Loeki, ik denk dat tijd de enige remedie is. Als je lijf eraan gewend is dat Annika niet meer 's nachts komt, zal het lekken ook wel minder worden.
Ik hoop het echt, want mijn bed word zo koud van al dat vocht, het gaat niet om een paar druppels, maar ik denk snel dat ik 150 tot 200 cc melk lek. Maar overdag lek ik ook en dan weet mijn lichaam toch wel dat Annika om de 3 uur komt.
voor de dames die mee gaan op de meeting: Wat zijn jullie echte namen? Lijkt me wel makkelijk om te weten De mijnes is gewoon Almira (je mag ook AL zeggen hoor, of zoals Jan me altijd noemt: Miertje)
Voorstel rondje? Haha, nou die van Jopie staat in haar onderschrift en de mijne is ook al wat keren te sprake geweest, Nienke
Dag dames, Ik denk dat jopie redelijk in de buurt zit van wat er eventueel gaat gebeuren, Maar goed, het is inderdaad iets wat ik heel graag wil. De 29e wordt voor mij wel lastig, we hebben een verjaardag. Maar goed, misschien kan mijn vriend ons ( isabella en mij) ophalen en dan naar de verjaardag rijden. Ik wil het echt niet missen. Almira: mijn naam is Bo ( voor mijn volledige naam mag je pb'en) Ik heb ook niks van sandra gehoord.