April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nogal wat ja... voornamelijk verdovingen omdat het een en ander gehecht moest worden, de bevalling zelf was -afgezien van het strippen- 'puur natuur'. Maar wel bijzonder pijnlijk..

Groetjes
    Man-van-Loeki :)

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Annabel:Ik had na mijn bevalling overal spierpijn :)

Elena komt bij dit warm weer nu terug rond de 4 uur :( Ik geef haar dan maar 135 ml want anders krijgt ze veel te veel binnen op 24 uur!

3. Niet meer actief

Annabel welkom hier.

Loeki, nogmaals gefeliciteerd.

En ikke?.... We hebben vannacht door kunnen slapen.
    gister hebben we alleen maar FV gegegeven. Vandaag de test, vandaag alleen maar bv. Als ze nu vannacht komt dan wordt het morgen weer een fv-dag.
    En.... ik heb gister de 1e echte glimlach gekregen.

En nu? Nu slaapt ze....
    Ik ben zo blij, ik ben zo blij.

4. Annabel, bij mij was het niet tussen mijn schouderbladen, maar een spier in m'n nek. VK zei dat dat van het persen kwam.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne wat heerlijk! Maar je meisje mag toch wel 1x komen 's nachts? Volgens mij is dat nog heel normaal hoor! Dylan krijgt 's avonds om een uur of 8, daarna rond half 2 en dan komt ie 's ochtends om 7 uur. We beginnen nou een beetje ritme te krijgen. Dylan bepaald, maar ik kan me hier heel goed in vinden. 07.00, 10.00, 14.00, 17.00, 20.00, 01.30. Dringt nou pas tot me door dat het nog maar 6 voedingen zijn :p

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Hier gaat het vandaag ook goed,het is de ene dag tegen de andere.Ze heeft deze morgen om 6u30 fles gekregen en is pas om 12u30 terug wakker geworden.Ze heeft haar eigen willetje! :)
    Bij Elena heb ik geen ritme,het wisselt constant,sommige dagen 5 voedingen soms 6,het is maar hoe zij het wilt!

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Taschke, het is hier ook zoals meneer de directeur wenst hoor! Maar over het algemeen komt ie ongeveer op die tijden.

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi hoi,

alles goed hier?

even tussen de drukte door wat te posten, dus ook geen tijd om terug te lezen.
    Ik las wel dat Loeki bevallen is, GEFELICITEERD meid geniet ervan.
    alle andere mama's die bevallen zijn uiteraard ook gefeliciteerd.

Ik zag dat jullie een leuke lijst hadden gemaakt als ik tijd heb zal ik hem verder invullen.
    groetjes marloes.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Loeki Nogmaals gefeliciteerd en we hopen je gauw hier te zien!

Annabel Fijn dat je ons hebt gevonden!

Janne Wat heerlijk dat je heb kunnen slapen, en mooi he de eerste glimlach!

Jopie Oh wat heerlijk dat dylan al bijna doorslaapt en 6 voedingen dat is super hoor!

Taschke Hier zit er helaas ook geen ritme in, maar ik denk dat het niet meer lang gaat duren, nu zitten er steeds vaker 4 uren tussen de voedingen!

Loesje Tot gauw!

10. Niet meer actief

Annabel leuk datje je hier meldt, mistte je al,
    nee ikhad daar geen spierpijn maar wel in mijn armen :D

Hier Jasmine drinkt 110 ml 6 keer en in de nacht ofwel 80 ofwel later in de nacht 50-60 ml, afh. vanhoe laat ze honger heeft.
    Ik denk dat het wel even duurt eer ik haar van de 7 voedingen af heb, meld zich keurig om de 3 uur over dag en dan is het onvermijdelijk :) :)

Loeki ook gehecht las ik minder he maar ja, volgens mij wordt het meerendeel ingeknipt of gescheurd of allebei zoals ik :oops:

11. Niet meer actief

Mijn meisje gaat zo uit logeren voor het eerst ze is nu precies 3 weken oud, ben wel benieuwd hoe het gaat vooral met mij, haar zal het wel goed gaan hihihi. Ben bang dat ik om 22 uur al aan de telefoon hang om te vragen hoe het gaat.

12. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    is er iets mis met je als je niet de hele tijd naar je kindje kijkt en niet verliefd bent?Ik vraag me dat toch af!Ik hoor iedereen altijd maar over verliefd op je kindje en ik blijf naar hem kijken.
    Ik heb dat niet...ik vind hem heel lief en mooi en ben blij dat hij er is maar verliefd...?
    is er nu iets mis met mij of zou het de moeheid zijn of ben ik te nuchter..?

13. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    ga even geen hoofdletters gebruiken want heb elena op men arm!

haar voedings ritme is echt vreemd bij zo warm weer!
    deze nacht fles om 02u30,'s morgen fles om 6u30 dan 12u30,daarna 15u30 en nu begon ze om 18u al te huilen,ik probeer het wat te rekken want tegen de avond komt er precies minder tijd tussen de voedingen :(
    tot nu toe lukt het,zolang ik haar maar op mijn arm heb :D

eef:volgens mij is er niets mis met je hoor!hangt volgens mij van persoon tot persoon af ;)

ik ben echt verliefd(of hoe men dat gevoel ook noemt) op mijn kindje en wil constant haar in het oog houden omdat ik overbezorgd ben,ik ben bang dat als ik terug ga werken ik terug depressief ga worden want iemand vreemd die op mijn baby let?Ik word gek van de gedachte alleen(en dat is ook niet leuk hoor :( )

ik ben kapot,oververmoeid maar als ze mij wakker maakt voor de nachtvoeding(wakker schreeuwt dus :)) en ze lacht zo lief naar mij als ik haar oppak dan vergeet ik die moeheid gewoon... :D

dizzy missy:rust dan maar eens goed uit(voor zover je niet teveel aan de telefoon dan hangt :D )

14. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    hahaaaaaaaaaaa,tis gelukt ze ligt terug in haar box te slapen,ben benieuwd voor hoelang! :D

15. Na een paar dagen warm weer heeft Gemma weer een soort van ritme gevonden. Zit nu ongeveer op 6,9.13.16.19,22 en 2 uur; allemaal BV dus geen idee hoeveel ml ze drinkt.
    We hebben een Doomoo seat gekocht en daar ligt ze nu heerlijk op te slapen. Ook als ze wakker is vindt ze dat prima; ze heeft een hekel aan plat op haar rug liggen als ze wakker is.
    Zijn net nog even snel met z'n drietjes zomerkleertjes voor Gemma gaan kopen. Wie koopt er nu t-shirtjes en luchtige broekjes in maat 50 als je in april uitgerekend bent? Ik niet in ieder geval.

16. Bijgewerkt op 28-04 om 19.05 uur

01 Meliske(22)Danischa*
    Geboortedatum: 19-01-2007
    Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm
    ------------------------------
    02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 26/04/07 3690 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 31-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml
    03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6
    uren
    Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml
    04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    05 Jopie(29)Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3970 gram en 52 cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 21-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7
    06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml
    08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4200gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 6 uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9
    11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: 3920gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 3-05-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 8 cc/ml

12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3558 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml
    13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    18 Punkey(35)Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: 3440gram en 51 cm Maat kleertjes: 56 Voeding:FV Volgende afspraak CB: 8 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 7 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml nutrilon Forte
    19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml
    20 Tascha(22)Joshua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3110gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:fv Volgende afspraak CB: 23.04.2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5 uren Aantal voedingen per dag: 7x100 cc/ml
    21 Victoria(27)Nils Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4225 gram en 55 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 soms 3 uren Aantal voedingen per dag: 6 a 7x90 cc/ml
    22 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: cc/ml
    23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 26/4 3140 gram en 54 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14/5 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 7
    24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    CB: ??
    Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren
    Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    30 Loesje(27)Dani Geboortedatum: 19-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3950 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    31 Vennetje(??)Sara Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    32 Annabel(29)Jando Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3745 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    33 Sandra1982(24)Devon Geboortedatum: 21-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    34 Elf(??)Dex Geboortedatum: 22-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3070 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    35 Loeki(29)Annika Geboortedatum: 27-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4100 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak

volgens mij is er na geboorte maar zo ongeveer gemeten. We dachten al dat ze langer was dan 50 cm. Volgens mij kan ze nooit 4cm gegroeid zijn in ruim 2wk tijd :confused:

17. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    hey Em,ik ga in de loop van de week shoppen.
    Ik heb ook niet veel zomerkleertjes in maatje 56.
    (inderdaad,ik had ook niet verwacht dat april zo warm ging zijn :))
    Ik ga geen 50 meer kopen want volgens mij is ze er over 2 weken uitgegroeid...(dat werd tijd na 6 weken :D )

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, doe je toch geen BV? Gewoon ff nieuwsgierig waarom niet :oops:

Ik kan geen t-shirtjes en korte broekjes maat 50 vinden :( Ik heb wat dunne lange broekjes. Thuis heeft Dylan overdag alleen een rompertje aan.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Eef, je bent niet raar hoor :p Ik ben ook niet verliefd op m'n kindje. Ben heel blij dat ie er is en ik vind hem echt lief. Maar ik kan hem rustig uit handen geven of lekker in z'n bedje laten liggen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ik heb nog wel shirtjes maat 50 die annika niet past

Deel Deze Pagina