April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Och, arme Annika. Arme Loeki.... Jij hebt er vast meer last van dan Annika. Ik knip de nageltjes altijd als Dylan slaapt. Dan bewegen z'n vingertjes niet zo.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat deed ik ook en toch ging het mis. :cry:

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hoi meiden , ben ik weer. Het gaat weer wat beter met me, na een paar nachten maar 1x eruit ben ik weer wat opgeknapt. Ook snap ik nu waarom ik zo emotioneel elke keer was, door het BV geven verbruik je meer B12 en aangezien ik niks uit mn voeding opneem en elke maand een injectie moet, kwam ik nu tekort door het vele geven. Ik spoot al meer dan anders maar blijkbaar nog net niet genoeg (van een tekort krijg ik o.a. last van oververmoeidheid en emotionele buien), vandaag mn injectie weer gehad en hopelijk voel ik me snel beter.

PRDM, gecondoleerd met het verlies van Sabrina's schoonvader, veel sterkte toegewenst.

Bo, ik ben erg nieuwsgierig wat er op 30 september gaat gebeuren, ga je emigreren naar Italie?

Taschke, wat fijn dat het beter gaat met Elena, ik moet altijd glimlachen als ik jouw verhaaltjes lees, je kan zo heerlijk verliefd over je kleine meid schrijven.

Pientje, heeft Jennifer vrijdag haar laatste schooldag? Geen heen en weer gereis meer naar school voor 6 weken. Wat een leuk broekje heb je gehad voor Jason :) Is het echt een roze poedel die er op zit? :) Ik vroeg me bij het zien van die foto al af wat dat roze was. Toch denk ik dat het niet een goedkoop broekje is geweest, staat er geen merkje in? Ben ik wel benieuwd naar. Misschien is er een gek op MP die het graag wil hebben? :)

Natanya, druk aan het klussen zo te horen. De fotoshoot in Anne Geddes stijl zal dan plaatsvinden in Zaandam, een vrouw die foto's als hobby heeft wil graag een grote groepsfoto van baby's maken en een vriendin van haar vroeg of de april mama's misschien interesse hadden. Dit is in ieder geval haar website:
    http://www.jekindopdefoto.nl/

Loeki, is de ruzie met Jaap helemaal over. Weet je nu ook of hij echt boos was om de afwasmachine? Of zat er iets anders achter?

Mo, ik heb je een PB gestuurd met mn emailadres.

Janne, jeetje wat moet jij je rot geschrokken zijn. Rot kussen! Wat een geluk dat je haar hoorde zeg. Ik kreeg echt meteen de koude rillingen over me heen, wat als je haar niet had gehoord, pfff daar wil ik echt niet aan denken.....En dan te bedenken dat er mensen zijn die een babyfoon niet nodig vinden, nou ik vind het maar wat prettig, en je ziet maar waar zo'n babyfoon goed voor is.

Oke, en nu weet ik het niet meer :)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki knip je met een schaartje of een nagelknippertje? Met een schaartje knip je nl. sneller mis.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik knip Dylan altijd met een schaartje. Gaat altijd goed. 1x met een knippertje, en gelijk z'n teen eraf geknipt! (nou ja, een klein velletje)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik gebruik een knippertje. Ja zorra het is bijgelegd, weet alleen niet zeker of het om de vaatwasser ging.

IK hoop voor je dat je je nu beter gaat voelen met je B12-injectie.

Bosi gaat niets doen op de 30e hoor :) de 30 sept. willen we de meeting houden, wat en wanneer Bosi iets gaat doen houdt ze nog even stil.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zorra, fijn dat het weer wat beter met je gaat, en dat je zoontje je wat meer slaap gunt!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jaap is wƩƩr standby deze week en dan over twee weken weer. Nu laat Annika ons eindelijk doorslapen, heb ik weer die stomme pieper naast ons bed :evil:

9. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Las hier ergens iets van koorts...maar weet niet meer over wie het ging :confused:
    Elena had na haar spuitjes ook 38.9 graden.Heb haar gewoon een zetpil gegeven,badje ingedaan en een uurtje later opnieuw temperatuur genomen.Het was al wat minder. :)
    Als die hoog was gebleven en als ze nog andere symptomen had was ik naar de dokter gegaan maar de kinderarts had ook gezegd dat het na een spuitje normaal is....

Ja Loeki;mannen :x

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zou de pieper met Jaap en al op een andere kamer leggen!

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb net nog even op de datumprikker van Mo gekeken (en een kleine aanpassing gedaan). 29 juli is een betere datum dan 30 sept. 86% is dan beschikbaar.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Even op de datumprikker kijken

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    21 juli is ook beter dan 30 september.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En dat is allebei veel sneller. Vind ik eigenlijk wel leuker :p

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We kunnen in juli naar de dierentuin en in september de fotoshoot doen.

Zetten we een duidelijk zwangere Meliske lekker tussen onze kids. Lijkt me heel speciaal.

16. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    O wat een leuk idee zeg van die fotoshoot!
    En Zaandam is voor ons ook wel te doen, en op een zondag.....ideaal!
    Maar wat gaan ze met die foto doen dan? Kunnen we die kopen dan? Lijkt me wel leuk!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik moet wel een eind rijden voor de shoot, maar lijkt me idd wel heel erg leuk.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja! Als Meliske dat tenminste ook leuk vind.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Annika ligt al weer een uurtje te pitten en deze mama gaat er lekker achteraan.

Iemand tips tegen het lekken, want ik word nu weer drijfnat wakker iedere ochtend.

- compressen schuren 's nachts te veel
    - borstschelpen blijven niet zitten en werken ontstekingen in de hand
    - Lilypadz houden de tepels nat en dus gevoelig voor kloofjes.

:( Ik kan niets meer bedenken.

Deel Deze Pagina