Gemma heeft ook last van de warmte. Heb nu ook rompertje met korte mouwen en een jurkje aan. Gewoon blote armen en beentjes. Vindt ze het lekkerst volgens mij. Ze wil ook veel vaker drinken. Daar hadden ze op CB al voor gewaarschuwd. Borstvoeding schijnt gewoon veel wateriger te worden zodat ze genoeg vocht krijgen. Ze heeft in ieder geval tussen iedere voeding een plasluier en meerdere poepluiers op een dag dus zal wel goed zijn. Vanochtend voor het eerst gekolfd. Viel me mee. Er was zo 60cc uit met handkolf. Als het bevalt en ik moet straks werken koop ik wel een elektrische. Nu alleen klein voorraadje zodat ik een keer langer dan 2 uurtjes weg kan. Ga eens even kijken of die aanbieding van een elektronisch fotoboekje maken van moederdag van de Wij jonge ouders wat is. Vond het wel een leuk idee.
Is dat met flesvoeding anders dan, want joshua komt gewoon om de drie uur. Zou die vaker moeten komen, nee toch?
nou jasmine plastte net alles onder, kleren kussen etc en daarna een lach op haar gezicht zij heeft geen sokjes aan ik verdenk haar nu al van zweetvoetjes, voelde gisteren beetje klam aan
En onze Frummel doet het zelfs in een boog. Van de week kwam het tot aan haar bedje. Ik heb haar vanochtend in de wipper bij me genoemen en madameke was tevree. Het is toch niet de bedoeling dat ik dat de hele dag ga doen? Maar goed kon wel even achter de pc werken.
Bijgewerkt op 27-04 om 18.17uur 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 26/04/07 3690 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 31-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(29)Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3970 gram en 52 cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 21-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4200gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 6 uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: 3920gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 3-05-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 8 cc/ml 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3558 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(35)Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: 3440gram en 51 cm Maat kleertjes: 56 Voeding:FV Volgende afspraak CB: 8 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 7 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml nutrilon Forte ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Joshua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3110gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:fv Volgende afspraak CB: 23.04.2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5 uren Aantal voedingen per dag: 7x100 cc/ml ------------------------------ 21 Victoria(27)Nils Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4225 gram en 55 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 soms 3 uren Aantal voedingen per dag: 6 a 7x90 cc/ml ------------------------------ 22 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 2860 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14/5 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 30 Loesje(27)Dani Geboortedatum: 19-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3950 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 31 Vennetje(??)Sara Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 32 Annabel(29)Jando Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3745 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 33 Sandra1982(24)Devon Geboortedatum: 21-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 34 Elf(??)Dex Geboortedatum: 22-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3070 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 35 Loeki(29)Annika Geboortedatum: 27-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4100 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------
Eindelijk het verlossende woord! Loeki haar dochtertje is vanmorgen om 11.35 uur geboren. De kleine meid heet Annika. Weegt 4100 gr en is 52 cm klein. Loeki moest naar het ZH omdat de placenta niet vanzelf kwam. Nu is alles helemaal goed! Loeki en Man, Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Annika!
ik moet ff spuien hoor! ons zoontje is nu drie en halve week en we hebben sinds z'n geboorte nog amper geslapen. Met de voeding wil t maar niet lukken, de ene dag drinkt hij slecht en de andere weer goed.De ene dag krijgt hij om de 3 uur de andere dag om de vijf uur. Het slapen is helemaal een ramp hij blijft constant huilen snachts. we worden er gek van, we dcahten dat het leuk zou zijn , maar dit is echt verre van leuk.
jeetje meid dit is echt vervelend:S De maat is een keer vol he... Je raakt steeds meer geprikkeld tot dat de maat echt vol is.....En lullige is jou kindje kan er totaal niks aan doen:S maar je reageerd het er mischien wel op af... Wat ook weer niet onbegrijpelijk is! Kun je het niet regelen met je mannetje dat als is het maar voor bijde 1 nacht je elkaar een keer de nacht rust geeft..door dat hij vanacht met je wurmpie bezig blijft en jij dan morgen macht? Een goede nacht rust kan wonderen doen, zodat je er mischien weer even tegen kunt.. Of mischien een nachtje bij fam?..... Sterkte meid..
Lucht je hart hier maar eens eef! Geslapen heb ik ook niet meer veel(is normaal met een babytje hé),nu de laatste dagen begint het goed te gaan maar er zijn tot nu toe al veel nachten geweest dat ik het even niet meer zag zitten en gewoon begon te huilen van oververmoeidheid! Elena is nu 6 weken en er komen slaapperiodes van 6 uur !Maar soms komt ze 's nachts ook nog na 3-4 uur!En een paar nachten geleden bleef ze ook maar huilen Ik kan je geen raad geven maar het komt allemaal in orde hoor!
Eef, heb je bij het CB al eens gevraagd? Misschien hebben ze tips voor je om hem beter te laten slapen?
Eef gooi het maar lekker van je af hoor! Ik slaap ook niet zo goed meer, ik blijf nu steeds wakker tot zn nachtvoeding en ga dan pas slapen. En het komt niet vaak voor dat een baby van die leeftijd 7 uren doorslaapt hoor, Thyron komt nog steeds om de 3-4 uur.
Dag allemaal! Bij deze stel ik me even kort voor als man van Loeki We hebben inderdaad zoals Melis al zegt om 11.35 een dochter gekregen, Annika! Er was eerst nog sprake van dat Loeki 'even' geopereerd moest worden maar dat bleek - 5 minuten voordat ze daarheen zou gaan - niet meer nodig te zijn. De placenta kwam toen opeens wel vanzelf. Bij wijze van observatie blijft ze even een nachtje in het ziekenhuis, en post ik dit even voor haar. Morgen, als bij het bloedprikken alles goed is, kan ik haar en de kleine weer ophalen. De kleine is helemaal gezond verklaard. Het probleem van de buikspieren was inderdaad behoorlijk heftig, veel pijn gehad, maar toch was alles met zo'n 6,5 uur 'geklaard'. Bedankt voor het posten Meliske! En Loeki spreekt jullie allemaal morgen vast wel weer
hallo, ja ik heb het mama's forum gevonden Kom snel even langs want Jando moet zijn flesje hebben en is nu het huis bijeen aan het schreeuwen... Snel nog een vraagje hebben jullie ook zo last gehad een week na de bevalling van hoge rugpijn zo tussen de schouderblaren? Tot later, Annabel
gelukkig is ze niet geopereerd! Heeft ze veel prikjes en spuiten gehad? Daar had ze flinke kriebels voor, dus hopelijk is ook dat allemaal meegevallen. Hoop haar snel weer hier te spreken!