Af en toe leggen we haar op haar zij maar ze draait zich vanzelf terug en nu heb ik bang dat ze op haar buikje rolt dus... Ik leg wel wat tegen haar dat ze normaal niet kan wegrollen maar het lukt haar toch Ze heeft in haar box en bed zo een kussen waardoor ze rechter ligt(voor de reflux) maar ze ligt na een uurtje gewoon op een andere plaats plat in haar bed of box,beweeglijk kindje Elena draait haar hoofdje al lang zelf dus dat moet ik niet doen
Je moet ze op een gegeven moment ook op hun rug leggen, omdat ze kracht genoeg krijgen om op hun buik te draaien. Dit kunnen ze niet vanaf hun rug.
Kraam zei tegen ons toen ze wegging dat hij op zijn rug moest slapen, omdat hij dan vanaf zijn zij op zijn buik kan draaien. Maar ik wist niet dat je om de drie uur zijn hoofd moest draaien? Hij slaapt de ene keer met zijn hoofd naar links en andere keer naar rechts. Dan is het toch goed?
@Mo Ah wat zielig voor kim die ontstoken oogjes ik hoop dat het snel over gaat. @Taschke Ja thyron had een paar dagen geleden zo een dag dat hij de hele tijd huilde en bij me wilde zijn. @Jantina Thyron slaapt vanaf het begin op zn rug. @Evon Thanx voor de site. @Jopie Vandaag was het prachtig weer dus volgens mij kunnen korte mouwtjes geen kwaad. @Tascha Ja het heeft niet veel nut vind ik Thyron draait zn hoofdje ook zelf naar de andere kant. @Janne en Missy Wat heerlijk dat jullie man het voeden vannacht heeft gedaan, mn vriend deed het eerst ook in de nacht maar nu hij weer werkt en 06.00 op moet vind ik het zielig. Voor hij naar zn werk gaat voed hij Thyron nog even.
Zo dames jullie zijn ook lekker aan het beppen geslagen. Ik hoop echt heeeeeel snel bij jullie te komen kletsen.
Ons meisje is overdag een engeltje, maar 's avonds begint het gekrijs. Huilen is het niet eens meer. We moeten dan op de bank gaan liggen en zij er boven op. Pink in haar mond ( speen wil ze niet) en dan is het oke. Maar zo kunnen we toch niet op visite. Wie weet de oplossing?
Janne, Dylan slaapt over het algemeen heel goed in de auto of in de wandelwagen, als het maar hobbelt. En hij blijft dan meestal ook wel slapen. Heb je dat al geprobeert met je meisje? Loeki, volgende week kun je je iig bij ons melden!
Ze slaapt overdag of in haar bedje of als we weggeweest zijn slaapt ze in de wagen, want dan haal ik haar er niet uit om te voorkomen dat ze wakker wordt. Maar nu ligt ze ook te krijsen. Daarnet heb ik haar opgepakt en is ze stil. Ze wil gewoon kroelen. Maar dat gaat toch niet altijd. Ze gilt zo hard dat haar haartjes nat zijn van het zweten. Ik weet het echt niet meer...
Wat bij ons helpt is even laten huilen, dan naar hem toe gaan, aai over zijn bol, speen in zijn mond (en dan is hij stil) en dan ga ik weer. Meestal hoef ik dit maar drie keer te doen en hij slaapt. Soms blijft hij wel huilen en dan haal ik hem er even uit, tien minuutjes, en dan begin ik weer opnieuw. Misschien dat je er wat aan hebt, Janne. Succes
Goeiemiddag! Elena heeft weer een goede nacht gehad! om 21u fles en bedje in,om 02u30 fles en dan terug om 07u Normaal als ik haar fles om 23.00u gaf kwam ze ook rond 03u dus nu lig ik ' s avonds ook wat vroeger in mijn bedje! Ze maakt sinds gisteren ook wat meer geluidjes,ze begint echt te 'babbelen' Is zoooooo schattig! Janne:Elena is overdag ook meestal stil maar 's avonds begint het ook... Als ze echt hysterisch doet en na 10 min.nog huilt neem ik haar gewoon bij mij! De laatste 2 avonden heb ik geen problemen meer,ze gaat na haar fles gewoon naar bed zonder 1 kik te geven! Als ze echt zo krijsen zal er toh wel een reden voor zijn en neem ik ze liever bij mij,het zal met de tijd wel beteren!
klopt ik ben uiteindelijk in gewicht 7 kilo aangekomen in de laatste 3 weken, en nu zijn er al 1o kilo vanaf
las net je verhaal over het huilen janne jasmine heeft ook zo al haar voorkeuren, een oplossing hebben we ook niet, ga er maar vanuit dat je erover heen groeit
Missy, lees ik het nou goed dat je tijdens je zwangerschap 7 kg bent aangekomen en er al weer 10 kwijt bent : Spreek je Jasmine trouwens op z'n engels of op z'n nederlands uit?
Ik heb geen KS gehad. VK zei dat ik pas in bad mocht als het vloeien gestopt was Gemma heeft nu rompertje met korte mouwen, t-shirtje en dun broekje aan. Ik lijk wel een melkmachine met dit warme weer. Merk echt dat de voeding wateriger wordt en onze kleine handenbinder dan ook vaker wil drinken. Ze is ook erg onrustig met dit weer.