Kanonnen zeg! Ben ik ff Yara eten geven heb ik gewoon 5 pagina's bij te lezen! Niet dat ik er ook maar een jota van snap van al dat geouwehoer van jullie hihi! Nou ja ik ga ook ff zelf wat eten. Ik kan trouwens pas 3 augustus terecht voor de echo van haar heupjes! Dat is nog 4 weken! Echt lang! Nou ja de afspraak is in elk geval gemaakt! En ik vind toch dat Frummel op Janne lijkt, afgezien dan van de wenkbrauwen en de vorm van haar gezicht. Die heeft ze van haar vader
Ze hebben op het CB niet eens gekeken naar haar heupjes, had wel gemoeten besef ik nu, want het was vorige keer niet in orde weet ik nog.
Let er aub goed op. Bij mij was het vroeger ook altijd: wel goed, nee toch niet. En heb er nu de problemen van. Laat voor de zekerheid anders een echo maken. Bij Frummel hebben ze dat automatisch gedaan omdat ze een stuitekindje is.
Ja ik zou het idd voor de zekerheid laten nakijken. Ik ging ook eten zei ik toch he hihi. Ga nu een broodje smeren!
hmm geen brood meer uit de vriezer. dan maar crackers! ik heb een pakje binnen, ik had 2 pc games besteld. simon the sorcerer en deel 2. leuk! ik heb er al helemaal zin in! jammer dat ik straks moet werken anders wist ik het wel!
Hahaha Harley, dan maar wachten tot je een vrije dag hebt met spelen Natanya, heb jij geen uitnodiging voor MSN gehad dan?
hahaha harley, je lijkt mn man wel! Die is ook de hele dag aan het gamen... Ik heb een ninteno ds, heb ik sinds de bevalling niks meer mee gedaan...
mmm,heb ik iets gemist?Van die community of willen jullie me er gewoon niet bij? Sorry,wil niet moeilijk doen hoor,ben gewoon kapot,Elena slaapt 10 min.en is dan weer wakker,de hele voormiddag huilen,als ze op mijn arm ligt is ze stil,leg ik haar in bed begint ze terug te schreeuwen...Nee,ik ben zot van mijn dochtertje maar betwijfel het of er een 2de baby komt. Ik begrijp het niet?Huilen jullie baby's dan niet?Ik moet gewoon de ganse dag met Elena bezig zijn want ze slaapt niet PPPFF al die problemen... Ligt het dan echt aan mij
Lieve Taschke, het ligt echt niet aan jou. Meisje toch. Je moet niet vergeten dat Elena waarschijnlijk nog last heeft van haar reflux, misschien heeft ze hierdoor ook wel veel last van dr buikje en daar kunnen ze erg onrustig en huilerig van worden. Heb je al eens geprobeerd om haar te masseren? Veel baby's worden hier erg rustig en ontspannen van en het helpt goed tegen buikpijn. Misschien kan ze daarna wat makkelijker in slaap vallen? Of misschien nu een lekker badje voor dr maken? Veel sterkte!
Taschke ik heb idd de mazzel dat ik een heel makkelijk kind heb ja. Ze huilt wel maar niet vaak. Ik kan me wel voorstellen dat je er moe van wordt dat je zoveel tijd kwijt bent met troosten. Maar het hoeft niet zo te zijn dat het met een 2e kindje ook zo gaat hoor. Bovendien is ze er net. Wie weet denk je er over een jaar of 2 wel anders over.