Meliske wat een fijne berichten! En het is zóóó 20 augustus! Eerst lekker op vakantie. Loeki, gelukkig maar. Stel je voor dat de jurk ineens niet mooi meer stond...
Tuurlijk is het niet leuk, maar volgens mij is het alleen maar goed dat je je af en toe rot voelt. Dat geeft alleen maar aan hoeveel je van Danischa houdt.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik geloof niet dat ik Em in het echt ken Maar het kan zijn dat zij de cursus geeft die ik heb gehad, maar dan ergens anders..... En het ging er even over of je water kookte voor de fles of niet....Wij koken 's ochtends een kan water, doen dat in een thermosfles en we hebben de heledag gekookt water Voor de fles doen we er melk bij en warmen het in de magnetron. Ik maak elke keer na gebruik de flessen goed schoon en kook elke avond ze uit. Ik bewaarze in de koelkast, wist eigenlijk ook niet dat dat niet meer hoefde Mijn man heeft Maud net de flesgegeven en ligt nu met haar op de bank te slapen.........om verliefd van te worden Weer nieuwe foto's in mn album trouwens!
JA, Jason, Kim en Annika hebben gisteren prikjes gehad en Maud eergister. Maud en Kim hadden koorts en Jason en Annika hebben vooral gebrult gistermiddag. Verder gaan er denk ik wel 15 of 20 pagina's over de meeting, waar, wanneer, wie, enz.