Loeki, het is niet altijd de maat van de luiers, maar ook de pasvorm. Die moet ook goed zijn. En ik vouw op de rug altijd het bovenste randje naar binnen. Pientje, wacht maar, als ze je mevrouw gaan noemen vind je het ook niet leuk
ik ga eens wat doen in huis, tjee nog een site erbij , om bij te houden, wel lekker prive, kan me wel al voorstellen dat de meelezers stik nieuwsgierig worden naar al onze geheimen hihihi. tot straks
Ja, helaas jammer dat het moet, maar er zijn gewoon meiden/meisjes die zich hier niet meer op hun gemak voelen, jammer. Ik moet nu dus écht boodschappen gaan doen. Jopie ik ben blij dat ik jouw als assistent heb hoor, gaat allemaal zo snel vandaag.
en die kleine meid heeft weer zooon last van de stomme flesspenen. maar ze drinkt wel goed... Iemand ervaring met de aventflessen en over gaan op spenen van 3m+?
Ben ik klaar om weg te gaan, is Annika in een diepe slaap verzonken, nou ja, dan maar vanavond boodschappen doen
Hier gaat het even goed.Elena heeft geslapen van 13u tot nu net.Ze zit nu bij mij mee te lezen... Heb ook wat geslapen,van ong.13u tot 14u45 Maar voel me wel al beter Even een pamper gaan verversen
Ik ga sewes terug AR melk kopen.Enfamil heeft die ook en die is OOK hypoallergeen. Belde naar een andere kinderarts en die zei me dat...Zit ik ma te sukkelen met die melk dikker te maken...Die AR melk dikt in als ze in contact komt met het maagzuur,Ik ga zien wat dat geeft. Elena zat net bij me en na 5 minuten begint te weer te huilen en haar te strekken.Ik leg haar in bed en nu na 5 minuten is het terug rustig,ik denk dat ze oververmoeid is van niet te slapen door de pijn.Mijn arm meisje toch
Mo:ik had een hele hoop flessen en spenen van Avent maar ik kan ze niet gebruiken,de melk komt er veel te snel uit zelfs bij nummer 1.En ik maak de melk dan echt al veel dikker.Alles liep gewoon langs haar mond af Bij mij de rubbere 3 standenspenen nog het meeste succes
Ja Mo precies zo ik ben dus al een tijdje aan de sukkel met difrax en avent en alle soorten spenen erbij. vandaag maar eens de maanden en ouder speen maar de fles zit er hop in en dan hard huilen arme meid
Ojee ik weet wel al een verhaal van Jan dus ga zo maar een s lezen, gelukkig schrik ik niet al te snel, heb nl al veel om me heen zien gebeuren helaas.
ja hier precies zo... Kim drinkt normaal 100 110 en nu 140 zo weg... Taschke, bedoel jij die 123 spenen? ik hoor dr buik ook echt rommelen, maar ik moet echt doorzetten, want ze krijgt nu wel genoeg binnen...