Dientje:maakt mij ook niet uit wat elena kan of niet kan maar hoor ook eens graag wat kindjes doen als ze op tijd zijn geboren.bij een prematuurtje ligt het toch wat anders Maar Thyron kan echt al veel! Kinderarts zei ook dat Elena helemaal niet achter stond,maar ik ben soms wel onzeker alhoewel het voor niks nodig is
Ik moet altijd voor mezelf bloemen kopen! Maar ik kan geen rozen weg zetten die vinden de katten heerlijk. (das niet leuk, dan eten ze ze helemaal op)
Ja hij kan best veel, ik kijk ook vaak naar kindjes van bijna 4 maanden maar dat doe ik niet meer want dat hoeft hij allemaal nog niet te kunnen. Janne Wat lief van je man zeg, ik krijg nooit bloemen
Dan is het niet via het midden van het land gegaan. Ik zie hier nl nog een puntje roze wolk, met hier en daar een flits
iedereen weg? Voor iedereen weltrusten en tot morgen dan maar Ben ff de vaatwassen leegruimen en daarna weer terug ik ben pas over een half uurtje weg
Ja nou de ene arts zegt dat de pil de kans op borstkanker verhoogd en de andere weer niet. (Zoals met alles toch?) Dus ik neem het zekere voor het onzekere aangezien het in de familie zit. Maar lijkt me zo eng om een keer een knobbeltje tegen te komen, brrrr