je moet op de link drukken en dan kun je op de landkaart met de pin verplaatsen door je woonplaats in te vullen.
Even een vraag van mij wat was jullie leukste kraamkado wat je gekregen hebt, hier meerdere, de sprekende nijntje is een succesnummer, de babygym en nog wat echte mooie kleertjes die sprongen eruit.
Loeki ga je kritisch zijn of meegaand in haar smaak, iig succes en ik hoop dat ze de goeie vind (of gevonden heeft).
Ik ben er van overtuigd dat wij dit alleen kunnen zien omdat je naderhand wachtwoord nodig hebt en nu een uitnodiging om uberhaupt op die site te komen van de april mama's
Doen Janne is leuk! Ik hoop dat ik ook snel terecht kan. Ik ga nu afsluiten, ga met Anton een tukkei doen. Bye!
hoi hoi. hier gaat het vandaag weer goed. Bedankt voor jullie steunende woorden! Het is idd niet makkelijk, het is allemaal zo dubbel. Maar ja af en toe een rot dag, moet ik dan maar mee zien te leven Vanmorgen bij de VK geweest en heb het hartje weer gehoord! De VK kon het eerst het eerst niet vinden, langzaam raakte ik in paniek, maar uiteindelijk hoorde ik het bekende geluidje! De VK zei dat beebje flink aan het bewegen is! Geweldig! Heb meteen een afspraak voor de 20 weken echo en nieuwe afspraak voor de VK. Vk = 1 augustus om 9.45 uur 20 weken echo = 20 augustus om 9.00 uur Kan niet wachten op weer een echo!