Dames ik heb geen locatieplanner, maar wel een kaart aangemaakt bij Frappr, daar kan iedereen haar woonplaats toevoegen en dan kunnen we ook een beetje ZIEN wat een handige locatie is, praat iets makkelijker. net als bij de planner heb ik emailadressen nodig, dus graag een PB dan krijg je de link van de kaart.
Nog iemand een digitale camera nodig. Kruidvat houd utverkoop, net een Nikon 5 Megapixel camera besteld voor maar 25 euro http://www.kruidvatnieuwsbrief.nl/click ... nkID=80682
Achos, ik zit nu dus op zolder achter de pc, hoor ik opeens huilen. Ze huilt nooit, dus ik naar benee. Lekker over haar buikje gewreven en nu slaapt ze weer. Heeft ze zeker eng gedroomd. Mijn liefie toch.
Loeki die nikon 5 milj pixels staat er niet (meer) bij helaas, zou ik ook wel willen of ben ik scheel 8)
Zielig he Missy. Ik zit nu met de meeting op komst, allemaal namen te verzinnen. Maar wat er nu bij Missy hoort?
Nee, hij is idd weg, maar er zijn wel meer leuke camera's. Als je niet groter wilt printen dan 10x15 is 3 Megapixel ook prima.
ja en ik heet GEEN monique! hihi Maar denk dat iedereen mijn naam nu wel weet! Maarre missy... Misschien Miranda? Of misschien heet ze wel Cynthia....
TJa ik zal even verklaren hoe ik aan de nickname kom, dizzy van duizeligheid en missy van misselijk zijn , begin en helaas rest van de zwangerschap ook dus niks te maken met MISS. en jouw nick janne :
dag allemaal, Ik kan in principe ook wel de 29e, maar dan moet ik optijd weer terug voor een verjaardag. Ik ben nu met Isabella naar kinderen voor kinderen aan het luisteren, zingen en dansen. Die van vroeger. make-up, ha ha je vader, met 1 been op de stoep, journaal etc... leuk joh, dikke lol. je wordt echt weer kind met een kind,
Ja zeg, wat is dat nou? Gaan we allemaal anonymous zitten doen! Je kan toch gewoon je forumnaam invullen.