ja, is er al een locatie geprikt? is er ruzie over geweest Is Frummel al gespot? En zijn er verder nog dingen gebeurd!
Komt ie - Missy woonde tijdelijk in Duitsland - Harley is met Yara naar het CB geweest, alles goed en goed gegroeit. - Janne's CB loopt nogal achter met de prikjes, waardoor ze de 25e niet kan. - leukste kraamcadeau wat je gekregen hebt. - Janne had even Frummel op de kaart laten zien, maar we weten niet zeker of het afgeschermt is, dus ze heeft de foto weer verwijderd. - Meliske is naar de VK geweest en heeft het hartje gehoort, kleine was even zoek, dus bijna paniek. - Moeten flessen dagelijks gesteriliseerd worden en moeten ze in de koelkast bewaard worden? - Janne heeft weer last van CTS - Nog geen locatie geprikt, maar wel de kaart met woonplaatsen.
thanx Loeki, Mijn leukste kraamkado, houten loopkoe voor Kimmie. Harley, Fijn dat t goed is! Janne, jammer van de 25e. Ik sterriliseer ze nog iedere dag en zet de flessen dan in de koelkast. Balen van je CTS Janne. Ik heb ook nogsteeds hele erge last van m'n b.i., gaat nog een jaar duren zeiden ze...
september, zou wel kunnen maar be rond die periode 27 weken, en dat is de periode dat het bij danischa mis is gegaan. Dus ik spreek dan niks af. Dat heeft de VK vanmorgen toevallig ook gezegd. Dus ik heb mo al gePBt dat jullie geen rekening moeten houden met mij, maar dat ik gewoon op de dag van de meeting kijk, wat ik doe.
Meliske, gewoon doen waar jij je goed bij voelt, maar ik zou het wel heel jammer vinden als je niet kan komen, je hoort er gewoon bij en zonder jou is het gezelschap toch niet echt compleet.
Loeki, het is echt heel zielig voor ze. Kan me voorstellen dat ze heel erg verdrietig zijn... Meliske, idd doen waar je je goed bij voelt hoor! Maar wat Loeki zegt, Zonder jou zijn we niet compleet!
ik hoop ook echt dat ik er in september bij kan zijn, juli gaat zoiezo niet want dan zit ik in spanje, maar ik weet niet hoe ik me in die periode voel, dus wil dat eerst afwachten. kan me voorstellen dat je nichtje naar een 2de kindje uit keek. Vooral als je al 16 weken bent he.
Bij de echo werd een chromosoomafwijking gevonden en het kindje was niet levensvatbaar. (sorry als dit je onzeker maakt Meliske, maar wees gerust, er werd al weken getwijfeld)