er soms even niet meer tegen kan.Vooral als ze huilt en ik doodop ben en ze maar blijft huilen... De nachten zijn zo kort en overdag kom ik ook niet toe aan rusten.Ik heb mij voorgenomen om vandaag eens NIETS te doen behalve voor Elena zorgen en voor mezelf Euhm,de rest ben ik al vergeten... Elena krijgt meer last van haar reflux Ik heb de dokter opgebeld en die komt straks eens kijken. Ze heeft gisteren een keer echt overgegeven en geeft de ganse dag kleine beetjes terug,het ruikt echt zuur!Ze wil ook meer drinken om de pijn te verzachten.Ze ligt veel te braken,vind het echt erg Ook hoest ze nog,dat wil ik zeker ook eens laten nakijken... Deze nacht weer een vrij goede nacht gehad... Laatste fles om 21u en dan terug om 02u30,kben tevreden! Ze heeft een nieuw spelletje gevonden!'Pak mama's haar en trek er zo hard mogelijk aan en laat het dan vooral niet los!' Ze grijpt ook al veel naar vanalles en ze grijpt ook naar lucht Ze begint ook te babbelen (ik noem het babbelen ) maar het is eerder rare geluidjes maken.En ze maakt zo met speeksel belletjes enzo...(kleine kwijlbal ) Er komt echt leven in Elena nu,vind het zo fijn! Ze is heeft alles gezien en wilt niet in haar park liggen als ze wakker is,ze moest maar eens iets niet gezien hebben Een pasgeboren baby is schattig maar als ze ouder worden,word het pas echt leuk vind ik!