Ja da's waar he! Ik wou nieuwe foto's in het album zetten maar dat moet dan maar na het weekend. Het is niet anders.
ja das jammer..... fijn dat je de goede speen hebt gevonden! Wij hadden het geluk dat ze het goed deed op de kruitvat flessen Al heeft ze nu steeds vaker dat ie vacuum zuigt.... Zouden we dan een speen met groter gat of juist kleiner moeten?
't is alleen een beetje stil. Ik kom starks nog wel ff kijken. De nieuwe neckermann gids is binnen, ff snuffelen!
Meiden, ik ben gister iet geweest maar ben nu helemaal de kluts kwijt. Waar moet ik nu wel niet schrijven.
hoi meiden! Ik ben op mn werk... Kimmie net voor het eerst bij mn schoonouders achter gelaten. Vond t vreselijk!
Almira; is dit weekend weg en haar camera is binnen! Morgen wordt haar vriendin ingeleid. Loeki is kleren kopen voor de bruiloft ff denken hoor...
ik weet niet goed welke speen ik nu moet. Maud zuigt m steedsvaker vacuum. moet het gat nu groter of kleiner?
Wat voor spenen en fles heb je nu, heb je de Avent flessen al eens geprobeerd, daar heb ik nooi tlast mee en heb ik nooit last gehad van de difrax spenen en flessen.