Annabel:Ik heb tot ong.3 weken gevloeid.(de eerste week het ergste )Ik ben de pil terug beginnen nemen 3 weken na mijn bevalling. Ik was al terug ongesteld na 28 dagen! Dan was het bloed weer wat minder en dan was mijn pilstrip gedaan en hop..weer ongesteld Morgen begin ik terug met een nieuwe strip en sinds vandaag is het bloeden ook gestopt!eindelijk!Ik hoop dat vanaf nu alles terug normaal word! Dizzy:Sinds gisteren vraagt Elena voor haar avondfles NOG meer Ze kreeg al 160 ml,ik heb dan een fles klaargemaakt van 200 ml en ze heeft 180 gedronken.Ik geef haar echt wat ze vraagt want als ze nog honger heeft schreeuwt ze het hele huis bij elkaar. Ik zorg er gewoon voor dat ze niet meer dan 1 l per 24 uur krijgt. Tot nu toe lukt het en zit ik de ene dag aan 800 en de andere aan 900. Dus geef gewoon wat ze vraagt,als ze genoeg heeft stopt ze wel!
Het is idd best rustig hier.. wat natuurlijk ook niet heel gek is.. we hebben het allemaal verschrikkelijk druk.. Hier alles goed.. wil beginnen met kolven, maar vind het best moeilijk: wanneer moet ik dat doen, CB gaf aan tussen voedingen door of de resten nadat ik hem gevoed heb. Wel veel werk.. Zijn er al dames die begonnen zijn met kolven, Dientje geloof ik wel he vanaf het begin. Moet je dat kolfapparaat elke keer steriel maken? Gefeliciteerd Taschke!
feestvieren? nee dank je...ben enorm oververmoeid en barst van de hoofdpijn!(zal de ouderdom zijn ) Ik kruip gezellig met mijn man vroeg in bed deze avond van het moment Elena slaapt! We hebben het wat gevierd vandaag,taart gegeten,..zo de normale dingen
Hier alles goed, BV gaat iets minder lekker, Annika valt nog steeds af nu bijna meer dan 10%. Probleem zit hem niet bij haar maar bij mij. Ik produceer melk voor een baby van 6 maanden en daardoor krijgt ze veel te veel voormelk en zit haar buikje vol voor ze bij de vette melk komt. Nu moet ik dus voor het voeden 5 minuten kolven. Dan kolf ik in ongeveer 5 minuten zo'n 20 tot 40 cc melk, daar doen de meeste vrouwen een dag over zijn de kraamhulp. "Dit is niet normaal." riep ze toen ik vanmiddag ging kolven. Nu maar hopen dat ze snel aan gaat komen. Met mij zelf gaat het redelijk, de hechtingen doen zeer en ik mag nog steeds mijn bed niet uit, alleen voor wc en douche. Ik heb ook veel last van hoofdpijn door het bloedverlies en ik kan dus erg weinig. Taschke gefeliciteerd met je verjaardag.
