April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    HEt gaat met een doekje niet weg, heb dit net geprobeerd.

Wel jammer hoor Dientje, maar zo krijg je rust en dan is het voeden in een keer ook een heel stuk leuker. Vond ik in ieder geval. Je moet doen, waar jij je goed bij voelt.

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    tascha:ik geloof dat je bij spruw dan iets medicatie moet geven dus zou toch eens naar de arts gaan...

Dientje:Je moet doen waar jij je bij goed voelt!Ik heb zelfs nooit borstvoeding gegeven;Ik heb het wel 1 keer geprobeerd maar had bijna geen melk en Elena kon niet goed drinken en ademen tegelijk.
    Ik heb er eigenlijk geen spijt van!

eef:Op dat gewicht mogen ze dat al zeker hebben hé :D

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Tascha je kan dactarine-gel kopen bij de apotheek (ik weet niet zeker of het op recept gegeven moet worden)
    Dat kan je dan 4x per dag op de speen doen.

4. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Hoi Dientje: Jij weet voor jezelf wat de beste beslissing is.
    Het moet wel haalbaar zijn toch! Er zal vast een last van je schouders vallen!
    Enne 6 weken kolven en voeden vind ik al heel wat.
    Ik kolfde ook en vond het na 2 weken al niet meer te doen!
    Er kwam ook niet genoeg..

@Tasha: drinkt hij ook moeilijk, laat hij vaak los enzo? En zit het alleen op zijn tong dan? Ik heb ook eens getest met een doekje en moest best hard boenen hoor voordat het (melkrestant) eraf kwam.
    Sterkte ermee, en hopelijk is het niets!

@Taschke: En? Hoe is het nu met Elena?

Hier alles redelijk....drinken gaat wat langzamer de laatste tijd..val ik soms bijna in slaap ZZZZZZzzzzzzz
    Maar de krampjes zijn er gelukkig bijna niet meer. Maar ik klop het af! :)
    Want dan zal je zien dat het straks weer begint!
    Ik wou dat ik al fit genoeg was om de kinderwagen naar beneden te tillen... :cry: Ik zit hier maar elke dag te wachten tot mijn vriend thuis is.
    :rolleyes:

5. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Oja ik heb weer een nieuw fotootje geplaatst! Ja sorry hoor, ik pronk graag met haar!
    hihihihi :oops: :oops:

6. Niet meer actief

Dientje, je hebt gelijk hoor! Goede beslissing!
    En ik heb nog wel een setje voor bij die kolf :)

Tascha, Zover als ik weet moet je met spruw even de h.a. bellen.

Evon, wat een scheetje is het toch!
    Kan je je vriend niet de kinderwagen vast beneden laten zetten? Dat jij alleen Merle hoeft te tillen?

Kim heeft net gepoept... Jippie! Laxeerspul deed goed zn werk zeg! Kimmie heeft weer een tevreden grijns, gelukkig maar! (mocht het iemand boeien dan)

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Evon Wat een pracht meid is Merle!

Mo Gelukkig werkt het laxeermiddel, geniet maar weer lekker van je tevreden meid!

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat mag toch zeker ook met zo'n mooi meisje :p

Mo, fijn dat Kim weer tevreden is. Het zal voor jullie beide een opluchting zijn ;)

Tascha, morgen idd even langs de ha.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Heb vanmiddag toch nog even de nachtdokter gebeld om te vragen of het kon wachten tot morgen of dat er nu wat aangedaan moest worden. Ik he nu inderdaad spul mee gekregen wat ik 4 per dag in izjn mondje moet spuiten en hier ozu het mee weg moeten gaan. Hij heeft er gelukkig niet heel veel last van dus dat scheelt en hij ligt nu weer heerlijk te slapen.

10. Niet meer actief

Gelukkig maar Tascha! Goed dat je gebelt hebt!

11. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    ik typ even zonder hoofdletters, ben ayyoubje aan t voeden.

dientje, als je t echt niet meer trekt, is het beter om te stoppen, dan om er aan onder door te gaan. lijkt me ook niet fijn voor de kleine.

tascha gelukkig heb je gebeld, kan best vervelend zijn volgens mij, die spruw. hopelijk gaat t snel weg.

evon dat heb ik ook met die kinderwagen, zoooo irritant. we hebben een hele smalle trap en beneden geen ruimte om hem daar te zetten, dus het is elke keer op en neer. en idd nu ben ik ook afhankelijk van mijn man. maar hopelijk kan ik t snel zelf. mooie foto's, wat een poppetje, die wangetjes echt supersweet!

