Heb net Thyron even in badje gedaan en nu ligt hij lekker vredig te slapen. Almira Leuke foto van Lucas! Taschke Wat een schattige filpmjes geweldig! Ik weet ook niet wat Thyron nu allemaal moet kunnen,gecorrigeerd is hij 2 maanden. -Hij lacht en sinds een paar dagen ook hardop! -Hij grijpt maar wel een beetje ongecontroleerd! -Hij trekt aan mn haar! -Hij houd zn hoofdje goed omhoog als hij op zn buikje ligt! -Rolt op zn zij. -Maakt geluidjes en brabbeld een klein beetje. -Hij pakt ook vaak zn fles vast dat is echt zo schattig! Jopie Bedankt voor het stemmen! Dat rupsje vind ik echt leuk, Thyron denk ook altijd dat ik het zing haha. Ik kan heel goed tekenfilm stemmen imiteren (al zeg ik het zelf) het is gewoon eng. Mensen vragen altijd hoe ik dat doe, tja gewoon vanaf kleins af aan deed ik dat al, wel een beetje vreemd he Loeki Ik vind die mensen van het cb ook een beetje raar hoor, hier komen ze iig heel onprofessioneel over.
Nou, dan sla ik de foto over. Met mijn supersnelle pc duurt het een half uur Janne, Almira gaat ff haar rupsje terug hangen.
Ik ging normaal slapen maar mijn meid is weer wakker ze zit hier op mijn schoot en heeft geen zin om stil te zitten heb beide handen nodig om haar vast te houden! Em:Vind Elena ook geweldig als ik haar aan haar armpjes omhoog trek vannuit lighouding,ze doet het nu ook vanzelf sterke meid.ze begint veel uit haar eigen recht te komen,tzijn maar enkele seconden hoor!en ja..als ik iets in Elena haar hand stop houd ze het vast en kijkt er verbaasd naar prdmj:zalig héééé,die fase van het ontdekken,ik ben blij dat ik de hele maand vrij heb,kan ik volop van haar genieten
Frummel -Zij grijpt maar wel een beetje ongecontroleerd! -Zij trekt aan mn haar! -Zij houd haar hoofdje goed omhoog als zij op dr buikje ligt! -kletst de heel dag door - lacht de hele dag door - erg beweeglijk - als ik haar til, tegen me aan, gaat ze helemaal met haar lijfje van me af, om bijv de mooie gele zonnebloemen te zien die ik van haar papa heb gekregen dit weekend. -Ze volgt dingen.
Dientje dan kan hij meer dan Lucas! Lucas is vandaag 2 maanden. Hij lacht (niet hardop) Hij trekt aan mn haar! Hij brabbeld honderduit Hij kan goed zn hoofdje omhoog houden op zn buik En hij kan zn hoofdje steeds stabieler houden als hij bij me zit (niet dat het telkens naar achter of voren valt) Hij volgt dingen En wil altijd (proberen) te staan En kletst tegen alles wat boven hem hangt
Dank je Jopie voor de uitleg Oja Frummel wil niet meer liggen, ze is nl geen baby meer, maar rechtop zitten is het helemaal en las ze ligt gaaat ze wel zelf zitten Ja lief he is mijn ventje