melis ben blij dat je het hartje terug gevonden hebt en gehoord hebt, zalig é taschke goed é van elena blij te horen dat het stukken beter gaat met haar. en al terug begonnen met de groentepap? Janna eet nu ook patatjes en om 4u terug flesje want ie is de fruitpap al beke bue gegeten. eef flinke broerie jens! ik heb gestofeme als pil een goedkopere versie van femodene. maar moet zeggen ik neem mijn pil altijd door voor 3maanden en had voor de bevalling nooit last van tussentijdse bloedingen en nu heb ik al een ganse week bloedverlies niet veel maar toch ambetant. kga nog beke genieten met ventje we zijn zijn verlof aan inzetten, gezellig buiten met glaasje wijn... slaapwel Annabel
Hallo dames, daar ben ik weer, terug van weggeweest. Ik ben van die bruidstaart denk ik 5 kg zwaarder geworden. Ik heb een foto van de taart in mijn album gezet. @ Meliske, jammer van het weer, gelukkig heb je het hartje gehoord, nu niet meer luisteren hè, na de vakantie maar weer, eerst even van je verdiende rust genieten. @ Eef, ik gebruik nog geen pil. @ Taschke, nu al tandjes ik hoop echt dat die van Annika nog even wegblijven, anders is het einde BV denk ik. Wanneer is de doop, even gemist
Hoi Hoi ik moet hier even posten wat elders lukt niet , hou me aub wel op de hoogte, Loeki wat een wonderschone bruidstaart zeg Jopie ook leuke fotos van die generaties. leuk idee ga ik ook met me moeder doen en Jasmine. Zo ga op de bank zitten heb hele dag gewerkt klets snel bij met jullie )
Ik geraak er ook niet op.... mensen lees mijn verhaal eens bij baby en dreumes,mss kunnen jullie mij helpen Nu als jullie het verhaal gelezen hebben is er nog iets anders Ze denken dat Elena ook nog eens een allergie heeft voor koemelkeiwit Omdat ze zoveel huilt, Maandag terug naar de kinderarts,maar die van het ziekenhuis dachten dat het dat was Elena heeft honger tot straks
Loeki, een hele mooie taart, je zus mag blij zijn met zo'n creatieve lieve zus! Annabel, hopelijk heb je je computer snel geinstalleerd, jij ook Jopie! Eef, ook al zo'n grote jongen, dinsdag hoor ik hoe groot die van mij is maar zal ook wel boven de 7 kilo zijn en hij heeft ook maat 68 (sommige broekjes worden zelfs al wat kort ) Ik gebruik trouwens geen pil en ga t ook niet gebruiken. Dizzy, rust maar lekker uit na een dagje hard werken, je hebt het verdiend! Meliske, gelukkig ben je nu gerustgesteld en heb je het hartje gehoord, nu lekker van je vakantie genieten hoor! Taschke, van VSM heb je Chamodent, is voor doorkomende tandjes.
ik wou graag weten wat jullie voor anticonceptie zijn gaan gebruiken of gaan gebruiken ik zit in dubio namelijk...
Eef, wij gebruiken ook nog condooms. De pil wil ik eigenlijk niet meer, maar ik weet nog niet wat ik wel wil. Spiraaltje zie ik ook niet zo zitten
Moeilijk hè. Ik wil wel weer aan de pil, maar ik hoop nog lang BV te mogen geven, dus dan kan het niet.
Goedemorgen, ik had gisteravond nog een bericht voor je gepost Janne, maar de server ligt er een beetje uit ben ik bang.
Ja ik ben wel vrolijk. Frummel is al een paar dagen aan het lachen. Nu is ze wel een lachebekkie, maar nu is het telkens met geluid. En ze weet wat ze moet doen om ons aan het lachen te krijgen Loeki, het mag ook via pb hoor ( ben nl helemaaaaaal niet nieuwsgierig )
Lekker als ze zo lachen hè. Annika maakt nog weinig geluid bij het lachen, maar ik krijg 10talle keren per dan die mooie smile van d'r te zien.