April 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dientje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha idd missy, ach nog 3 meiden en we kunnen massaal naar hier ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik zap ook nog een beetje tussen deze twee fora. Volgens mij kunnen we ons oude topic op 2007 pagina's sluiten

3. Niet meer actief

Dat zou danook wel bijzonder zijn 2007 paginas vol geklets met ons lief en leed :) :)

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    dientje bedankt om het lijstje aan te passen.

Hier gaat alles goed, Jando slaapt nu al de ganse dag tussen zijn voedingen door en dit om de 4 uur.

Heb vandaag na het toilet bezoek bij het afvegen een draadje bij gehad, heb er niks van gevoeld vraag me af hoeveel er nu nog inzitten...vanavond ne keer aan ventje vragen.
    Het enige wat ik al beu ben is het vloeien nu al 14 dagen amaai dat is nu iets wat ik 9maanden niet gemist heb ;)

Annabel

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mieden ik ga even naar mijn ouders.
    vertellen dat ik weer zwanger ben :)
    mijn moeder weet het al, maar mijn vader,zusje en haar vriend nog niet.
    Hun zijn de enige die we het vertellen, ook me schoonouders niet, omdat de band met mijn ouders zo hecht is, kan ik het gewoon absoluut niet stil houde.
    Ben benieuwd hoe ze reageren...

tot straks meiden!

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    succes melis en ze zullen ook een gat in de lucht springen....
    tot later,
    Annabel

7. Niet meer actief

Melis, heel veel succes! en idd wat zullen ze blij voor je zijn!

Loeki, Dan moet je niet gaan kopieren he! Zit ik alles 2 keer te lezen! :)

We zijn nu wel bijna op de 2007? Hoefden nog maar 7 pagina's toch? We moeten de jongentjes ook blauw maken hoor! Is er denk ik bij ingeschoten...

Annabel, wat heerlijk dat Jando zoveel slaapt!
    Kim is echt de hele dag wakker! Maar ze is niet vervelend ofzo, dus ook niet erg.

O meiden ze begint te lachen, ik ben zoooooo verliefd... Ze is echt zoooo leuk! Reageert ook geweldig op mn kleine kusjes. Ze is lief.
    Alleen de kusjes van Thea vind ze vies! haha je lacht je slap.

8. Niet meer actief

shit ben ik heel die dodenherdenking vergeten...
    Ik was wel stil, want ik zat hier... :)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was wel stil, maar de grasmaaier van mijn buurman niet :evil:

10. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Zo meiden hier ben ik weer eens,
    het was deze week echt vresselijk rommelig:S
    Britt die komt tegen woordig om de 4 uur, en snachts nog maar 1 x...zit nu op 7 voedingen dus dat is allemaal wel lekker...Maar zins ze met de nacht maar 1 x komt vertikt ze het om smiddags teslapen:(kan dus net niks doen...voorheen sliep ze buiten in de wagen maar dat wil ze ook niet meer,ja allees als we wandelen..
    Ze wil dan graag alle aandacht en kan dus net niks doen...in de box liggen houd ze 20 min vol en langer niet. De radio iets harder aan wil wel is helpen want dan is ze rustig. Maar slapen ho maar.
    Ik ben nu dus deze week begonnen net de 3ren..
    rust...regelmaat en rijnheid...met de hoop dat we een beetje de regel er in kunnen gaan krijgen;)
    Ook baker ik haar in zins een paar dagen en dit werkt vooral snachts erg goed. Ze gaat soms met gemak 5 uur door. Ik zie dat jullie de ;ijst weer aangepast hebben...mijn voedingen zitten op 7x 120cc.....om de 3 a 4 uur. Voor de rest is er nog niet veel veranderd.
    Nog 1.5 week en dan is het onze eerste moederdag...Ik zie er een beetje tegen op
    Ik die haar eerste moederdag heeft, maar ben mijn eigen moeder verloren 29 december en denk dat ik die dag toch rg verdrietig zal zijn.
    Maarja we zullen wel zien!

Fijne avond meiden.
    zal zo eerst is even terug lezen want daar was ik nog even niet aantoe gekomen.

Groetjes jantina

11. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Annabel:dat vloeien kan nog wel even duren,bij mij is alles terug normaal :D

Mo:Leuk hé dat lachen!Elena begint nu ook geluidjes te maken!Ik smelt er gewoon van :D

Meliske:ze zullen wel heel blij zijn hoor!

