April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden!

Het gaat beter met Kim! Gelukkig!

Ze is nog wel wat ziekjes en huilt heeeeel snel, maar er zit vooruitgang in. Gelukkig maar.

Morgen ben ik er weer. Ik moet nu met de hond naar het bos. Duimen jullie voor me dat t droog blijft?

O ja, meliske. Ik heb een kleine 15 pagina's terug gevraagd of je de 30e september kan.

Ook aan Dientje, Zorra en Janne (die kan ook)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :cry: ik geloof dat Jaap ruzie met me heeft :cry:

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    oei :( Dat is niet zo leuk hé Heeft ie er een reden voor?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was me van geen kwaad bewust toen ik Annika ging verschonen, toen ik beneden kwam was hij enorm pissed, reden: ik had de afwasmachine niet uitgeladen en nu moest hij het doen :confused: toen brak mijn klomp, want ik denk dat ik de afgelopen maanden wel 25 keer met hetzelfde feit te maken gehad hebt en dat heb ik dan maar iedere keer geslikt. Vorige week nog, ik was moe en hij bood aan de afwaschine uit te laden en ik moest maar lekker een badje nemen, ik helemaal happy, de volgende ochtend was er helaas niets gebeurt en kon ik alsnog de keuken zelf opruimen en nu moet IK me ineens schuldig voelen omdat ik de keuken niet opgeruimt heb. Wat moet ik hier nu mee? Ik heb de neiging om Annika op te pakken en weg te lopen, echt ben nu zo boos op hem. Hoe maak ik hem duidelijk dat hij me pijn doet met dit soort opmerkingen.

5. Niet meer actief

Ach Loeki, die Jaap snapt er niks van he, ik zou je helaas niet kunnen zeggen hoe je het moet gaan aanpakken, rot voor je, misschien een taart in zijn gezicht (probeer je toch maar een beetje aan het lachen te maken :) )

6. Niet meer actief

ben weer bij met lezen, morgen weer werken ben benieuwd of ik dan ook 20 blz mag lezen naderhand :eek: .

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Misschien moet je hem gewoon zeggen wat je net hebt opgeschreven. Gewoon duidelijk.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :) :) dat is je dan gelukt :) :) :)

Denk echter dat hij dan helemaal ploft. Ik krijg nu de silent treatment, hij trekt wel weer bij. Helaas moeten er eerst veel traantjes aan mijn kant vloeien.

9. Niet meer actief

Nou gelukkig lach je dan weer ;) , ik zou trouwens wel effe een fotootje willen als je dat ooit doet, ik heb vroeger in supermarkt gewerkt en daar heeft ooit een klant een collega van mij een taart in haar gezicht geduwd omdat hij ergens geen korting op kreeg arme meid helemaal onder de slagroom, maar ik moest wel erg lachen :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat wil ik ook wel eens zien Missy, taarten gooien lijkt me leuk, maar niet als ik ze zelf met veel moeite gebakken heb.

11. Niet meer actief

Tja dat was eenordinaire slagroomtaart van de super dus niet zo'n mooie lekkere (uitziende) taart van jou.

Ben offline ga hier nog even opruimen tot morgen :D

12. ow lekker ja, mannen die dan de silent treatment doen. Kan ik echt NIET tegen als die van mij dat doet :( Dan moet ik eerst janken voordat we het uit kunnen praten. En dan blijkt er altijd iets anders nog achter te zitten.
    Want tsja, wie kan er nu zo pissed zijn over een afwasmachine alleen.....

Loeki lucht je hart maar lekker hoor!
    Ik hoop dat het snel over is.

Ga nu snel naar de Cesar. Gemma krijgt nu een flesje. Dat tankt ze als een dolle leeg trouwens.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kreeg net een mailtje van VSM

Moest gelijk aan Kim denken, misschien heb je er iets aan Mo.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn moeder belde dat ze donderdag komt ... maar hoopte stiekem dat dat het toch niet zou zijn.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hij is al weer bijgetrokken geloof ik, taartgooien is niet meer nodig.

16. Niet meer actief

Loeki, Wat ontzettend onredelijk van Jaap zeg!

Alsof je de hele dag op je gat zit met een boekje...
    Moet hij eens proberen, de hele dag voor Annika zorgen en dan ook nog een huishouden zien te runnen...

Bedankt voor het stukje van vsm. Ik ga het morgen iig overleggen met de kinderarts. (als ik daar niet naartoe had gehoeven, had ik al bij de HA gezeten hoor)

Ik wil steeds teruglezen, maar kom niet verder dan 1 pagina. Morgen heb ik weer een late dienst. (nee, geen nacht, knap he) Dan zal ik zeeen van tijd hebben om terug te lezen. (hoop ik)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je iig iets te doen Mo. :p

18. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hallo,

Hier ben ik ook weer eens. Druk druk druk. Zaterdag hadden we 2 verjaardagen, 1 in Friesland en 1 bij de buurvrouw.
    Zondag hebben we het plafond gewit en zijn we begonnen met het latexen van de muren!
    Van de week zal de nieuwe tussendeur wel komen, dus die moet dan ook nog in de verf (net als de rest van de kozijnen e.d).
    Maar ja.........je moet er wat voor over hebben he?!
    Ik las iets over een fotoshoot in Anne Geddes style.......wat is het verhaal erachter?
    Heb geen zin om terug te lezen hahahaha:):)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We zijn gevraagd voor een fotoshoot met alle aprilbaby's, in september in Zaandam.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :cry: ik heb in Annika haar duimpje geknipt :cry: zo zielig. Nageltjes zijn ook zo verdomde klein.

Deel Deze Pagina