Oh dat is een opluchting Taschke. Annika heeft de hele nacht geslapen en ik heb haar na ruim 10 uur maar wakker gemaakt. wel zielig hoor, ze lag nog zo lekker te pitten. Ik had natuurlijk een drijfnat bed.
http://www.shop4mama.nl/website/ShowFil ... Size=Large Ik heb deze blouse gekocht voor de bruiloft, wat vinden jullie?
Ik hoop dat hij bij mijn rode rok staat die had ik dus gisteren gekocht. Nou ja, als het niet goed combineerd, dan ga ik heb gewoon op een spijkerbroek dragen. Vinden jullie ook dat er zo weinig leuke BV-kleding is?
Wat fijn om te horen dat het nu weer beter gaat met Elena. Grrrr die dokters soms...... Leuke bloese Loekie En tja ik draag nu eigenlijk alleen maar te grote shirts en truitjes zodat mijn boobs vlot vrij komen voor Jessy-Joëlle. Maar mooi is anders..... O,ja voor de liefhebbers die de foto's alleen maar met ons willen delen; http://www.mijnalbum.nl/ hier kun je een album aanmaken met wachtwoord, zodat alleen diegene erop kunnen die jij wilt. Wel zo gemakkelijk, en niet moelijk in gebruik. De keuken staat al, nu nog de tegeltjes. Waarschijnlijk komen ze die dinsdag doen. En daarna alleen nog maar de afwerking \/ Ik zal blij zijn als ik mijn normale huishouden weer terug heb, want ik word kriegel van die zooi. Ik ga nu maar even de tassen van de kids inpakken, want ze gaan maandag op kamp en hihihihi Even een weekje rust in huis, kunnen we eens even lekker genieten ahum. Puin ruimen dus. Misschien tot straks nog en anders een prettige dag verder. Groetjes doegggg
Ja ik mis Meliske ook al een tijdje. Ik vind bijna alle kleding onhandig met BV,zelfs die stomme voedingsbh"s. Die draag ik dus ook niet, draag van die goedkope topjes,3 euro per stuk bij de zeeman Ik heb ook zo'n fotoalbum PRDMJ. Erg handig, Zo kunnen mijn schoonouders foto's eraf plukken die zij graag willen hebben. Ook de kraamvisite kan zo de foto's opslaan waar zij op staan,ideaal!
De BH's die je bovenaan los kan maken vind ik nog wel gaan, als ze aan de voorkant los moeten vind ik het onhandig. In huis heb ik geen probleem met mezelf wat 'bloot' te geven, maar in een restaurant of zo vind ik het wat minder en volgende weer bij de bruiloft ga ik liever niet met mijn shirt omhoog zitten.
Nou meiden ik kan nog steeds niet op de community komen, snap er niks van Dus vandaar dat jullie me daar niet zien
Hallo meiden! nou ik heb mijn eerste werkweek er op zitten, ppppppppfffffffffff wat is dat vermoeiend zeg! Wel leuk werk gelukkig. Heb ilana wel gemist hoor, vooral als ik haar wegbracht, als ik eenmaal aan het werk was ging t wel. Rond een uur of 3 vond ik t weer lang duren en wilde ik dat het al 6 uur was heb geen tijd om alles terug te lezen, iemand een update? taschke: fijn dat je nu een andere arts gevonden hebt, hoop zo dat het snel beter gaat met elena! liefs cilia
Ilana, ik heb niet echt een update... O ja, Taschke heeft eindelijk goed nieuws over Elena. Ze heeft vandaag nog niet gehuild! We hebben frummel gezien. We hebben een besloten fotoalbum op msn, daar heb jij volgens mij ook een uitnodiging voor gekregen. En verder moet ik een update je schuldig blijven...