Loeki:ik heb ook al gehad dat zelfs met de fles ,melk in Elena haar gezichtje spuit!Denk dat ik het erger vond dan zij!

Elena heeft goed geslapen tot 15 u,is nu weer al de hele tijd wakker!
    Heb haar testrak mee genomen op mijn arm naar de paardenstal.Ze vond het geweldig!Zo met grote ogen rondkijken!Ze kan haar hoofdje heel goed alleen rechthouden en dan maar rondkijken naar alle kanten en af en toe een geluidje maken! :)

12. Niet meer actief

Jantina dat is ook heftig zeg zelf moeder worden en dan zo kort ervoor je eigen moeder overleden tjee, meid sterkte het zal je dan nu ook wel veel doen en met moederdag zeker denk ik.

bambino is begonnen met regulaire weeen dus die kan zich snel hoop ik voor haar bij ons hier voegen

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou meiden, ik ben weer terug.
    Mijn moeder was het dus al.
    Mijn vader, zusje en haar vriend reageerde heel blij natuurlijk, waren blij dat het weer raak is, maar ook behoorlijk terughoudend, vooral mijn vader. Die uit zich nooit zo goed, maar je merkt heel goed aan hem als er iets is ofzo. Dus ik merkte gewoon dat hij ook heel erg bang is, al zal hij het nooit zeggen.
    Ach we worden de komende tijd denk ik geleeft door mijn buik en wat er daarin gebeurd ;)

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zo ikke ga lekker een tukkie doen, ben kei moe!
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Ga nu naar nijmegen, naar het darten.
    Ik ben nu al doodmoe dus dat wordt nog wat.
    Morgenavond of eigenlijk nacht kom ik weer terug.
    Ik zie jullie dan! Fijn weekend allemaal en tot morgennacht of maandag ochtend!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zijn er trouwens meer dames met bloedarmoede? Ik heb nu HB-waarde 5.0, erg laag dus, maarmerk er weinig van.

17. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hallokes,

ben dan gisteren op controle geweest met Liam, hij weegt nu al 4100 g en is 54 cm groot! Flinke kerel hé zeg.
    De maat van zijn kledij is nu 56. En hij krijgt flesvoeding, namelijk Beba 1. En het allerleukste nieuws: hij heeft al twee nachten na mekaar ongeveer 8 uren doorgeslapen! Joepi :p

18. Niet meer actief

Hihi, ik heb dat ook gehad dat de melk zo inhaar gezichtje spoot. En gisteravond na het kolven spoot het ook nog even door.
    Voel me net een tuinslang.... :)

Ik slik ook staalpillen voor mijn bloedarmoede. Het zijn 90 ( !) pillen.

Wie heeft er nu nog meer een ks gehad? Ik weet het niet meer, maar ik heb aan diegene nog wel wat vraagjes ( als diegene zou willen antwoorden daarop).

Ik vloei nu al 5 weken. Ik word het wel zat eigenlijk. En ze zeggen dat dat met een ks minder zou zijn. Jaja. ( das dus een van mijn vraag aan diegene, was het Em? Ik weet het echt niet meer :oops: )

19. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    jep loekie ik heb het ook meid,
    Maar merk er eigenlijk ook niet veel van
    Gebruik wel pillen er voor nu die werden me voorgeschreven toen ik uit het ziekenhuis kwam.
    Ik slik ze maar wel voor dat ik er straks wel iets van ga merken, en ik vloei nog steeds dus kan het beter voorkomen he! Je weet nooit.

Janne ga ook hard op weg naar de 5 weken:S
    ben het behoorlijk beu aan het worden echt waar.

En wat ik ook super vervelend vind is dat ik nog steeds met een beha aan moete slapen...Ik geef dan wel geen borsvoeding meer...Maar heb nog steeds wel van dat doorzichtige vocht, me borsten zijn al wel weer helemaal slap en ontspannen maar dit wil nog niet echt stoppen.
    Hebben jullie dit ook?

Britt heeft vanacht weer een nacht gehaald van bijna 5 en half uur slapen aan een stuk..
    Heerlijk!

Groetjes:)

20. ellenoor

ellenoor Lid

3 apr 2007
    35
    0
    0
    ik heb ook een ks gehad, en ook bloedarmoede. ik heb veel hoofdpijn de laatste tijd :cry:

Deel Deze Pagina