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!
    Hier een lekker rustig nachtje mn vriend is er snachts uitgegaan.
    Ik wil Thyron 1 fles minder geven zodat hij dan misschien langer doorslaapt, alleen liep het een beetje anders.
    Thyron heeft van half 9 savonds tot 01.00 geslapen en toen kwam hij heel leuk weer om 04.00.
    Ik ben benieuwd of het vandaag wel gaat lukken!

13. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Dientje:Het lukt mij ook niet om die nachtvoeding weg te laten :)
    Ik zou zeggen blijven proberen! :D

Heb net gebeld naar de kinderarts.Morgen om 16u30 een afspraak.Ben benieuwd!

14. Niet meer actief

Jasmine heeft de hele nacht gespookt en nu ligt ze lief te slapen, hoe krijg ik nou het ritme dan dag en nacht bij haar omgekeerd want het begint me zelf nu wel af te breken, overdag bezoek en huishouden en haar voeden en verschonen en alle andere sociale dingen, en in de nacht maar 3 uur slapen zo hou ik dat niet zo lang meer vol :( gelukkig is Jer best wel sterk en weinig slaap gewend want als ik dit helemaal alleen moest doen lag ik al om.

15. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Dizzy, misschien moet je iets met de voedingen doen, verschuiven zeg maar? Mooie naam trouwens! Mijn echte naam is Yasmina ;)

16. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Amai zeg,Elena is nu al wakker van 7 u.
    Ze heeft haar fles gehad van 170(bereid),en begon na een uur weer te huilen,sabbelen op alles wat ze vastkrijgt...Heb weer 3 uur met haar op mijn arm rondgelopen en de speen in haar mond gehouden(ze is zo enthousiast met haar speen dat die er altijd uitvliegt)
    Ik heb het tot 10u30 kunnen uitstellen en haar dan een fles gegeven.Ik had 210 ml (bereid)gemaakt en dacht:zal wel zien wat ze uitdrinkt...jaja...alles dus!Nu ligt ze in haar box gewoon rond te kijken.

17. Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij.

Frummel krijgt Bv, maar heeft nu elke nacht verschrikkelijke buikkrampen ( en gister ook overdag), wat kan ik er aan doen?

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Janne, met bv cinababy proberen. Zijn homeopatische druppeltjes van vsm. Ik ben over gegaan op nutrilon Omneo maar is met bv natuurlijk geen optie. Ik zou die druppeltjes even proberen. Hoop dat dat helpt.

Met Joshua gaat alles super. Maar ook ik krijg die nachtvoeding er nog niet uit. Hij krijgt nog steeds 7x100cc. We hebben al geprobeerd om de 24.00 uur voeding naar 135cc te doen in de hoop dat ie dan 's nachts geen honger krijgt, maar dit hielp ook niet. Dus ik doe dit maar niet te vaak, want dan krijgt ie teveel binnen. Misschien binnenkort toch maar even met het consultatiebureau overleggen. Maar hij komt om 24.00 uur en om 04.00 uur en daarnma weer om 08.00 uur, dus hier is het uit te houden. Ik doe de 24.00 uu rvoeding en mijn man de 04.00 voeding want die moet dan toch gaan werken, dus blijft hij gelijk wakker. Zo is het echt te doen.

19. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    hier is die mevrouw van kind en gezin net buiten.
    Jando weegt nu 3,900kg en is dus op 1 week tijd 330 gr bijgekomen, flink é.
    Vannacht heeft ie terug geslapen van 23u30 tot 6 uur.

taschke die voedong is zeker te licht hoor voor u meid!

kga jullie laten want zijn flesje is klaar en Jando roept erachter :)

Annabel

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wist niet dat jullie hier al aan het kletsen zijn :oops:
    Vanaf nu zal ik hier ook gaan posten :)

Zo even met de kinderen een stukje wandelen, lekker weer 8)

Deel Deze Pagina