April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Das duidelijk het Tascha! :D

Ik kijk al vanaf het begin en vindt het zo jammer dat het is afgelopen!
    Keek ook altijd vrijdag avond maar daar hebben ze de laatste paar afleveringen niet laten zien he!
    Het stopte zomaar van de een op de andere dag.

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Nee hoor, kringspier is vrij rekbaar, zo'n kleintje is ook nog wel ontspannen....

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Zorra zo een lach!
    Ik denk dat ik binnekort ook even een filmpje ga maken is wel leuk, heb nu alleen nog maar foto's.
    Oja Ik zat laatst de film te kijken dat Thyron voor het eerst naar huis mocht, de tijd van de couveuse en alles spookte meteen weer door mn hoofd.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :oops: ik het ook eerst het puntje er ingedaan :oops:, maar ik moest eerst dat rot ding doormidden snijden, waardoor de helft al verkruimelde :(

Annika piept nog steeds, och wat was ze overstuur zeg, zo ken ik haar niet. Ze ligt nu in ons bed te slapen, want iedere keer als ik haar neerlegde begon ze weer te brullen en wilde ze vastgehouden worden.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika eindigd in bed 's morgens altijd met haar hoofdje tegen het hoofdeind :( ze werkt zich helemaal op.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    in de bijsluiter van de zetpillen staat dat eerst het puntje naar voren moet.

7. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Dientje:
    :oops: ik heb al 2 bandje van 90 minuten vol gefilmd en ben halverwege het 3de bandje! :oops:

8. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Ik moet volgende week met Lucas om zn eerste prikjes. Jan gaat gelukkig mee want ik kan dat echt NIET zien.

Hoop dat hij het goed doorstaat

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een harde schijf, geen idee hoeveel daar al op staat UUUUUUUUREN volgens mij

10. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    leuk he alles vast zetten op band/dvd
    Als je dan terug kijkt zie je echt dat ze veel veranderd zijn he!

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Maar das toch niet echt..euh hoe zeg je dat...kindvriendelijk?
    Of ben ik nou een zeur? :)

12. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Er ligt hier een heel vrolijk jongetje in de box!
    Wat kan ik toch verliefd zijn he!

13. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Hij zat bij mijn zusje op schoot mee te kijken

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou er zijn ook een heleboel kinderprogramma's die ik niet zo kindvriendelijk vind, dus waarom geen Charmed kijken, het goede overwint het kwade, welke les willen we onze kinderen nog meer leren :)

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een zetpil is juist gemaakt om eerst het puntje naar binnen te doen :( , ik snap wel dat het niet zo snel terugkomt als je eerst de stompe kant doet, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet :oops: Ik doe iig eerst het puntje wat laten smelten onder de warme kraan dan gaat ie er makkelijker in en dan er goed in duwen en de billetjes even dichtgeknepen houden en dan komt ie er ook niet meer uit (heb ik iig nooit gehad)

Dientje, als ik de couveuse films bekijk van mn dochter komt ook alles weer terug, ik kan er nog steeds moeilijk naar kijken. Vooral de stukjes waar je ziet dat ze veel pijn heeft, ze trok echt van die verbeten gezichtjes en wilde huilen maar kon niet vanwege de pijn door de drains. Het zal altijd bij je blijven.....

16. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    meiden ik heb nog niet zo heel lang geleden een cursus medicatie delen gehad voor mijn werk en daar is ons echt duidelijk geleerd het puntje als laatste naar binnen te duwen :oops:
    Kwaad kan het niet om het anders om te doen!

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    waarom moest ie door midden?

18. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ik vind op ned 3 nog wel leuke kinderprogramma's maar Jettix (oid :oops:) vind ik afschuwelijk :(

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra en Dientje, ik kan me helemaal voorstellen dat die beelden heel veel herinneringen oproepen. Wat naar dat je dochtertje zoveel pijn gehad heeft Zorra, ik vond het vertrokken gezichtje van Annika vanmiddag al moeilijk, je voelt je machteloos, want je kunt er echt helemaal niets aan doen.

Puntje eerst zachtmaken onder de kraan, die zal ik onthouden, nog tips om dat ding fatsoenlijk door te snijden, want als ik er een halveer kan ik de andere helft weggooien, die verkruimeld gewoon. Toch zonde van de zetpil, niet dat ze nou zo verschrikkelijk duur zijn, maar €2,50 per 10 is nou ook weer niet zo goedkoop dat ik ze zomaar weggooi.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kon alleen 120 mg krijgen en ik mocht van het CB maar 60 mg geven.

Deel Deze Pagina