Taschke van harte gefeliciteerd! geniet maar samen met u man van deze dag.... en trouwens bedankt voor u verhaal allé dat belooft dus nog tijdje te gaan...het rare vind ik gewoon de ene dag veel en dan weer bijna niks.. maarja tegen dat alles beetje terug op zijn plaats zit.... Annabel
Annabel:dat had ik ook hoor.de ene dag veel de andere weinig,en op het moment dat het minder was dacht ik eindelijk,tis gedaan en dan de dag erna wast weer vanda... Ook als ik veel rondliep kwam er ook meer bloed dan als ik platlag! Ja Loeki,die hechtingen gaan toch nog even zeer doen...Ik herinner mij nog goed dat ik niet kon zitten In bed klimmen was een ramp!Dat was bij mij erger dan de bevalling zelf!!!! Ben toch wel stiekem blij dat ik een week in het ziekenhuis moest blijven,kon ik tenminste beetje op krachten komen! Zelfs nu als ik op mijn paard zit voel ik het toch dat ik gehecht ben hoor
Bijgewerkt op 30-04 om 18.38 uur 01 Meliske(22)Danischa* Geboortedatum: 19-01-2007 Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm ------------------------------ 02 Dientje(20)Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 26/04/07 3690 gram en 51 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 31-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml ------------------------------ 03 Taschke(22)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 19/04/07 3740 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV NAN AR Volgende afspraak CB: 15-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5-6 uren Aantal voedingen per dag: 5x170 cc/ml ------------------------------ 04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 05 Jopie(29)Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3970 gram en 52 cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 21-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3550 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 03-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 uren Aantal voedingen per dag: 6x110 cc/ml ------------------------------ 08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3700 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 4200gram en 55 cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 9 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 6 uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:BV Volgende afspraak CB: 9-5-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 uren Aantal voedingen per dag: 9 ------------------------------ 11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: 3920gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 3-05-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 8 cc/ml 12 Jantina(32)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3558 gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2-4 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml ------------------------------ 13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 18 Punkey(35)Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: 3440gram en 51 cm Maat kleertjes: 56 Voeding:FV Volgende afspraak CB: 8 mei Gemiddeld aantal doorslaap uren: 7 uren Aantal voedingen per dag: 8x100 cc/ml nutrilon Forte ------------------------------ 19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: 3940gram en 52cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 09-05-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3,5 uren Aantal voedingen per dag: 7 cc/ml ------------------------------ 20 Tascha(22)Joshua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: 3110gram en ?? cm Maat kleertjes: 50 Voeding:fv Volgende afspraak CB: 23.04.2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 5 uren Aantal voedingen per dag: 7x100 cc/ml ------------------------------ 21 Victoria(27)Nils Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4225 gram en 55 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: 56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4 soms 3 uren Aantal voedingen per dag: 6 a 7x90 cc/ml ------------------------------ 22 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: cc/ml ------------------------------ 23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: 26/4 3140 gram en 54 cm Maat kleertjes: 50 (-) ( Voeding: BV Volgende afspraak CB: 14/5 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 2,5-5 uren Aantal voedingen per dag: 7 ------------------------------ 24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 27 Ellenoor(41)Indra Sophie Geboortedatum: 15-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3000 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 28 Eyerish(30)Ambra-Lynn Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3990 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 29 Zorra(28 )Geheim Geboortedatum: 17-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 30 Loesje(27)Dani Geboortedatum: 19-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3950 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 31 Vennetje(??)Sara Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 32 Annabel(29)Jando Geboortedatum: 20-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3745 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 33 Sandra1982(24)Devon Geboortedatum: 21-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 34 Elf(??)Dex Geboortedatum: 22-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3070 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml ------------------------------ 35 Loeki(29)Annika Geboortedatum: 27-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4100 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
Nou ik moest het ook wel even verwerken en toen ik vanmiddag klaar was met de laatste zin waren er toch wel even tranen hoor.
Loeki, dat is heel begrijpelijk. 't Is niet niks zeg. Ik hoop dat je vanaf nu echt kunt gaan genieten! Hier ligt de kleine man lekker in z'n bedje. De grote man is koninginnedag aan het vieren. Dus deze mama gaat zo gestrekt!
Taschke Gefeliciteerd! Oempje Ja dat klopt ik kolf al vanaf het begin, het is wel zwaar om steeds te moeten kolven hoor, ik denk ook dat ik ga stoppen met bv. Loeki Het is normaal dat een kindje de eerste week afvalt vanaf de 2e week moeten ze aankomen. Ik kolfde ook 40 cc in 5 minuten hoor en 80 uit 2 borsten maar dat was wel met een electrische kolf, nu niet meer en moet er veel langer over doen, in het begin ging de bv zo lekker maar nu...
Dat klopt wel, maar het mag niet teveel zijn. Als het meer als 10% is, moet je volgens mij aan de bel trekken.
Ja Dientje het lijkt me idd veel werk. Maar wil het wel blijven volhouden, ik hoop iig 6 mnd. Pff heftige bevalling Loeki, moet het nog aflezen...
Ja oempje het is zekers zwaar, maar ik ga de moed nu nog niet opgeven ik wilde graag tot 6 mnd bv geven alleen denk ik niet dat dat gaat gebeuren.