Ik ga ook naar bed, moehoe! Morgen nacontrole bij de vk, vergat steeds te bellen voor een afspraak , dus een beetje een verlate afspraak heb ik.
Nou het lijkt er op dat het weer toch mee valt, het ergste trekt hier net ten oosten langs. Ik heb gekolft en ik ben moe, hopelijk slaapt Annika de nacht door. Oh verdorie, moet mijn bed nog opmaken. dat moet nu iedere dag. Ben ik morgen weer helemaal nat. Morgen eindelijk een dag zonder afspraken, ga ik even van genieten.
Groot gelijk heb je Loeki! Lekker een rustig dagje! Jan heeft morgen de late dienst nog en donderdag en vrijdag de vroege! Dan ben ik minder achter de pc
Jan heeft 3 verschillende diensten: De nacht van 23.00 uur - 6.00 uur (dan gaat hij om 22.15 uur weg en om 6.30 uur terug) De vroege van 6.00 uur - 14.30 uur (Dan gaat hij om 5.15 uur weg en is hij om 15.00 uur thuis) De late van 14.30 uur - 23.00 uur (Dan is hij om 13.45 weg en om 23.30 uur thuis)
Heb zelf het liefst de vroege. De nacht vindt ik niet zo leuk omdat ik alleen op bed ligt en in de avond kan je niks plannen. En de late ben ik eigenlijk heel de dag alleen want dan slaapt Jan uit tot 11.00 uur (soms doe ik wel eens mee hoor!)
Ah, oké. Nou ik had me voorbereidt op heel slecht weer, stekkers uit de laptop en de tv boven en lost de bui ineens op, wel wat regen, maar het onweer blijft gelukkig weg.
Jan werkt in het grootste vrieshuis van europa! Dus altijd gratis friet en alles wat je in de diepvries vindt (dus ook wel eens gebak ) Hij is nu nog heftruck chauffeur maar hij krijgt een interne opleiding voor voorman
Dus het vrieshuis moet 24 uur per dag 7 dagen in de week door draaien he! De friet van de mac donald ligt er ook! Soms komt de baas van de Mac ook langs (wel veel feestjes met zijn werk)