loeki heb me aangemeld op msn, nu wachten op mailtje. wij zijn deze nm gaan wandelen het heeft deugd gedaan amaai dat het maar mocht blijven duren het mooi weertje maja.... Annabel
Ja eindelijk weer eens de zon gezien vandaag, heerlijk, nog wel fris, maar het licht doet je al goed hè
Loeki dan mag je haar wel goed in de gaten houden. Thyron rolt alleen van zn buik naar rug, terug kan hij nog niet.
Ik vin het erg vroeg en ook best eng, want als ze op haar buikje ligt kan ze haar hoofdje nog helemaal niet zo goed optillen.
Janne.... Nou zit ik al vanaf 7.45 op iemand te wahcten en dan kan er geeneens een goedemorgen Mo vanaf? hihi
Goedemorgen allemaal ( iedereen gedekt) Ik ben er eindelijk ook weer even. Druk weekend in friesland. Isabella had gister voor het eerst sinds ik haar ken ( 2 maanden dus) een vreselijke huilmiddag. Krampjes waarschijnlijk. Ik had met mijn domme hoofd boerenkool gegeten. En dat kan dus bij bv krampjes geven. Dus een fv tussendoor. Nu is het weer goed. Maar wat gaat je dat door merg en been als je kindje zo huilt. Zelfs bij de prikjes deed ze dat niet. Gelukkig was mijn moeder erbij en die heeft mij geholpen. Waar moeders niet allemaal goed voor zijn. Trekken jullie ook veel meer naar je moeder? Ik ga later vandaag even alles terug lezen.
Dank je ! (straal, straal) Mogge Janne! Boi, zielig van de krampjes hoor... Fijn dat je moeder er was! Enne ik trek niet meer naar mn moeder!
hoi dames, ik ga afscheid van jullie nemen. Ik las al die tijd nog wel met jullie mee maar echt actief mee doen is niet te doen jullie gaan zo snel en ik kan het niet goed bijhouden ik zag dat jullie me al verwijdert hadden uit de lijst. dus bij deze.
Jammer Loesje, We hadden je idd al een poosje gemist en waren in de veronderstelling dat je veel te druk was met van je kleine genieten! Heel veel geluk!
goeiemiddag iedereen, is het bij jullie ook zo stralend weertje, genieten maar..... deze nm gaan we wandelen met mijn schoonouders naar de gavers das een domein hier niet ver vandaan. we gaan de honden meedoen zo kunnen die even zwemmen. jammer loesje , maar weet dat ik ook niet zoveel kom de laatste tijd door de vakantie maar dat nemen de andere dames er graag bij hoor ( alle denk ik toch ) bosi gelukkig gaat het terug beter met isabella en mo en jopie alles oke met jullie? Annabel